Gå til innhold

Pakkeliste TG04


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Erfaring fra i fjor: Ta med deg en kniv. Jeg kjøpte en hel loff (ikke ferdigoppskåret, det fant jeg ikke). Men en kniv var noe jeg manglet, så jeg måtte lete på IRC etter en på TG som hadde med seg en eller annen slags kniv jeg kunne skjære med. Jeg fikk tak i en til slutt da; en sånn plastkniv som man får diverse steder de lager billige frokoster :p

Lenke til kommentar

du mener ting bortsett fra ting på denne lista?

 

Ta med stoff-teip/tykk teip for å teipe kantene på bordet... 5dager med håndleddet på en grov kant er ikke behagelig. Det merka jeg i fjor når jeg kom hjem med rød glødende håndledd...

 

verktøy (skrutrekkere, saks osv)

 

lommelykt/bordlampe. Etter at lyset er skrudd av, blir det MØRKT!!! Min metode

 

Ta med noen kleenex elns... når du søler cola/må tørke no, så er det greit å ha dette...

Lenke til kommentar
Om du er jente eller bare fascinert: tamponger, bind og evntuelle P-piller.

fascinert LOL!

Floppy disks (Så kan du være helten når enellerannen stakkars sjel løper rundt og spør etter det)

Hehe, har vært helten på flere LANS, har til og med fått Cola som belønning. Floppy anbefales ;)

Lenke til kommentar
Drit store høytalere, i tillfelle du også får lyst til å vise hvor høyt du kan spille "Rosa Helikopter"

(Børe leses med en ironisk tone)

får å si det sånn, planlegger han å spille rosa helikopter så tror jeg at ganske mange vil klage ganske fysisk til han

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...