Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tøying er vel forlengst bekreftet som tulball, du blir stiv fordi du ikke er vant til den arbeidsmengden, eneste som hjelper er og begynne rolig, og når du er der du vil være, så ikke slutt!

 

For å hjelpe på melkesyre, ja. Ikke for å forbedre ROM. Selvfølgelig hjelper det å tøye.

 

 

Edit: Og for de som ikke skjønte hva jeg mente: Det er tullball at det hjelper stort mot melkesyre. Det er ikke tullball at det hjelper for å forbedre bevegelighet.

Endret av Diskutant
Lenke til kommentar

De vektene er laget kun for teknikktrening. Ikke ser det ut som en olympiastang (på 20 kg) heller, men snarere en teknikktreningsstang på 5 kg.

Syns det ser ut som en standard 20kgs eleico stang jeg, ikke at det spiller noen rolle.

 

Ja det kan se slik ut, men teknikkstangen til eleiko ser nesten identisk ut. Samme kan det være, som du sier :)

Lenke til kommentar

"Du er nesten i mål! Din frokost er variert. Den inneholder kalsium og har et passe kaloriinnhold. Proteininnholdet er derimot høyt." :!:

 

frokostkalkulator

Frokosten din inneholder svært lite kalorier, og lite kalsium og proteiner. Den er lite variert. Høyere og mer variert kaloriinntak kan gi flere viktige næringsstoffer. Husk at meieriprodukter inneholder kalsium.
:mrgreen:
Lenke til kommentar
Ikke fullt så bra

 

Frokosten din er variert og gir deg kalsium. Innholdet av kalorier er svært høyt, og proteininntaket er høyt. Velg matvarer med lavt kaloriinnhold. Test andre matvarer, fortrinnsvis med lite kalorier, og sjekk om de fyller behovene dine bedre.

Lenke til kommentar

Finnes det en latmanns-versjon av deff? :whistle:

 

Begynner å bli ... tjukkas. Skulle gjerne fjernet litt fett, men er ikke særlig gira på to-tre måneder med deff. Vil en måned med relativt stort kaloriunderskudd gi større muskeltap enn to - tre måneder med et moderat underskudd? Har det i det hele tatt noe for seg? Nå har jeg ikke som mål å bli ripped, men skulle gjerne blitt kvitt litt valpefett og samtidig beholde så mye muskelmasse som mulig.

Lenke til kommentar

Finnes det en latmanns-versjon av deff? :whistle:

 

Begynner å bli ... tjukkas. Skulle gjerne fjernet litt fett, men er ikke særlig gira på to-tre måneder med deff. Vil en måned med relativt stort kaloriunderskudd gi større muskeltap enn to - tre måneder med et moderat underskudd? Har det i det hele tatt noe for seg? Nå har jeg ikke som mål å bli ripped, men skulle gjerne blitt kvitt litt valpefett og samtidig beholde så mye muskelmasse som mulig.

Kcaloverskudd på treningsdager og et drøyt underskudd med høyt proteininntak på hviledager skulle funke fint.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er det jeg har holdt sporadisk på med den siste tiden, men har ikke vært konsekvent nok. Hvor stort underskudd er et drøyt underskudd? Har holdt meg på 2400 på hviledager og 3200 på treningsdager den siste tiden, men føler det er for høyt særlig på hviledager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...