Jump to content

Shicca

Medlemmer
  • Content Count

    894
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 :)

About Shicca

  • Birthday 05/19/1981

Profile Information

  • Kjønn
    Mann

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Har kjøpt meg en god gammel klassiker på iTunes store som jeg tenkte jeg skulle få bruke som ringetone på min iPhone 3GS, og fant ei hendig oppskrift på hvordan dette enkelt kunne gjøres. http://itunesm4ptomp3.wordpress.com/2008/10/06/create-free-iphone-ringtones-with-itunes8/ Eneste lille problem, er at hver eneste gang jeg går inn på sangen, og skal sette f.eks Start time til 0:46:000, og trykker et annet sted, det kan være trykke inni Stop time, eller ok knappen, hva som helst egentlig, så resetter iTunes min utfylte tid, og setter den tilbake til 0:00:000. Prøver jeg å sette stop time til et tidligere tidspunkt, så skjer det samme, i samme nanosekund som jeg trykker ok, så spretter tiden automatisk tilbake til det opprinnelige, og alle form for checkbox hake for start/stop blir borte. Har prøvd å konvertere til ACC først, for å så prøve på den "nye" fila, men akk. Kan ikke se at jeg finner noen "Protect this song from retarded users trying to edit it" box å krysse bort heller. iTunes 10.5 på Windows XP om noen lurer.
  2. Alternativt, om du ikke har imot potensielt en HAUG med failed missions, så kan du velge å avslutte jobben, og ta en ny. Kan gjøres helt til du har fått et oppdrag til "rett" by. Går nok noe raskere for de uten quick- save/load.
  3. Nei. Dragon Souls brukes kun til å låse opp nye Words of Power som du finner overalt i Skyrim. Det er derimot noen få Words of Power du får gratis under hovedoppdraget som du slipper å kjøpe løs med Dragon Souls. Unrelenting Force er et Word of Power som inneholder ordene "FUS", "RO" og "DAH" Du lærer et og et ord etter hvert mens du holder på med hovedoppdraget. Dess fler ord du benytter deg av når du roper de, dess sterkere blir effekten. Å rope bare "Fus" gir mindre effekt enn å rope alle "FusRoDah" Uansett. Har du lært alle ordene, så er det ingen mulighet å forsterke dette utover å meditere på et Word of Power. For å meditere på et Word of Power må du ha kommet til oppdraget "Receive a lesson from Paarthurnax" som kommer etter "Alduin's Wall". Meditere vil gjøre noen Words of Power kraftigere/bedre, men det er bare 3 forskjellige du kan meditere på: Fus - "Force Without Effort" : +25% Stagger, -25% Recoil with Unrelenting Force Feim - "Eternal Spirit" : +25% HP Regen while Ethereal Yol - "The Fire Within" : +25% Damage from Fire Breath
  4. Det er jo ikke konsollens skyld at spillet ikke virker! At Bethesda har valgt å støtte PS3 er deres eget valg, og da synes jeg at de burde få det til å virke også. Jada, spillet "virker", men... Nei Jeg er selv en stor Elder Scroll fan (avataren bør gi et hint), og jeg elsker disse spillene. Jeg synes alikevel noen måneder til med bug hunting har vært på sin plass både for Skyrim og tildels Oblivion. Joda, jeg godtar bugs. Bugs ment i den grad de er bare bugs. Små hendelser som er litt uforklarlige. Bøtte på hode til kjøpmannen er en bug, at en hest faller fra himmelen grunnet litt uheldig spawning er en bug. Slikt er morsomt, og slikt godtar jeg. At du kommer over en gjenstand i ei hule og ødelegger en quest fordi du fant objektet først. Det er ikke en bug. Det er bare dårlig scripting. Når spillets store mantra er at du står fritt til å utforske, og gjøre ting i egen rekkefølge er det på ingen måte utenkelig at noen KANSKJE utforsker ei hule før de får en quest ditt. At noen sier takk for at du fant fløyta mi, men samtidig ikke fjerner den fra inventory så du får en stuck questitem er bare dumt. At små bugs finnes er akseptabelt. Men når spillet stopper å virke, hyppig CTD osv. Slikt er og burde være uakseptabelt. Du har aldri i verden godtatt å kjøpt en bil slik! "Fungerer ikke rattet? Kom innom om 14 dager så fikser vi det." "Stopper bilen etter du har kjørt 10 mil? No problemas, gi oss noen måneder så skal vi få fikset dette". At blinklyset blinker til høyre når du bremser kraftig er en bug, og slikt kan du leve med ei stund... Ei stund..
