Gå til innhold

Marco Rubio til Europa. Slutt å være sveklinger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Fibonacci skrev (11 minutter siden):

Du får tørke støvet av sverdet og starte opp igjen korstogene.

Første Korstoget var rettferdig. Fordi det var et svar på Muslimske Proxy kriger innenfor Europeiske grenser på den tida rundt 700-800 tallet. Men skal ikke kommentere på de andre. På lik linje som jeg er imot Israel som nasjon fordi de starter Proxy kriger i midtøsten.

Men jeg vil ikke innvadere land. Men jeg vil forsvare Kristendommen og våre institusjoner fra å bli ødelagt av Kommunismen og ateismen, som en filosofisk kultur. Som bruker virtue signaling og manipulative måter for å tvinge ned Kristendommen til å bli ødelagt.

Jeg synes EU er kreften til det svaret. EU er ikke svaret.

Det Europa trenger, det er småe allierte

Eksempel:

Germania = Storbritannia, Frankrike og Tyskland

Skandinavia (Vi er der allerede, men få de ut av EU. Danmark og Sverige)

Romance = Spania, Portugal og Italia

Noen eksempler. Innenfor lande grenser. Som følger Økonomisk og Militære allianser med åpen frihandel i Europa. Fordi Plutokrati, Kommunismen er noe dårlige ting

Endret av GameWizard
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)
GameWizard skrev (14 minutter siden):

Første Korstoget var rettferdig. Fordi det var et svar på Muslimske Proxy kriger innenfor Europeiske grenser på den tida rundt 700-800 tallet. Men skal ikke kommentere på de andre. På lik linje som jeg er imot Israel som nasjon fordi de starter Proxy kriger i midtøsten.

Men jeg vil ikke innvadere land. Men jeg vil forsvare Kristendommen og våre institusjoner fra å bli ødelagt av Kommunismen og ateismen, som en filosofisk kultur. Som bruker virtue signaling og manipulative måter for å tvinge ned Kristendommen til å bli ødelagt.

Eksempel:

Noen eksempler. Innenfor lande grenser. Som følger Økonomisk og Militære allianser med åpen frihandel i Europa. Fordi Plutokrati, Kommunismen er noe dårlige ting

Her er det mye å ta tak i. Det du skriver er dessverre ganske likt Breiviks mistolkning av historiske hendelser.

Vi snakker om en tid der nettopp slike typer kriger var vanlige. Det handlet om handelsveier som en av flere faktorer. 

Endret av Boing 4EVER
  • Liker 4
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet (endret)
GameWizard skrev (16 minutter siden):

Eksempel:

Ikke Israel som starter proxykriger, de er offer for dem... Hamas, hizbollah, houthiene.... alle er iranske proxyer. 

Endret av Tussi
  • Liker 6
Skrevet (endret)
Boing 4EVER skrev (10 minutter siden):

Her er det mye å ta tak i. Det du skriver er dessverre ganske likt Breiviks mistolkning av historiske hendelser.

Vi snakker om en tid der nettopp slike typer kriger var vanlige. Det handlet om handelsveier som en av flere faktorer. 

Jeg er ikke terrorist da :) . Men vi må ha en identitet her. Arabere har sikkert nasjon stater i midtøsten og Nord Afrika. Ville vært ganske absurd om de ble som EU og tok inn asylsøkere fra hele verden, og ikke kunne ha sterke grenser.

Jeg tror det er mitt problem med Europa i dag. Vi er for filosofisk kommunistisk. Og har mangel på en identitet til å utøve landegrenser og levemåte.

Endret av GameWizard
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Tussi skrev (9 minutter siden):

Ikke Israel som starter proxykriger, de er offer for dem... Hamas, hizbollah, houthiene.... alle er iranske proxyer. 

Netanyahu var vel han som sa at Irak hadde Atomvåpen i 2002. Et år før USA gikk til krig med Irak. Uansett. Israel er de som blir belønnet om disse krigene skjer. Ikke USA.

• Liker 2
Skrevet (endret)
Zepticon skrev (28 minutter siden):

Kan du forklare hvilke deler av den ateistiske filosofi som har ødelagt vesten?

