Gå til innhold

Transport Tycoon kommer tilbake (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg var helt hekta på enern, og jeg kommer sikkert til å like dette også... men grafikken kommer nok til å hindre mange i å kjøpe spillet. Greit nok at det er flere detaljer, men spillet ser fortsatt ut som noe fra 1996

 

Ser nesten ut som de (eller han) prøver å holde seg til 256 farger.. se f.eks. overgangen fra snø til gress

Jeg tviler på at han kommer til å bruke bare 256 farger. Grafikken kommer nok mer til å ligne på RCT fremover. Siden det ikke er Chris som lager grafikken sjøl, er det nok neppe så ferdig på den fronten. Dette spillet er jo ikke en gang offisielt annonsert enda, og vi vet ikke om det kommer ut i år, eller neste år, eller kanskje 2006. Sannsynligheten for at grafikken blir forbedret vil jeg si er stor.

 

Det som jeg la mest merke til med skjermbildene var at de virka veldig grå og kalde. Det kan hende er at været kan skifte i spillet, eller at fargeinstillingene på maskina bildene ble tatt på var helt på jordet. Om man bare legger til litt varmere farger, tror jeg man vil få den gode følelsen som man hadde i TTD.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg syns mange spill mister hele gleden ved enorme grafikker på bekostning av oversikt, enkelhet og dermed spilleglede.

 

Hva kan være bedre enn en fornyet versjon av gamle gode transport tycoon deluxe tilpasset 2004 men bygget på samme base som originalen?

Åh, jeg kunne ikke vært mer enig i det du sier der. :) Men nye feats som bruer i flere nivåer og sånt klager jeg nå ikke på, da, akkurat det der irriterte meg en del i TT. ;)

Lenke til kommentar
TT er et av de beste spillene laget hittil, men nå syntes jeg at de kunne koste på seg 3d-grafikk i det nye. De gjør jo det i den nye RT som er under utvikling

Jeg har spilt RT3, og jeg likte det ikke. Hvis gameplayet blir bedre ved å beholde isometric view, så bør de beholde det.

Lenke til kommentar
TT er et av de beste spillene laget hittil, men nå syntes jeg at de kunne koste på seg 3d-grafikk i det nye. De gjør jo det i den nye RT som er under utvikling

Kan du VÆRE SÅ SNILL å begrunne hvorfor?

 

Skal det at det

1. blir fullstendig anonymt i resten av grafikk-bimbo-spillenes verden

2. blir mye mindre oversiktlig

3. blir mer tungrodd

4. mister all mulig TT-sjarm

tale til det bedre for spillet?

 

Det høres ikke sånn ut. :nei:

Lenke til kommentar
TT er et av de beste spillene laget hittil, men nå syntes jeg at de kunne koste på seg 3d-grafikk i det nye. De gjør jo det i den nye RT som er under utvikling

Kan du VÆRE SÅ SNILL å begrunne hvorfor?

 

Skal det at det

1. blir fullstendig anonymt i resten av grafikk-bimbo-spillenes verden

2. blir mye mindre oversiktlig

3. blir mer tungrodd

4. mister all mulig TT-sjarm

tale til det bedre for spillet?

 

Det høres ikke sånn ut. :nei:

1. Spillet blir ikke bedre av dårligere grafikk. Om det ser ut som et generic spill fra 2004++, so? Gameplayet som bestemmer kvaliteten derifra.

 

2. Du mister ikke oversikten selv om det er 3d. Hvorfor skulle du det i det hele tatt? Du har jo like bra kontroll i andre strategi-spill som har kommet i 3d

 

3. Alle har pc'r som klarer ganske drøy 3d i dag.

 

4. Syntes ikke et spill mister sjarmen ved å utvikle seg.

 

 

Tror heller problemet med mange er at de er så håpløst nostalgiske til gamle spill at de hater forandringer fra det gamle. Da spiller man pga. gode minner, ikke fordi spillet er innovativt/spennende/gjennomført etc. 3D har kommet for å bli, og det er jeg glad for. (synd at alle platformspill er forsvunnet dog)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...