HolgerL Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Likte veldig godt måten han fikk fram poenget i anmeldelsen.
fenris1911 Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Respekten for John Carmack har totalt forsvunnet. Den fyren bør seriøst ta seg en tur ut eller noe... Carmack er "motor-fyren", han har ikkje hatt noko med å utvikla sjølve spelet å gjera. Det er pga. Carmack du kan ha spelt ein drøss med andre fps som brukar Id sine motorar.
Co[]V[]bster Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Respekten for John Carmack har totalt forsvunnet. Den fyren bør seriøst ta seg en tur ut eller noe... Carmack er "motor-fyren", han har ikkje hatt noko med å utvikla sjølve spelet å gjera. Det er pga. Carmack du kan ha spelt ein drøss med andre fps som brukar Id sine motorar. Enig der! Å "miste respekten" for Carmack er vel litt rart? Jeg har stooor respekt for carmack, han er rett og slett genial. Fikk vondt inni meg når du sa sånne "vonde" ting om han! Carmack lagde graphics engine, ikke historien eller modellene! Så STFU hore
paranoide Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 V[]bster' date='06/08/2004 : 13:55'] Respekten for John Carmack har totalt forsvunnet. Den fyren bør seriøst ta seg en tur ut eller noe... Carmack er "motor-fyren", han har ikkje hatt noko med å utvikla sjølve spelet å gjera. Det er pga. Carmack du kan ha spelt ein drøss med andre fps som brukar Id sine motorar. Enig der! Å "miste respekten" for Carmack er vel litt rart? Jeg har stooor respekt for carmack, han er rett og slett genial. Fikk vondt inni meg når du sa sånne "vonde" ting om han! Carmack lagde graphics engine, ikke historien eller modellene! Så STFU hore Haha, nå mistet jeg "respekten" for deg. "STFU hore". Patetisk. Uansett, endelig kommer det frem at Doom 3 faktisk er et veldig middelmådig spill. Bra fler og fler tør å inrømme det ovenfor seg selv, at selv om de ønsker så inderlig at spillet skal være bra så er det skuffende. Morsom anmeldelse. Gleder meg til Riddick og HL2 kommer
Goophy Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Hehe, måtte le litt da jeg leste det... Spilte selv Doom3 i 20min og møtte ingen monstre, da gadd jeg ikke mer.
MrLee Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 må si meg meget enig i alt som ble skrevet i den artikkelen. OG jeg kan også si at det ikke var mye mer enn en bekreftelse av det jeg allerede fryktet/antok..
genesis Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 forbannet at man ikke kan ta av musikken i d3 (kan man med console commando?) jeg prøvde på ny idag, mere våpen, mere monster (kompisen min var kommet lenger) og med "drowning pools - let the bodies hit the floor" guffet opp. det var en helt annen opplevelse. tross doom3 ikke duger for meg slik spillet hadde hensikt til, var dette ganske morsomt. det blir jo shoot`mUp, noe jeg aldri skulle tro jeg likte.
Carnifex Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Jeg er forsåvidt litt enig med det som har blitt sagt her. Grafikken er imponerende, og det er skremmende og alt, men litt ensformig blir det jo. Jeg vil likevel si at det var vel verd 299 kr.
Croyfer Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 "Yeah. A cyberdemon. And by the time he came out, I was like 'Yeah, whatever, shorty, there were a bunch of dudes way bigger than you in Painkiller'. Hehe! Veldig bra og anderledes skrevet !
guezz Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Jeg må si meg delvis enig med "anmeldelsen". Spillet er skemmende, nytt og spennende de første timene, men blir deretter enformig og kjedelig. Jeg svarte på en tråd tidligere om positive og negative trekk ved spillet og det ble flere negative enn positive punkter.. Jeg er i etterkant litt glad for at jeg ikke kjøpte spillet!
OlafH Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Etter å ha lest denne tråden regner jeg med å få kjøpt DOOM3 brukt for en 100 lapp til uka! Så kan jeg heller bruke pengene å FarCry...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå