Frank Olsen Skrevet torsdag kl 18:14 Skrevet torsdag kl 18:14 Torbjørn Kjus: –Ville gitt katastrofe i en skala verden aldri har sett. Ikke bli lurt av powerpoint-presentasjoner, sier sjeføkonomen, som mener EUs klimamål blir umulig å oppnå. Torbjørn Kjus: –Ville gitt katastrofe i en skala verden aldri har sett | Finansavisen 1
Mag ne Skrevet torsdag kl 18:20 Skrevet torsdag kl 18:20 Norge bør ikke vedde "alt" på at EU mislykkes i å nå sine mål. Det er fort gjort å undervurdere en omstilling, og bli frakjørt. 1
Maskinfører Skrevet torsdag kl 18:55 Skrevet torsdag kl 18:55 Mag ne skrev (34 minutter siden): Norge bør ikke vedde "alt" på at EU mislykkes i å nå sine mål. Det er fort gjort å undervurdere en omstilling, og bli frakjørt. Det beste er å bli frakjørt når det gjelder dumskap 3
Mag ne Skrevet torsdag kl 19:45 Skrevet torsdag kl 19:45 (endret) Maskinfører skrev (2 timer siden): Det beste er å bli frakjørt når det gjelder dumskap Jeg kan anbefale å lese en gjestekommentar om Europas klimapolitikk i dagens Kapital, 88% av eu's befolkning støtter at de tar grep. Men det er klart at 450 mill i EU legger sikkert merke til at noen i Norge anbefaler fortsatt full avhengighet av importerte hydrokarboner. Edit, hvor mange trodde for 10-15 år siden at elbiler skulle funke i den grad det gjør? Endret torsdag kl 20:59 av Mag ne 2
Maskinfører Skrevet torsdag kl 19:54 Skrevet torsdag kl 19:54 Mag ne skrev (7 minutter siden): Jeg kan anbefale å lese en gjestekommentar om Europas klimapolitikk i dagens Kapital, 88% av eu's befolkning støtter at de tar grep. Men det er klart at 450 mill i EU legger sikkert merke til at noen i Norge anbefaler fortsatt full avhengighet av importerte hydrokarboner. Ja jeg kan tenke meg det inntil folket selv skal dette regningen og alt blir dyrere og dårligere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå