Gå til innhold

X800Pro -> X800XT Unsuccessfull


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
JimRamse, det du gjorde var: Renset der du skulle modde med aceton, skrapte på de to punktene til du så kobber, skrapte en slags renne mellom dem med en skarp kniv, lagde en teipmaske, fylte renna og de to punktene med bakrutefix for så å beskytte det hele ved å legge på et lag med neglelakk?

 

Right?

Jeg renset ja. Skrapte bittelittegran på punktene med en skap kniw. Jeg lagde en tynn renne ja (dette er hvis ikke nødvendig) så lagde jeg en teipmaske, å tegnet mellom punktene med en blyant / penn jeg hadde dyppet i bakrutefixen. Lot dette tørke i 5 min, så monterte jeg alt igjen å bootet opp til 16 pipelines :)

 

Har sett endel på www.Xtremesystems.org, å det virker som det er veldig få kort som går med på mod'en. Å det blir hvis færre å færre desto nyere kortene er. Hvis ikke du får det til på første forsøk, så hadde jeg gitt faen. Ikke vits å kødde for mye med kortet, så ødlegger du det kanskje.

Lenke til kommentar
Hvor får man kjøpt bakrutefix? Ikke bare si Biltema, finner ingenting på siden deres..

Fikk tak i av en kompis Hadde da ringt rundt for å få tak i. Ingen som hadde det på lager. Bare flaks jeg fant det tror jeg :) Biltema har nok. Men fant ikke på nettsiden deres. Beste er nok å gå inn å spørre de.

Lenke til kommentar

Ouch, uheldig med kjernen der ja..

Hørte et sted at kjerner som klokker dårlig oftere kan moddes til XT.

Nettopp fordi at selv med 16 inntakte pipelines er ikke kortet raskt nok til å kunne være XT, så det blir Pro. Verdt å iallefall sjekke nummrene på kjernen.

Endret av Anders81
Lenke til kommentar
Fikk mitt kort idag. Mildt sagt skuffet. 515 på core :nei: Merklig at coren ikke laget noen artifacts. Den bare krasjet når den kom for høyt. Men det greier 593 på minnet, bikke sikkert over 600 med kjølere. Litt lyst til å bruke angrefristen.....

bare pga det ikke klokker så veldig bra betyr ikke det at kortet suger..

 

 

åssen score får du nå i forhold til 9700pro kortet ditt ? (siggen)

Lenke til kommentar

Tja. Vet ikke om jeg vil ta av kjøleren for å se hvis det blir til at jeg returnerer det. Får ta noen dager å tenke på det.

 

Sa da ikke noe om at kortet suger. Scoret 10500 med en uklokket 2.4c. Greier nok 11000. Men det er ikke det som er poenget. Jeg liker å klokke. Og da hadde det vært greit med ett kort som greier iallefall 550 før jeg modder og slenger på peltierkjølingen.

 

 

Jaja. Sikkert kresen på noe du og.

Endret av Veritas_
Lenke til kommentar
Tja. Vet ikke om jeg vil ta av kjøleren for å se hvis det blir til at jeg returnerer det. Får ta noen dager å tenke på det.

 

Sa da ikke noe om at kortet suger. Scoret 10500 med en uklokket 2.4c. Greier nok 11000. Men det er ikke det som er poenget. Jeg liker å klokke. Og da hadde det vært greit med ett kort som greier iallefall 550 før jeg modder og slenger på peltierkjølingen.

snakk om å være kresen da ;) (no offence)

 

 

Jim: no nytt med vmoden ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...