  5. News for you, Daglish bannet ikke mot et kamera, men mot Wenger. Shrek derimot, stakk nesa si helt opp i kameralinsen og bannet så det sang etter. Dette gikk rett hjem til både små og store, han skal være et forbilde. Daglish ble snappet opp i kampens hete, Rooney laget hele stituasjonen. Det kan ikke sammenlignes. Edit: United supporterene er herlige, først hjelper vi til med 2 poeng så langt inn i overtiden som det går ann å komme, så skal de ha Daglish straffet etter på. Det er bare helt nydelig. Jeg uttalte meg på nøytralt grunnlag. Joda, jeg kan se noen forskjeller mellom situasjonene, men alikevel. Daglish er vel et forbilde han også? For både små og store...? Nok en gang, uttalelsen kommer på nøytralt grunnlag. Daglish er noe mer rutinert enn Rooney, og burde ha unngått å si det som ble sagt. Uansett, jeg er sterkt uenig i hvorfor Rooney ble straffet av en enkel grunn. Banning under en fotballkamp skjer jo hele tiden, og kommer til å skje også i fremtiden. Tror FA dro av hagla på sin egen fot ved å straffe Rooney, for nettopp sånne situasjoner, som bl.a. Daglish, vil komme igjen, og det er og blir håpløst for FA å holde seg konsekvent.
  6. Merker meg forøvrig at Daglish ikke blir straffet for å ha bannet mot et TV-kamera. Trodde FA nettopp la ned en merknad om at slikt ikke var akseptabelt...
  7. Slemme mannen! Ødelegge våre våte drømmer på den måten. Men det stemmer. Den "traileren" ble spilt om du fullførte DK2. Menneh... Dungeon Keeper 3, med samme tagline: "It's good to be bad". Såpass at jeg tillater meg selv et 1337 hjerte: <3 <3 (to faktisk!)
  8. Flott artikkel. Kan vel ikke nekte på at jeg har et godt lag med serien selv. Total War serien har gitt meg utallige mange timer med morro, og det blir stadig flere. Det som imponerer meg mest er at CA legger til nok forbedringer i hver "ny" utgave, men samtdiig klarer å beholde det som virkelig var bra i de forrige. Spillserien får derfor en flott, naturlig og ikke minst smidig overgang til nye features og forbedringer. Mengden er passe. Nok til at veteranene får bittelitt å bryne seg på, men ikke for mye så de må lære seg "alt" på nytt. Personlig håper jeg stort på Rome 2.
  9. Response: Sweet Clarification: Gledet meg stort over å se han (eller samme type robot), med samme geniale talemåte Outburst: Gleder meg!!
  10. Morrowind er definitivt noe å sjekke ut! Da får du se mer av de kjekke gutta du ser i avatar'n min Uansett, min egen oppsummering av å se denne kan like godt forklares med å se en ny video.
  11. Vil anta Bethesda har fått med seg at levelscaling var/er øverst på de aller fleste lister over negative tilbakemeldinger til Oblivion. Så jeg er ikke bekymret. Jeg liker konseptet levelscaling, dvs, hva det fører med seg. Nettopp det flere har uttalt her, muligheten til å gjøre hva du vil, når du vil. Ikke noe "må være level 9 før den hula kan sjekkes ut osv". Er derimot samtidig helt klart enig i at Morrowinds levelscaling, riktig nok noe begrenset som Zealuu påpeker, var overlegent mye bedre enn det Oblivion klarte å vise til.
  12. Hvorfor det er et mål? Tja, de ville vel prøve nye ting. Total frihet til å gjøre hva du vil, når du vil, høres jo unektelig flott ut for min del. Svært mange spillutviklere lover dette i sine RPG spill, men uten at jeg (og flere andre) synes at det stemmer. Fable 2 og 3 f.eks, ble jo "total frihet" brukt som et begrep. Men når du må følge en linær storyline for å låse opp områder / muligheter, er det ikke etter min mening total frihet. For all del, jeg liker Fable spillene også, men TES har alltid hatt noe spesielt for seg når det gjelder at du kan gi F. i hovedstoryen i sin helhet om du vil. EDIT: Denne må jeg bare kommentere, da jeg synes dette er et totalt håpløst argument. Hvorfor klage på en frivillig funksjon? Vil du ikke ha fastravel, så bare ikke bruk den. Blir som å klage på at det er magi med på spillet. Vil du ikke bruke det, så bruk bare sverdet, og vær fornøyd.
×
×
  • Create New...