Gå til innhold

X800Pro -> X800XT Unsuccessfull


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk mitt kort idag. Mildt sagt skuffet. 515 på core :nei: Merklig at coren ikke laget noen artifacts. Den bare krasjet når den kom for høyt. Men det greier 593 på minnet, bikke sikkert over 600 med kjølere. Litt lyst til å bruke angrefristen.....

skru av fast write i bios

da skal du klokka det lenger

har ikke prøvd selv

Lenke til kommentar
Åssen skrur jeg på piping på multimeteret?? :ermm:

sett multimeteret skal stå på en pil en strekk

nesten rett ned mot høyre

ta den svart og treff den røde så skal det pipe

Det er sånn den har vært hele tia, ingen piping..

hvilken type har du kjøpt

Endret av nosto
Lenke til kommentar

Har nå kjørt opp volten fra 1.4 til 1.65 på Coren. Har problemer med stabilitet enda. Skal teste litt mer utover kvelden så får vi se. Brukte da blyant mod'en som det ligger guide til på VR-Zone

 

Var enkelt å greit å utføre. Skal som sagt prøve å få stabilisert kortet så skal vi se hva vi får til :wee:

Lenke til kommentar

Ville det ikke vært like greit å lodde inn en VR der? Så kan du stille det litt bedre enn med en blyant :) Poenget med blyanten er vel å minke den motstanden der.

 

 

_____

- - - - -

 

På det tegnet der. Så kan du velge størrelsen på volt (f.eks. 2000 volt til 2 volt)

Endret av Veritas_
Lenke til kommentar
Ville det ikke vært like greit å lodde inn en VR der? Så kan du stille det litt bedre enn med en blyant :) Poenget med blyanten er vel å minke den motstanden der.

 

 

_____

- - - - -

 

På det tegnet der. Så kan du velge størrelsen på volt (f.eks. 2000 volt til 2 volt)

Jo, ville vært like greit å lodde der, men jeg ville teste først. Kjører nå 1.65v, å det ser ut til å virker greit. La over en tape bit, så det skal funke fint det. De som vil lodde istedet skal få lov til det. Ligger lodde guide også på VR-Zone siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...