Gå til innhold

Hvem mener du er den beste i tippeligaen?


Ingar

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Beste på Viking, ergo best i Tippeligaen.

 

Gidd å sjekk kor eg komme fra før du klør deg i håve av det hvertfall...

Spørsmålet er ikke hvem du "ønsker" skulle vært den beste i Tippeligaen. Spørsmålet rettes egentlig mot et mer objektivt synspunkt.

 

Jeg henvender meg til laget som ligger øverst på tabellen, Rosenborg, og synes Ørjan Berg holder verdensklasse til tider.

Lenke til kommentar
Beste på Viking, ergo best i Tippeligaen.

 

Gidd å sjekk kor eg komme fra før du klør deg i håve av det hvertfall...

Spørsmålet er ikke hvem du "ønsker" skulle vært den beste i Tippeligaen. Spørsmålet rettes egentlig mot et mer objektivt synspunkt.

Objektive synspunkt innen fotball eksisterer vel knapt i det hele tatt.

 

For å ikke gjøre denne posten helt meningsløs må jeg innrømme at Martin Andresen har imponert meg mest, sett bort i fra Viking-spillere.

Lenke til kommentar

Tja, tippeligaens beste lag i en 4-4-2 :

 

E. Johnsen

Hanstveit, Soma, Hangeland, usikker på høyrebacken, men Russel er en kandidat

Kvisvik, Andrèsen, Olofinjana (han forsvant), Braaten

Winters - Brattbakk

 

Skinner vel litt igjennom her at jeg er brannpatriot.

 

Tippeligaens beste spiller pr i dag : Robbie Winters. Scorer jevnt og trutt, alltid en trussel for forsvaret.

Tippeligaens beste norske spiller : Rangvald Soma. Ekstreme kvaliteter, sikker som banken

Tippeligaens største talent : Daniel Braaten, D.F.holm kommer på en god andreplass i dag.

 

Tippeligaens mest oppskrytte spiller : Erik hoftun

Tippeligaens mest forhatte spiller : Hagen

Lenke til kommentar
Tja, tippeligaens beste lag i en 4-4-2 :

 

E. Johnsen

Hanstveit, Soma, Hangeland, usikker på høyrebacken, men Russel er en kandidat

Kvisvik, Andrèsen, Olofinjana (han forsvant), Braaten

Winters - Brattbakk

 

Skinner vel litt igjennom her at jeg er brannpatriot.

 

Tippeligaens beste spiller pr i dag : Robbie Winters. Scorer jevnt og trutt, alltid en trussel for forsvaret.

Tippeligaens beste norske spiller : Rangvald Soma. Ekstreme kvaliteter, sikker som banken

Tippeligaens største talent : Daniel Braaten, D.F.holm kommer på en god andreplass i dag.

 

Tippeligaens mest oppskrytte spiller : Erik hoftun

Tippeligaens mest forhatte spiller : Hagen

Liker det jeg leser.....

 

 

 

:w00t: BRANN :w00t:

Lenke til kommentar

Ingen har i år utmerket seg så mye at de er den klart beste i tippeligaen. Å kalle Braaten for den beste etter å ha spillt kun et par kamper i ligaen blir litt drøyt, men at han er et supertalent, ja det er han.

 

Spillerne som har vært gode i år er (i tilfeldig rekkefølge), Ragnvald Soma, Panzer-Hagen, Fredheim Holm, Ardian Gashi, Robbie Winters, Frode Johnsen, Gylfi Einarsson, Brede Hangeland. Pluss sikkert mange jeg ikke kommer på.

 

Ardian Gashi og Ragnvald Soma er vel de to som har overrasket mest!

Lenke til kommentar
Brede Hangeland har imponert, samt "nykommeren" Egil Østenstad er på vei inn i siddisenes hjerter

 

Hjemkommeren mener du vell. Soma imponerer, det samme gjør Frode Johnsen. Frode Olsen burde spilt på landslaget i steden for Espen Johnsen. Uansett er det vanskelig å være objektiv i fotball

Lenke til kommentar

Ser ut som doke har glømt en person. Alexander Ødegård har utrulige 11 (?) mål i sogndal.

Det er tross alt vanskeligare enn Frode Johnsens 14(?) scoringer..

 

Soma har vel ikkje imponert, han var jo tross alt i utlandet. Det var egentlig akkurat det Brann trengte i tillegg. En skikkelig god midtstopper. Med dette meiner eg at han har vel egentlig innfridd forventningane :D

 

Uten å vere Enga fan er jo Fredheim Holm et navn for framtida. Om han holder seg skadefri, vil han nok få mange landskamper.

 

Frode Johnsen, som eg forøvrig ikkje liker i det heile tatt, har spelt en meget god sesong for RBK.

 

Er jo mange fleire...men andre kan jo fortelle ka dei syns også.. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...