Gå til innhold

Game of Thrones-stjerna offisielt bekreftet som neste Lara Croft

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det tror jeg blir bra! Hun virker kul og naturlig i intervjuer, og tror lett hun kan ta på seg en gritty aristokatisk rolle og gjøre det til noe eget. Står og faller på regissør og produksjon, ikke på henne imo.

• Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
The Avatar skrev (1 time siden):

Om ein fyrst skal bruke franchisen så må det i det minste være noko likheiter med den etablerte rollepersonen. Om dei vil lage ein realistisk TV-serie om ein arkeolog så kan dei bruke eit anna namn på serien. 

Hva er det som gjør serien til tomb raider? Er det kun puppene?

• Liker 1
Skrevet
Iki skrev (3 timer siden):

Lara trenger ikke være kjent for dette.

Så lenge serien er god så har det ingenting å si hvordan hun ser ut.

Skuespilleren er kjent for å være elendig og stiv. Kan aldri tenke meg at det blir en suksess. Det er to grunner til at Lara ble populær og de er fraværende her.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Er ikke den verste castingen dette. Rent utseendemessig ligner hun ikke veldig på Croft, men hun har i alle fall fysikken til å noenlunde troverdig banke skurker eller klatre fjelltopper. Skuespillermessig så tviler jeg på mange har sett henne i særlig annet enn GOT. Syntes hun spilte bra de første sesongene. At serien falt utfor en klippe skyldtes ikke henne.

Endret av Donkey Kong
  • Liker 2
Skrevet
Gunfreak skrev (4 timer siden):

Lara Croft er ikke en fryktelig interessant karakter, hvem som spiller henne har lite å si for om en film eller serie basert på spillene blir bra eller ikke. 

De to første Tomb Raider filmene er kanskje ikke fantastiske saker. Men de er vel sånn som jeg husker spillene fra 90 tallet.

Det har litt å si, det må du være så ærlig å innrømme. Tenk hvis they Bella Ramsey spilte Lara Croft, hadde du ikke reagert? 

Skrevet
SuperGiant skrev (4 timer siden):

Bare gjør det sexy. Mega sexy med en tvist av indiana jones så ruller oscars ut

Tror ikke oscars rulles ut lenger pga noe sexy. Vi er i 2025 og tror nok det blir Oscars om det er noe transegreier eller noe i den duren

Skrevet (endret)
45 minutes ago, Vikingfinger said:

Tror ikke oscars rulles ut lenger pga noe sexy. Vi er i 2025 og tror nok det blir Oscars om det er noe transegreier eller noe i den duren

Du kan faktisk ikke engang bli nominert til Best Picture på Oscar utdelingen uten at filmen enten handler om LGBTQ, eller at hovedkarakterene dine er fra en eller annen godkjent minoritetsgruppe. Om du lurte på hvorfor alle alle amerikanske filmer drar inn lesbiske sidehistorier ut av det blå, eller har en karakter som ikke passer inn i plottet som insisterer på å bli omtalt som "hen".

Sjansen for at Lara ikke er i det minste bifil og har en kjærlighetshistorie med en kvinne ser jeg forøvrig på som <20%

https://www.oscars.org/awards/representation-and-inclusion-standards

Endret av likferd
  • Liker 1
Skrevet
8 hours ago, Vikingfinger said:

Det har litt å si, det må du være så ærlig å innrømme. Tenk hvis they Bella Ramsey spilte Lara Croft, hadde du ikke reagert? 

Egentlig ikke, karakteren er en skatte plyndrer, som tidvis skyter enrome mengder mennesker, samt monstre og demoner. Noe Bella Ramsey fint kan gjøre. Lara Croft har byttet utseende flere ganger i både spill og filmer. Så jeg har ikke noe spesielt krav til hvem som spiller Lara Croft. Det beste hadde hvert om de gikk retro veien.

Og alt og alle så sånn ut.

Tomb Raider var på sitt største i det første spillene. 

images (50).jpeg

• Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet

Wow... Den så jeg ikke komme!

En skuespiller med noen av trekkene til original karakteren.. Med tanke på tidens trender hadde jeg forventet noe så som Jari Jones.

Skrevet
Iki skrev (15 timer siden):

Hva er det som gjør serien til tomb raider? Er det kun puppene?

Det at "arkeologen" utforsker kulturminner ved å hoppe mellom plattformer og klatre opp veggar, samtidig som at både skurkar og ville dyr får seg ein solid dose med bly. I tillegg er ruinane alltid i overraskande god stand med fungerande mekanismer som må aktiverast. 

Utsjåanden er i seg sjølv mindre viktig men skodespelaren må kunne formidle ein karakter som det er nokonlunde truverdig har styrken og utholdenheita til all den fysisk krevande utforskinga. Etter mitt syn er Sophie Turner alt for tynn for ei slik rolle, og om dei går for det klassiske antrekket så er det heller ikkje så mykje til å skjule kor tynn og spak ho faktisk er.

Skrevet
The Avatar skrev (22 minutter siden):

nokonlunde truverdig har styrken og utholdenheita til all den fysisk krevande utforskinga

Synes hun ser ut som hun skulle klare det greit.

Iallefall bedre en Angelina gjorde.

sophie-turner-in-new-instagram-post-v0-vak9dgou6t1f1.thumb.jpeg.62cf37898d21d3b00382872fe807d05b.jpeg

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
The Avatar skrev:

Dette var eit spesielt namn, einaste som Sophie Turner og Laura Croft har til felles er å være britiske. 

Kanskje det likevel blir bra om Sophie Turner bruker hausten til å feite seg opp, eit beinrangel kan ikkje portrettere ein karakter som er kjent for store puppar og stor styrke.

Lara har ikje store bryster lenger. Hu har tatt ny brystreduksjon for hver nye versjon hu kommer i, og nå sist ble hu også lesbisk for å følge tidsånden.
  • Liker 1
Skrevet
likferd skrev:
45 minutes ago, Vikingfinger said:

Du kan faktisk ikke engang bli nominert til Best Picture på Oscar utdelingen uten at filmen enten handler om LGBTQ, eller at hovedkarakterene dine er fra en eller annen godkjent minoritetsgruppe. Om du lurte på hvorfor alle alle amerikanske filmer drar inn lesbiske sidehistorier ut av det blå, eller har en karakter som ikke passer inn i plottet som insisterer på å bli omtalt som "hen".

Sjansen for at Lara ikke er i det minste bifil og har en kjærlighetshistorie med en kvinne ser jeg forøvrig på som <20%

https://www.oscars.org/awards/representation-and-inclusion-standards

Lara ble allerede canon lesbe i Netflix adapsjonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...