Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da fikk jeg kjøpt magnesium til morgendagens økt. Noen insturksjoner på hvor mye og hvor ofte jeg burde bruke dette?

 

Bruk capsen når du trener!, renner ikke så mye svette ned i trynet heller da.

 

Ikke dumt.

 

Men synd capsen er borte nå da, men er ganske sikker på hvem det var. Ringte i sta og sa navn på de som var der, og han har stjålet før. Jævla boler-homse!

 

Slapp av da. Ikke nødvendig å rakke ned på legninger fordi du har blitt frastjålet capsen din til 200 kr som du selv har ansvaret for.

 

Huff.. Ikke så lett og ha ansvar for alt man eier hele tiden heller. Har låst inn ting før, men er ikke vanskeligere en og sparke opp låsen.. Skal man virkelig passe på ting må man stå med en hagle og vokte 24/7. Det er kjipt men man kan aldri ha noe i fred.

 

PS: Ikke mye du trenger, ha på mer dersom du det blir borte. En liten klem på starten av økten holder lenge, ha på mer dersom det blir nødvendig.

Endret av joakimz
Lenke til kommentar

Akkurat kommet hjem til Oslo og møtte mange gamle kjente på actic storgata og alle paapekte hvor bra jeg så ut, ripped og biff. &--#60;3 Er ærlig motiverende å høre når man til tider (10 år med trening) er treningslei, da selve vedlikeholdfasen er verre, og krever så sykt mye ernæringmessig og treningsmessig er .. pain.

 

Edit: Fikset.

Endret av Dukien
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da fikk jeg kjøpt magnesium til morgendagens økt. Noen insturksjoner på hvor mye og hvor ofte jeg burde bruke dette?

 

Bruk capsen når du trener!, renner ikke så mye svette ned i trynet heller da.

 

Ikke dumt.

 

Men synd capsen er borte nå da, men er ganske sikker på hvem det var. Ringte i sta og sa navn på de som var der, og han har stjålet før. Jævla boler-homse!

 

Slapp av da. Ikke nødvendig å rakke ned på legninger fordi du har blitt frastjålet capsen din til 200 kr som du selv har ansvaret for.

 

Huff.. Ikke så lett og ha ansvar for alt man eier hele tiden heller. Har låst inn ting før, men er ikke vanskeligere en og sparke opp låsen.. Skal man virkelig passe på ting må man stå med en hagle og vokte 24/7. Det er kjipt men man kan aldri ha noe i fred.

 

PS: Ikke mye du trenger, ha på mer dersom du det blir borte. En liten klem på starten av økten holder lenge, ha på mer dersom det blir nødvendig.

 

Dude jeg skal ikke være kjip, men jeg har vært i samme situasjon før og ja man blir jævlig frustrert. Ble tusen kroner, iPod med nyinkjøpte propper for 900 kroner og lommebok som jeg fikk til konfirmasjon. Dette ble stjålet i gymgardroben på skolen, og for å være ærlig har jeg aldri følt meg så dum i hele mitt liv. Siden vi hadde automatiske dører som låste seg selv etter det og det klokkeslettet, tenkte jeg at det ikke var noe stress, men selvfølgelig klarte noen å sette en sko i døren. Falt aldri ut hvem det var og jeg gikk ikke på noen heksejakt for å finne fyren heller. Min feil, mitt eget ansvar. Hadde jeg låst hadde jeg fått dekket det av forsikringen. Kjøp ny skyggelue.

Endret av Hugol
Lenke til kommentar

Jeg tar alltid med meg det jeg trenger, og lar klær være i garderoben. Har ikke plass til klær i en skuffe, så får ikke låst inn alt. Hadde heller ingen anelse om at noen tenkt til og stjele klær/caps heller. Er jo nesten ingen der på den tiden heller. Men uansett så er det jo satt opp kameraer rundt - og vet nok hvem det er uansett, han har stjålet før og blitt utestengt å er ikke til og stole på ifølge han som er med og styrer der. Men fra nå får jeg drasse med meg alt og stå vakt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...