Gjest f6a7f...8ad Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Jeg er ekstremt mye sliten, føler meg helt utmattet. Jeg sover også ekstremt mye, ca 12 timer hver dag. Noen dager beveger jeg meg ikke ut av sengen. Jeg klarer fint å tvinge meg selv ut på en joggetur men det er aldri noe jeg har overskudd til, jeg har ikke merket at jeg blir noe fortere andpusten enn normalt heller. Jeg lurer på om det kanskje kan være hjertet mitt som er blitt dårlig. Når jeg kjenner på brystkassa så kjennes det ikke ut som hjertet trykker med samme kraften som det gjorde før, jeg kjenner knapt hjertet mitt i det hele tatt. Har tatt vanlige tester uten at de har gjort noe utslag, som blodprøver, ekg, blodtrykk osv. Eneste de har funnet er en bilyd på hjertet som de mente var ufarlig. Anonymous poster hash: f6a7f...8ad
Woff Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Gjest f6a7f...8ad skrev (Akkurat nå): Jeg er ekstremt mye sliten, føler meg helt utmattet. Og da bør du ta dine bekymringer med fastlegen din! Ellers så vil stygge rykter det til at dette KAN være bivirkninger av korona-vaksina ELLER koronasykdommen, men det hjelper ingen.. 😜
Maskinfører Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Kan du ha høyt blodtrykk ? Var innlagt i April og ved innleggelse hadde jeg 230 i blodtrykk ble også andpusten lurt og sjekke så slipper du 23 piller om dagen livet ut
Trulss Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Ut fra det du beskriver kan det være hva som helst. Men en EKG eller et legekontor kan egentlig ikke fortelle noen ting da spesialisthelsetjenesten må kobles inn. Du nevner ikke ordet depresjon? 1
Duriello Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Depresjon? Du sier du sover 12 timer hver dag, sover du tungt?
Trulss Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden En bi-lyd på hjertet bør selvsagt undersøkes nærmere. Hva en lege med EKG og stetoskop mener er uvesentlig.
tommyb Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Du fokuserer på det fysiske, men hvordan fungerer du sosialt? Føler du deg bedre etter å omgås andre, eller gjør det deg utslitt?
Gjest f6a7f...8ad Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Jeg er ikke overvektig, og blodtrykk skal være ok. Jeg kan ikke skjønne at en eventuell depresjon skal gjøre meg så sliten at jeg ikke orker å lage meg middag engang, da tenker jeg heller at det er motsatt, at jeg blir deprimert av å være så utmattet som det jeg er. Jeg føler jeg fungerer greit sosialt, treffer venner 1-2 ganger i uken, hvis vi er ute på farten og gjør noe blir jeg sliten etterpå, men blir ikke sliten av det å være sosial i seg selv. Jeg har kontakt med venner på tlf hver dag. Anonymous poster hash: f6a7f...8ad
tommyb Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden (endret) Du blir ikke fortere andpusten og har fått hjertet undersøkt. I samarbeid med lege ville jeg sett etter alternative årsaker. Ut fra symptomene du (ikke) nevner høres det ikke ut som autistisk eller ADHD burnout, men heller angst, og da tenker jeg depresjon. Men jeg vet ingenting, skriv en melding til fastlegen. Ja. det kan være en bivirkning. Endret 8 timer siden av tommyb
Gjest f6a7f...8ad Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Jeg bruker medisiner som skal motvirke depresjon. Anonymous poster hash: f6a7f...8ad
Mannen med ljåen Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Kan dette være en bivirkning, som du må nevne til legen som gir deg medisinen?
Gjest 5edb3...e2e Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Har du hatt covid? Anonymous poster hash: 5edb3...e2e
Trulss Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Gjest f6a7f...8ad skrev (20 minutter siden): Jeg bruker medisiner som skal motvirke depresjon. Anonymous poster hash: f6a7f...8ad Her har vi årsaken tenker jeg. Denne typen medisiner kan være som djevelskapen selv. Man kan også tenke allergi om dagen. Hvordan forventer en lege at man skal reagere på en bi-lyd på hjertet uten noe nærmere forklaring?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå