Gå til innhold

Kriminalitet i «ghettobyen» Oslo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Rhabagatz skrev (2 minutter siden):

Tryggheten ble ivaretatt ved at de ble evakuert.

Forsåvidt. Men man har ytringsfrihet og bevegelsesfrihet i Norge, og alle har rett til å bevege seg fritt i Norge uansett om det er Grønland i Oslo eller Hardangervidda uten man skal være redd for at folk skal angripe deg. 

• Liker 4
Skrevet
Mr.Duklain skrev (10 timer siden):

Nå er jeg ikke noe noe tilhenger av hverken AfD eller ND. Samtidig synes jeg det er forkastelig at de må frykte for sin egen sikkerhet på Grønland  Vi har ytringsfrihet og rett til å oppholde seg i det offentlige rom i Norge. Dette var en stor L for innbygerene på Grønland, som med sin måte å fremtre på egentlig bare har gitt AfD og ND enda et argument.

Men bare så det er sagt vil jeg også gi kudos til moskeen på Grønland som inviterte til te. Nå vet jeg ikke hvorfor representanten fra AfD sa nei, kan jo bare være at de ikke hadde tid i programmet, men synes de kunne tatt seg tid. 

Ja disse partiene fikk nok dessverre akkurat det de ønsket seg. Tenk for et nederlag for dem om det hadde blitt med tedrikking i moskeen!

• Liker 3
Skrevet
Rhabagatz skrev (23 minutter siden):

Alternattivt så gjorde de en vurdering om at det ikke var verdt å bruke store ressurser på at en tysker skulle ha ytringsfrihet på Grønland Torg denne dagen.

Alternativt gjorde de en vurdering om at en aggressiv ekstremist-mobb skulle få lov til å true folk med andre meninger til stillhet.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Etter Utøya terroren skjedde det en ting i det norske samfunnet med politikerne som sterke talsfolk; det ble en altfor stor toleranse for å gi krefter som vil destabilisere samfunnet altfor mye spillerom. Og det ser vi i dag. Istedenfor å analysere og prøve å løse problemene lar vi disse kreftene piske opp stemningen ytterligere. Ytringsfriheten er blitt en unnskyldning. Den er fin å ha i bakgrunnen når det ikke går ut over en selv. Som da Odins soldater marsjerte. En gjeng med personer som endelig kunne tøffe seg og attpåtil ha et publikum. De krevde respekt. Jeg respekterer i alle fall ikke nazistisk tankegods. 

Endret av Boing_80
  • Liker 4
Skrevet
herzeleid skrev (1 time siden):

Ja disse partiene fikk nok dessverre akkurat det de ønsket seg. Tenk for et nederlag for dem om det hadde blitt med tedrikking i moskeen!

Enig budskapet deres står jo sterkere nå som de kan si "Politiet måtte eskotere oss fra området for vår egen sikkerhet". Enn 'Vi drakk te i en moskee, og alle andre lot oss være i fred". 

Kill them with kindness er jo noe som heter.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...