Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har noen gode øvelser man kan gjøre på egentrening i gym (vg2)? Her er hoveddelen av oppgaven:"I den første egentreningsøkten skal dere fokusere på styrke og/eller bevegelighet, mens i den andre økten skal dere fokusere på spenst, hurtighet og/eller koordinasjon."

 

Inntil videre hadde det vært greit hvis noen kunne komt med forslag til første delen :)

Lenke til kommentar

Noen som har noen gode øvelser man kan gjøre på egentrening i gym (vg2)? Her er hoveddelen av oppgaven:"I den første egentreningsøkten skal dere fokusere på styrke og/eller bevegelighet

 

Inntil videre hadde det vært greit hvis noen kunne komt med forslag til første delen :)

 

 

Stronglifts 5x5 med tøying etter øvelsene.

Fixed.

Lenke til kommentar

Kjapt spørsmål. Etter trening idag satt jeg i garderoben og fortærte protein shaken min, da en mann fortalte meg at jeg ikke burde ta proteinshake rett etter trenig hvis jeg ikke hadde noe mat med karbohydrater i tillegg, da ville vist alle proteinene bli gjort om til karbo. Jeg har ikke peiling så bare svarte ''Jaja, bra jeg har med kylling og ris da'' Satt meg deretter ned og spiste det.

 

Stemmer det han sa?

Lenke til kommentar

Noen som har noen gode øvelser man kan gjøre på egentrening i gym (vg2)? Her er hoveddelen av oppgaven:"I den første egentreningsøkten skal dere fokusere på styrke og/eller bevegelighet

 

Inntil videre hadde det vært greit hvis noen kunne komt med forslag til første delen :)

 

 

Stronglifts 5x5 med tøying etter øvelsene.

Fixed.

Nå er ikke jeg noen ekspert på tøying, men hvis man skal tøye for bevegelighet er det vel ikke så hensiktsmessig å gjøre det etter styrketrening, pga. at musklene er fulle av blod, og sannsynligvis allerede har lidd mikrotrauma etter styrkebelastningen.

Lenke til kommentar

Noen som har noen gode øvelser man kan gjøre på egentrening i gym (vg2)? Her er hoveddelen av oppgaven:"I den første egentreningsøkten skal dere fokusere på styrke og/eller bevegelighet

 

Inntil videre hadde det vært greit hvis noen kunne komt med forslag til første delen :)

 

 

Stronglifts 5x5 med tøying etter øvelsene.

Fixed.

Nå er ikke jeg noen ekspert på tøying, men hvis man skal tøye for bevegelighet er det vel ikke så hensiktsmessig å gjøre det etter styrketrening, pga. at musklene er fulle av blod, og sannsynligvis allerede har lidd mikrotrauma etter styrkebelastningen.

Så det blir feil å trene passiv tøying med en annen klassekammerat etter styrketrening? Finnes det eventuelt andre øvelser en tøying man kunne gjort?

Lenke til kommentar

Hvordan syntes dere denne splitten ser ut? Trener A og B 2 ganger i uken. Man-Tir-Tor-Fre.

 

A (bein, rygg, biceps og abs)

Knebøy

T-bar Row

Nedtrekk bredt grep

Kabel roing

Markløft

EZ-bar biceps curl

Zottman Curl

Knebøy

Abs

B (bryst, skuldre, øvre rygg, triceps)

Benkpress

Skråbenk manualer

Cable flyes

Overheadpress

Skulderpress

Cable front raise

Shrugs

Skullcrushers

Reverse Grip Triceps Pushdown

 

 

 

Noe som ikke henger på greip eller dere ville endret på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...