Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Drivstoffappen tilbake slik den var?

Anbefalte innlegg

Skrevet

den ble ganske redusert i nytteverdi etter at de for en tid tilbake begynte kreve betaling, men nå ser jeg at appen tilsynelatende fungerer som før igjen, så virker som de innså at betaling var et bom-skudd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De krever betaling visst man ønsker å se priser på 4+ stasjoner. Skjønner at de vil tjene penger på appen, men å betale 25kr pr mnd for å spare 10 øre pr liter? De kunne ha funnet andre måter å finansiere appen på, med reklame f,eks.

• Liker 4
Skrevet (endret)
TheKims skrev (3 timer siden):

De krever betaling visst man ønsker å se priser på 4+ stasjoner.

ja ble slik, pluss at stasjonene som ble vist måtte være innen en avstand på maks 2 (?) km.

men jeg har ikke betalt, allikevel er alt dette borte, dvs. ingen begrensning i forhold til tidligere "gratis-app" :hmm:

btw, var flink gutt å oppdaterte noen pumpepriser mens appen var redusert, -har jeg fått en slags belønning det muligens? men virker litt snålt det og i tilfelle.

Endret av Mr.M
Skrevet

Eg sletta appen, orka ikkje bruke den lenger etter at dei endra på den. 

Det er no rikeleg med reklame, så pengar må det vere i det.. Kanskje nokon vil ha meir? 

Typisk å lage noko bra som folk verdsette, for så å prøve å tvinge endå flere over på ei betalt utgåve. 

• Liker 1
Skrevet
10 minutes ago, locked said:

...
Typisk å lage noko bra som folk verdsette, for så å prøve å tvinge endå flere over på ei betalt utgåve. 

Yepp!

Ref.: 

• Liker 2
Skrevet
^fmj skrev (2 timer siden):

Den videoen er ganske morsom.

Ser de deler ut pengepremier i appen nå.

Har de ikke gjort det hele veien visst man deler pris? Hvor mange har egentlig fått noe? 

Skrevet (endret)
TheKims skrev (50 minutter siden):

Har de ikke gjort det hele veien visst man deler pris? Hvor mange har egentlig fått noe? 

Det er mulig, har ikke sett det før nå, stod navnet på en som fikk 100 000 kroner. 

Endret av ^fmj
Skrevet
Hanhijnn skrev (3 timer siden):

Forklar!

Ikke i denne tråden, er dere snille 😉

Når det er sagt så ser jeg ingen begrensninger i min Drivstoffapp, jeg kan se så mange priser jeg vil uten begrensning på avstand, og det uten å ha noe abonnement. Kan det være at de tester ut noe til deler av brukermassen?

• Liker 1
Skrevet
Runar skrev (3 timer siden):

Kan det være at de tester ut noe til deler av brukermassen?

et eller annet er det, siden begrensningene plutselig forsvant igjen.

håper det ikke var noe i brukervilkårene/meldingen som initialt dukket opp ang. betaling/pris, at hvis man ikke reagerer så aksepterer man automatisk å bli abonnement? 🤣 men er vel ikke lov med slik "omvendt" bekreftelse såvidt jeg kan erindre :hmm:

Skrevet (endret)

Snakker vi om DrivstoffAppen eller Drivstoffapp.

eller kan det ha noe med pålogging å gjøre. Jeg bruker mail, ikke facebook eller google.

edit la på om pålogging 

Endret av Barny Aråstad
Skrevet
Barny Aråstad skrev (1 time siden):

Snakker vi om DrivstoffAppen eller Drivstoffapp.

For min del snakker jeg om DrivstoffAppen, men ser nå det finnes en DrivstoffApp som viser reklame selv i bildene i App Store.

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...