AndyPanda Skrevet 5. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2011 Stor forskjell på mage med mat i og mage utan mat. Merker først kor stor magen er når ein går utan mat ein periode, helst over natta. Salt, pepper og ketsjup! Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 5. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Er det noen muskelgrupper man ikke burde trene samtidig i en treningsøkt? Som f.eks. biceps+triceps? Altså forhindre dette fordi det stopper .... osv? Eller går det fint? Hører ofte folk som bare trener triceps+bryst og biceps+rygg men aldri biceps+triceps samtidig.. i en treningsøkt Endret 5. juni 2011 av Zlatan92 Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 5. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2011 Det blir fort naturlig å trene triceps og bryst samtidig fordi bevegelsene man bruker til å trene en av disse musklene ofte også trener den andre. Press-øvelser som benkpress bruker både triceps og bryst. Det samme kan sies om biceps og rygg. Mange trekk-øvelser som roing nøytralt grep og chin-ups (engelsk definisjon) bruker både rygg og biceps. Så svaret på spørsmålet ditt er at det faller seg mye mer naturlig å trene rygg+biceps og bryst+triceps. De fleste vil si seg enig i at større øvelser som benkpress og chin-ups er bedre enn bare isolasjonsøvelser. Men om du vil trene biceps og triceps på en dag, og rygg og bryst en annen, er det ofte det du vil ende opp med. Lenke til kommentar
War Skrevet 5. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2011 Er det noen muskelgrupper man ikke burde trene samtidig i en treningsøkt? Knebøy og markløft om begge er tunge /normale sett. Og iallefall ikke roing uten bryststøtte oppå det igjen. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 5. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2011 Jeg pleier vanligvis ikke blande meg inn i andre folks saker. Men i dag var det en kar som brukte knebøy stativet og benkpressen uten å rydde bort vektene etter seg. Det irriterte meg spesiellt mye akkurat i dag ettersom jeg hadde brukt begge stativene før ham, og ryddet på plass alle vektene etter meg slik at det var lett for nestemann å trene. Jeg gikk derfor bort og forklarte at det er god gym-etikette å rydde opp etter seg av hensyn til andre. Jaggu gikk han ikke å ryddet etter seg Han mumlet noe om at han ikke tenkte over det eller liknende. Men svarte da mann, det er skilt overalt og du sto å så på at jeg ryddet bort etter at jeg var ferdig. Hvor fjern går det ann å bli. Nåvel, han var jo tydeligvis en grei kar ettersom han faktisk ryddet etterpå. Moralen er; det hjelper å snakke til folk (på en saklig måte selvsagt) 6 Lenke til kommentar
Brad Skrevet 5. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2011 Sånt irriterer meg også! Jeg rydder alltid bort vektene jeg bruker. Og merker jeg blir irritert vist jeg kommer og det er fult av vekter på. Heldigvis trener jeg på et studio det nesten aldri er folk på om sommeren Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2011 Eg ryddar vanlegvis opp når det er rot med vektene. Så sant det ikkje er snakk om vekter eg ikkje er i stand til å løfta. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 Hvor lang tid tar det før proteinpulveret er utgått på dato? Står det på boksen en plass? Finner det ikke.. Uansett - har en mistanke om at det er utgått, for det er mye vanskeligere å blande ut, mange klumper Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 Tror det pleier å være 18mnd på noe av det i allefall? Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 Ca 18mnd ja. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 Ligger det noen deffe "programmer" på nett? Deffing er vel i teorien en ketosekur?? hva er lov og ikke lov å spise, kun kjøtt? eller litt grønnt? Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Deffing trenger ikke være noen "ketosekur" nei. Det du snakker om er lavkarbo, du kan helt fint deffe ved å ha et normalt kosthold. Det handler bare om å ligge i kaloriunderskudd. Sjekk ut leangains f.eks. Endret 6. juni 2011 av phax Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 Noen her som tar mindre enn 55kg i benkpress? I såfall tar Justin Bieber mer enn dere. Hvis ikke det er motivasjon til å øke så vet ikke jeg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 Alle tar mer enn meg i benken, så er ikke så fryktelig påvirket av det. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 Har gått igjennom en og en halv runde med grunnprogrammet til RYP nå (Tech Nutriton). Siden jeg ikke har tatt bilder eller målinger før og etter så er det vanskelig å se så mye, men jeg klarer å løfte litt tyngre nå enn tidligere. Er det noen andre her som har fulgt RYP? Har dere fulgt spiseplan og/eller intervalltreningene også da eller? Jeg byttet ut intervalltreningene med svømming, innebandy og håndball samt som jeg faktisk sjeldent nå varmer skikkelig opp (dumt ja). Har vel tapt den kampen mtp å gå ned i fettprosent... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 Fulgte RYP, men ikke spise/intervallgreiene. Det tok jeg på sunn fornuft og som det passet. Hadde god fremgang, både kroppsmessig og styrkemessig synes jeg. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 Fulgte RYP, men ikke spise/intervallgreiene. Det tok jeg på sunn fornuft og som det passet. Hadde god fremgang, både kroppsmessig og styrkemessig synes jeg. Brukte du akkurat dem øvelsene som RYP har? Jeg gjør dette (RYP/hva jeg gjør): Knebøy/knebøy Strake markløft/'vanlige' markløft Skråbenk manualer/skråbenk manualer Nedtrekk smalt grep/nedtrekk smalt grep Roing bredt grep/roing bredt grep Arnoldpress/skulderpress eller såkalte militærpress Bicepscurl manualer/bicepscurl z stang Franskpress/franskpress Forøvrig trenger jeg ett bra mageoppsett. Anyone? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg fulgte RYP, men gjorde selv litt om, ja. Det du har bør funke okey det. For mage kan du kjøre dette, f. eks. http://scoobysworkshop.com/3minuteAbWorkout.htm Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 Hvilket oppsett hos RYP er det? 4x4 intervallerMage Knebøy Skråbenk manualer Roing bredt Arnoldpress Bicepscurl Tricepspress Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå