Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant noe smått som lignet på bitte små glassbiter i whey-protein fra Proteinfabrikken. Noen som har vært borti sånt før, er det glass eller noe annet som ligner?

Om det er farge på det er det smakstilsetningene, er de klare kan det være karbs som har krystallisert seg. Det løser seg opp i vann.

 

Prøv å ha et par sånne biter i et glass med vann, om de ikke løser seg opp så prøv å knuse de... Med hammer...

Endret av Doofenschmitz
Lenke til kommentar

Fant noe smått som lignet på bitte små glassbiter i whey-protein fra Proteinfabrikken. Noen som har vært borti sånt før, er det glass eller noe annet som ligner?

 

Du kan vell håpe at det er diamant! :)

Men, send klage og send tilbake eksemplar av produktet (med glass i). Butikker pleier å være veldig greie med slik, er redd for dårlig rykte.

Lenke til kommentar

Hei godt folk. Jeg har et ganske stort problem. Har prøve i gym på mandag om styrketrening. Jeg har selvfølgelig glemt boken, gymnos, igjen på skolen. Finnes det et sted som forklarer det grunnleggende rundt styrketrening.

 

Hadde satt veldig stor pris på det! :)

Lenke til kommentar

Står virkelig mye piss i lærebøkene. For to uker siden skulle vi lage et styrkeprogram som vi skulle utføre i gymmen. Mange hadde ikke trent styrke før, og så derfor på øvelser som ble nevnt i boka. Dagen vi skulle utføre programmet så jeg 4-5 gutter stående ved fitness-vektene (eller hva det kalles) og gjorde en form for rar knebøy og bicepscurl med 2 kg's hantler. Det ble visst anbefalt av både boka og gymlæreren.

 

Så gjennom boka litt senere. Verken knebøy eller markløft ble nevnt i boka. Florerer dog av type yoga og fitnessøvelser jeg ser damer på 45 år gjør.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Ikke i henhold til skoleboka nei. Som forøvrig KUN inneholder vranglære...

Veldig enig, men det har seg nok slik at det er vranglæren som teller i denne omgang. Hvis ikke Hugol er klar for oppgaven med krangel etterpå da. Kan jo svare korrekt og så bevise alt han ikke fikk rett på etterpå. Jeg ville kalt det "god læring".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...