Fordi ateismen er identitetsløs. Derfor er de apatisk og mer sympatisk til en kommunistisk verden. En verden uten landegrenser eller noen form for nasjonal identitet og sikkerhet. Som gjør oss svake, både som levemåte og nasjonale interesser. Som å bevare kulturen. En grunn at Skandinavia (Utenom Sverige kanskje) har klart seg bra, Er fordi kulturelt har de vært sterke. Men i andre deler av EU land som Tyskland og Frankrike. Så skader dette mye mer.

Btw i England kan du vel bli arrestert for mye idiotisk ting. Som er grunnen til disse vitsene

Endret av GameWizard
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
GameWizard skrev (10 minutter siden):

Fordi ateismen er identitetsløs. Derfor er de apatisk og mer sympatisk til en kommunistisk verden. En verden uten landegrenser eller noen form for nasjonal identitet og sikkerhet.

Nei. Nei. Nei. 😂

• Liker 4
Skrevet
Fibonacci skrev (2 minutter siden):

Det du egentlig prøver å si, er at du ønsker et hvitt, homogent, kristent Norge med konservative verdier og sterk nasjonalfølelse.

Egentlig ikke. Hudfarge er ikke relevant så lenger de er kulturelt som oss. Fordi å hate landet og verdier skaper ghettoer.

Men godt forsøk der :) 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
GameWizard skrev (15 minutter siden):

Fordi ateismen er identitetsløs. Derfor er de apatisk og mer sympatisk til en kommunistisk verden

Kan du forklare hva du mener her?
Hva er ateismen og hvorfor er den apatisk , og hvorfor er den sympatisk til en kommunistisk verden? 

• Liker 4
Skrevet
Baranladion skrev (Akkurat nå):

Kan du forklare hva du mener her?
Hva er ateismen og hvorfor er den apatisk , og hvorfor er den sympatisk til en kommunistisk verden? 

Støtter ateismen et Kristent Europa? Nei. Der har du svaret :) 

• Liker 1
Skrevet

Hva legger du i et kristent Europa? Hvilke regler er det vi skal leve etter, som vi ikke gjør i dag, og som skal forbedre Norge og Europa? Kom gjerne med konkrete eksempler.

• Liker 4
Skrevet
GameWizard skrev (Akkurat nå):

Hva mener du med et kristent Europa? 
Hvordan er ateister sympatiske til en kommunistisk verden, og hva er egentlig "en kommunistisk verden"? 

• Liker 5
Skrevet
GameWizard skrev (2 minutter siden):

Men den støtter et kommunistiskt europa? Og den er for avskaffelse av land som enhet?

• Liker 3
Skrevet (endret)
Fibonacci skrev (3 minutter siden):

Hva legger du i et kristent Europa? Hvilke regler er det vi skal leve etter, som vi ikke gjør i dag, og som skal forbedre Norge og Europa? Kom gjerne med konkrete eksempler.

Filosofisk og kulturelt støtte til det. Altså ikke bli sure om noen vil feire Gudstjeneste eller noe slikt i et sånt Human Etisk forbund osv.

Fordi de lager organisasjoner som "Human Etisk forbund" eller "Humanisme". For å filosofisk gjøre Kristendommen svakere. Uansett, på et filosofisk nivå er de anti kristne. Og det er et problem innenfor kulturen i samfunnet.

Ikke for å nevne "Borgerlig konfirmasjon". Eksempler på ateistisk påvirkelse.

Endret av GameWizard
Skrevet

Til tross for å være sterkt kritisk til Trump og MAGA, er det vanskelig å ikke gi dem rett på tre sentrale punkter:

• Europeerne har ført en fullstendig uanvarlig forsvarspolitikk
  • Europeerne har ført en fullstendig uansvarlig energipolitikk
  • Europeerne har ført en fullstendig unsvarlig innvandringspolitikk

Med en mer ansvarlig politikk på disse feltene ville vi nå vært betraktelig bedre stilt og kanskje hatt fred på kontinentet. 

• Liker 8
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...