Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruker folk her matvekt? Vurderer og skaffe meg, rett og slett som hjelp til meg selv, mtp og logge og faktisk få i meg så mye mat som jeg faktisk trenger...

 

Har en digital en som er genial. Den har en slags tare-knapp som du kan klikke på som nullstiller vekten tiltross for at du har en skål med melk oppå den for eksempel. En sånn er verdt pengene :)

Lenke til kommentar

PHAT-splitt:

 

Dag 1: Power push: Knebøy, benkpress, skulderpress, tåhev -noe mer?

Dag 2: Power pull: Hang power cleans, Roing, pullups m/vekt, beincurls, facepulls, mage

Dag 3: Hvile

Dag 4: Hypertrofi push: Speedset benk, Skråbenk, sidehev, cablecross, zercherbøy, triceps extensions, pushdowns

Dag 5: Hypertrofi pull: Pullups, shrugs, preachercurls, curls, hip thrusts -speedset?

Dag 6: Hvile

 

Alle innspill er velkomne! Skal opp noen kilo både i løft og kroppsvekt i høst. Prøvde upper+lower body splitt som i eksemplet, men da ble bare enkelte dager mye morsommere og lengre enn andre :p

Endret av Kevlar
Lenke til kommentar

PHAT-splitt:

 

Dag 1: Power push: Knebøy, benkpress, skulderpress, tåhev -noe mer?

Dag 2: Power pull: Hang power cleans, Roing, pullups m/vekt, beincurls, facepulls, mage

Dag 3: Hvile

Dag 4: Hypertrofi push: Speedset benk, Skråbenk, sidehev, cablecross, zercherbøy, triceps extensions, pushdowns

Dag 5: Hypertrofi pull: Pullups, shrugs, preachercurls, curls, hip thrusts -speedset?

Dag 6: Hvile

 

Alle innspill er velkomne! Skal opp noen kilo både i løft og kroppsvekt i høst. Prøvde upper+lower body splitt som i eksemplet, men da ble bare enkelte dager mye morsommere og lengre enn andre :p

 

Mage hvordan?

Lenke til kommentar

ER DET MULIG OG HA NOE I FRED? :realmad: Da jeg kommer tilbake til garderoben er det noen som har stjålet capsen min. Håper jeg virkelig finner ut hvem idioten var, den ble hengt rett ved inngangsdøra i garderoben -og muligens kan det hende kameraet fikk sett det. Var heller ikke mange der i dag.

 

Legg ting i skap. Lås skapet ditt. Beklager, men akkurat der er det din egen feil, med mindre dere ikke har låsbare skap.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

ER DET MULIG OG HA NOE I FRED? :realmad: Da jeg kommer tilbake til garderoben er det noen som har stjålet capsen min. Håper jeg virkelig finner ut hvem idioten var, den ble hengt rett ved inngangsdøra i garderoben -og muligens kan det hende kameraet fikk sett det. Var heller ikke mange der i dag.

 

Legg ting i skap. Lås skapet ditt. Beklager, men akkurat der er det din egen feil, med mindre dere ikke har låsbare skap.

 

Er skap der, men trodde ærlig talt ingen hadde lyst på noen av klærne mine. Men ja man må faktisk låse inn alt eller stå på vakt for alt man eier.

Lenke til kommentar

Da fikk jeg kjøpt magnesium til morgendagens økt. Noen insturksjoner på hvor mye og hvor ofte jeg burde bruke dette?

 

Bruk capsen når du trener!, renner ikke så mye svette ned i trynet heller da.

 

Ikke dumt.

 

Men synd capsen er borte nå da, men er ganske sikker på hvem det var. Ringte i sta og sa navn på de som var der, og han har stjålet før. Jævla boler-homse!

 

Slapp av da. Ikke nødvendig å rakke ned på legninger fordi du har blitt frastjålet capsen din til 200 kr som du selv har ansvaret for.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...