Gå til innhold

Pakkeliste TG04


Anbefalte innlegg

Har ikke vært på TG tidligere, men skal hvist være lurt å ha med sparkesykkel som fremkomstmiddel. Noen som kan bekrefte at dette i det heletatt er lov? (jeg mener til bruk inne i hallen)

har da sett folk med sparkesykkel der tidligere. veit ikke omd et er lov, tenk deg 5000 med det samtidig :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fult lovlig med sparkeslykkel ja, det var da i alle fall noen som hadde det der i fjord.

Men ikke forvent deg at du kommer før alle andre alikvel... Det er så mange mennesker som går att og frem hele tiden, at du like så gjerne kan gå, for det er alt for mange mennesker som går der du skal "sparke" ;)

 

Og en ting til: Hvis du bruker sparkesykkel så tryner da du skal over de tjukke kablene som ligger på gulvet så ta med sårsalve ol da ;) (Ikke det at jeg har sett noen som tryna, men jeg inbiller meg at du gjør det :hmm: )

Lenke til kommentar
Satt der i TG03 jeg, var sikkert på jeg hadde med driverne og la derfor inn 2k på nytt. Da jeg skulle legge inn driverene til netverkskortet fant jeg ut ar den disketen lå hjemme. Fikk heldigvis tak i drivere etter mye styr

Hadde du ikke en kamerat du kunne låne maskinen til og laste ned driveren fra Internet?

Lenke til kommentar
Har ikke vært på TG tidligere, men skal hvist være lurt å ha med sparkesykkel som fremkomstmiddel. Noen som kan bekrefte at dette i det heletatt er lov? (jeg mener til bruk inne i hallen)

Disse kan ingen nekte deg ihvertfall! http://www.mamut.com/homepages/Norway/1/15...ra2000/prod.htm ;):thumbs:

 

Edit: Bare søk etter rullesko på Google så finner du norske dealere i fleng...

rullesko faktisk :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
Er det mye som blir stjært på TG ? :ermm:

Tja, i fjor stjal noen buksa min mens jeg sov. Er det mulig å synke dypere?:mad:

 

Ørepropper og "bind for øya" er kjekt når man skal sove. Batterier er lurt å ha med, samme med skrivebordslys, saks og teip. Registreringskodene for spillene dine bør du også ha med, i fall noe skjer. Og 5 meters LAN-kabel holder ikke, ta med 10 meter. Det meste er vel nevna nå.

Lenke til kommentar
Jeg hadde mareritt i natt :cry:

Hadde hørt at 600 kilo med sprengstoff (dynamit) var blitt stjålet fra et lager like ved Hamar :no: Tenk om det var noen terrorister som planlegger og svi av hele stedet :no: Det er nesten så jeg ikke tør og dra på TG, er det skikkelig security der ? :cool:

hehe. TG er nok ikke sikret mot den type angrep nei

Lenke til kommentar
Hvordan er det med mat ol.? Hva selges i hallen?

Hvor langt er det til nærmeste butikk, ala rimi, rema, prix el.?

BBQ at The Gathering

This year we will host two outside BBQs (given that the weather is on our side), on 15:00 to 17:00 on thursday and saturday. We will supply the large grills themselves, but you have to bring your own meat. See you outside in the sun!

 

Please note that the shops have special holiday opening-times during easter, and will close earlier than normal. On thursday the shops are closed so you'll have to get your food to throw on the BBQ on wednesday.

 

 

Microwaves, waterboilers, etc:

Haugen Gruppen proudly sponsors TG04. They're the people behind Heinz Tomato-Ketchup, Tabasco, Kraft, Twinings and Options. They will provide a full servicestation loaded with waterboilers, microwaves, free tea and all their other items. Not only to your relief, the security team will finally be able to truly enforce the no kitchenware rule in the rows without ANY warning. You use a waterboiler at your seat, it will be confiscated.

 

Dinner tickets:

You get 4 vouchers for a warm dinner on Wednesday, Thursday, Friday and Saturday inside the viking ship, The menu in Norwegian, ask for translation if necessary, but it is tasty, good food:

 

? Biff Stroganhoff, potetmos og salat

? Brun lapskaus med flatbrød

? Spaghetti med kjøttsaus

? kjøttkaker med ertestuing

 

You can buy Dinner-ticket from Partyticket, for 250 NOK.

 

Serving in the hall: - Nordre-sving:

 

Hamburger

50 kr

Soda (0,5) 25 kr

Coffee, tee, hot chocolate 15 kr

Chocolate 15 kr

Baguette (cheese and ham) 35 kr

Horn (cheese and ham) 35 kr

Hamburger menu (hamburger, pommes frites and soda) 80 kr

Pommes Frites  25 kr

2 hot dogs, pommes frites and soda 80 kr

Milk, Juice, Yoghurt  15 kr

 

Er ikke så stort problem å gå til nærmeste butikk eller. Ca 5-10 min til Rema(?).

Lenke til kommentar
Jeg hadde mareritt i natt :cry:

Hadde hørt at 600 kilo med sprengstoff (dynamit) var blitt stjålet fra et lager like ved Hamar :no: Tenk om det var noen terrorister som planlegger og svi av hele stedet :no: Det er nesten så jeg ikke tør og dra på TG, er det skikkelig security der ? :cool:

haha, da flyr vi i lufta alle sammen :yes:

Lenke til kommentar
Er ikke så stort problem å gå til nærmeste butikk eller. Ca 5-10 min til Rema(?).

mye lengre en det tar jeg ikke helt fei, over broen mm.

 

kan jo envt spør dem på brannstasjonen om dem kan grille noe for deg :p

(en brannstasjon rett utenfor tg)

:D Brannvesenet sløkker branner, de lager ikkje

Lenke til kommentar
Er ikke så stort problem å gå til nærmeste butikk eller. Ca 5-10 min til Rema(?).

Jo.. Det kan være det.. HUSK DET ER PÅSKE. Veldig få daglivare butikker har åpene! Handle alt du får til FØR du drar til skipet!

 

Malte forresten en 2 meter lang banner igår kveld.. TEAM BACON, dette blir digg skjønner dere! :D

Lenke til kommentar
Og en ting til: Hvis du bruker sparkesykkel så tryner da du skal over de tjukke kablene som ligger på gulvet så ta med sårsalve ol da ;) (Ikke det at jeg har sett noen som tryna, men jeg inbiller meg at du gjør det :hmm: )

det er MANGE som detter på de kablene, folk som er litt for trøtte, det er mørkt i hallen, og de bare sparker på for å komme seg ut for å ta en morgen-sigg

:dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...