Gå til innhold

Trafikalsk klagemur


Opus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser ikke helt problemet. Overinformering er på langt nær så stort problem som underinformering av andre bilister om hvor man har tenkt seg. Dessuten er det en god vane å ha bruke blinkelysene på autopilot når man skal svinge. Mye bedre enn å måtte tenke aktivt over det for å blinke, og dermed glemme det av og til.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

I dag vil jeg egentlig bare klage på meg selv... For noen uker siden kjørte jeg hjem fra Lerkendal, og lå bak en annen bil i fin flyt, ingen trafikk på veien. Det er 90 omtrent hele veien, bortsett fra tunellene. Helltunellen nord for Trondheim har gjennomsnittsmåling, og jeg bruker å være forsiktig. Den her dagen gikk alt på autopilot, for det var så fin flyt.

 

Jeg ble målt til 88 i 80 i tunellen. Dumme, dumme meg. Ekstremt unødvendig å kaste bort 1600,- på den måten!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I dag vil jeg egentlig bare klage på meg selv... For noen uker siden kjørte jeg hjem fra Lerkendal, og lå bak en annen bil i fin flyt, ingen trafikk på veien. Det er 90 omtrent hele veien, bortsett fra tunellene. Helltunellen nord for Trondheim har gjennomsnittsmåling, og jeg bruker å være forsiktig. Den her dagen gikk alt på autopilot, for det var så fin flyt.

 

Jeg ble målt til 88 i 80 i tunellen. Dumme, dumme meg. Ekstremt unødvendig å kaste bort 1600,- på den måten!

Uff, det er sure penger. :ermm:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...