Gå til innhold

Pakkeliste TG04


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
HOLD DERE UNNA HØYTALLERE OG TECHNO! :green:

Ikke glem trance ;)

Det er nesten værst.

 

 

Er det mye som blir stjært på TG ?

Njaa.. Hvis du sitter langt bak og ut på radene er det lett for at folk går forbi og napper med seg en kabel, mus osv..

Hørte om en som for noen år siden stjal en stol :S av alle ting..

Lenke til kommentar
Smertestillende!

Semertestillende - i store doser.

Du kommer til å trenger skallebank piller.

Det føles som om hodet ditt skulle vært Irak etter 5 dager ;)

Det kommer av at du har drekkt for lite veske... Drikk mye vann og Cola eller hva du går på...

 

Selv så har jeg et lite Cola Kjøleskap som skal ha kaldt drikke 24/7

Lenke til kommentar
Ta med/kjøp vann og litt lett mat som feks salat. Etter 4 tger har 3 endt med mage sjau/myye dritng :scared:. Da er det håpløst å drikke cola og spise hamburger. Veldig god med vann og salat da ja..

en bøtte til og drite i er vell en ide så man slipper å gå så langt :p

Lenke til kommentar
hmm..det var ikke dumt, spørs om man får lov å koble seg på tg's switch

hvorfor skulle du ikke det?

Etter det jeg kan huske har det ikke vært lov å ta med seg switch og koble flere pcer på en port på nettverket der pga antallet iper tror jeg.

Antall iper er ikke problemet, Begrensningen er strømmen. Du får bare (omtrent) én ampere. Det er ingen sperre, men om alle trekker litt mer enn 230 W, så går strømmen.

Lenke til kommentar
Smertestillende!

Semertestillende - i store doser.

Du kommer til å trenger skallebank piller.

Det føles som om hodet ditt skulle vært Irak etter 5 dager  ;)

Det kommer av at du har drekkt for lite veske... Drikk mye vann og Cola eller hva du går på...

 

Selv så har jeg et lite Cola Kjøleskap som skal ha kaldt drikke 24/7

Får man lov til å ha med små kjøleskap? Jeg snakka med et par folk i TG crewet på irc og de sa det ikke var lov med noen form for hvitevarer, selv ikke når jeg kan koble det til PSUen.

Lenke til kommentar
Får man lov til å ha med små kjøleskap? Jeg snakka med et par folk i TG crewet på irc og de sa det ikke var lov med noen form for hvitevarer, selv ikke når jeg kan koble det til PSUen.

Er egentlig ikke lov nei. Hovedårsaken til dette er strømforbruket. 1A som er det du har lov å bruke tilsvarer jo 230W(230V*1A). Hvis du tenker over de tingene du skal koble på så er det ikke 230W så mye. En CRT skjerm tar ca 100W, en pc vil jeg tippe tar en plass mellom 100 og 200. Dvs at alt da er alerede grensa brutt, og da har du ikke ting som høytalere, mobilladere(tar ikke så mange watt men) osv tatt med. Hvis du vet at du ikke bruker mer en 1A så er det jo mulig å ta med et lite kjøleskap som trekker velidg lite støm, men hvis strømmen går og det blir merket kan det godt hende de tar deg fra deg

 

EDIT: Så var det det med norsk da :thumbup:

Endret av Zyrex_
Lenke til kommentar
Har ikke vært på TG tidligere, men skal hvist være lurt å ha med sparkesykkel som fremkomstmiddel. Noen som kan bekrefte at dette i det heletatt er lov? (jeg mener til bruk inne i hallen)

Disse kan ingen nekte deg ihvertfall! http://www.mamut.com/homepages/Norway/1/15...ra2000/prod.htm ;):thumbs:

 

Edit: Bare søk etter rullesko på Google så finner du norske dealere i fleng...

Endret av Hoax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...