Gå til innhold

Jeg hater den norske innvandringspolitikken!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Neptun1 skrev (21 timer siden):

Vi har et uttrykk i Norge som heter å "ta mannen, ikke ballen". Et uttrykk for personfokus fremfor sak.

Ser du virkelig ikke det dobbeltmoralske i det du skriver? Du  påstår at jeg tar mannen og ikke ballen, men ved å skrive "mine vestlige verdier" (akkurat som som du har patent på vestlige verdier) tar du ikke bare mannen og halve laget i samme slengen, du bommer fullstendig på ballen og treffer dommeren.

Endret av Boing_80
  • Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Drunkenvalley skrev (33 minutter siden):

Er det egentlig bedre med at kristendommens heilage Jomfru Maria var 12-16 år når ho ga fødsel til Jesus?

Nei, selvsagt ikke.

Skrevet
fredrik2 skrev (19 minutter siden):

En del skillnad är det vel endå mellan 9 år och 12-16 år för en jumfrufödsel, i alla fall runt den övre gränsen. 

Øvre grensen for hva? Evolusjonsmessig er hensikten med å leve, det å spre sine gener videre. En kvinne, være seg barn, ungdom eller voksen kan få barn i det menstruasjonen starter og frem til den slutter. 

At folk for 2000 år siden tenkte at det da var greit å ligge med barn/ungdom/kvinner så sant de var i stand til å bli gravide er forsåvidt ikke så veldig vanskelig å forstå. 

En kan kalle Mohammed eller den kristne gud for pedofile, men det er jo utifra hva vi har funnet ut er riktig, derfor sier jeg igjen, det er helt utrolig at religion i det hele tatt skal være førende for våre liv den dag i dag, vi vet så veldig mye bedre. 

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
8 minutes ago, Baranladion said:

Øvre grensen for hva? Evolusjonsmessig er hensikten med å leve, det å spre sine gener videre. En kvinne, være seg barn, ungdom eller voksen kan få barn i det menstruasjonen starter og frem til den slutter. 

At folk for 2000 år siden tenkte at det da var greit å ligge med barn/ungdom/kvinner så sant de var i stand til å bli gravide er forsåvidt ikke så veldig vanskelig å forstå. 

En kan kalle Mohammed eller den kristne gud for pedofile, men det er jo utifra hva vi har funnet ut er riktig, derfor sier jeg igjen, det er helt utrolig at religion i det hele tatt skal være førende for våre liv den dag i dag, vi vet så veldig mye bedre. 

Tycker helt enkelt att det är rätt stor forskjell å ha sex med en 9 åring och en 15-16 åring. Rätt stor forskjell mellan en 9 åring och en 12 åring också. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
fredrik2 skrev (2 minutter siden):

Tycker helt enkelt att det är rätt stor forskjell å ha sex med en 9 åring och en 15-16 åring. Rätt stor forskjell mellan en 9 åring och en 12 åring också. 

Jeg er 100% enig i det, poenget er at det nok var helt annerledes for 2000 år siden. At Maria var litt eldre er nok bare en tilfeldighet

Endret av Baranladion
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
Drunkenvalley skrev (3 timer siden):

Er det egentlig bedre med at kristendommens heilage Jomfru Maria var 12-16 år når ho ga fødsel til Jesus?

Maria hadde ikke sex, og godtok å bli gravid med og bære frem Jesus hvis man tror det Bibelen sier

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
10 minutes ago, Tussi said:

Maria hadde ikke sex, og godtok å bli gravid med og bære frem Jesus hvis man tror det Bibelen sier

Og dette er... bedre? 🤔 Mildt sagt ein makt-ubalanse mellom ei 12-16 år gammel jente og yahweh.

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 2
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)
freedomseeker skrev (På 20.3.2025 den 3.06):

Jeg hater den norske innvandringspolitikken, og jeg hater den så sinnssykt.

Jeg kan ikke skjønne hvordan man kan føre en så radikal politikk, og samtidig så skal det dysses fullstendig ned.
Det er kun i alternative medier hvor man skriver om dette.

Vi gir bort ~38 000 statsborgerskap i året, mot 2000-3000 i Danmark.

I Danmark så har de vedtatt at ukrainske flyktninger skal hjem når det blir fred og de opparbeider seg ikke botid, er dette et urimelig krav?
Syrerne ble i stor grad sendt hjem, og Mette Fredriksen sier rett ut at de som igjen også må reise hjem.
Men i Norge så blir statsborgerskapet gitt bort som godteri!!!!!  

Vi har også et langt mer liberalt lovverk enn Danmark når det gjelder arbeidsinnvandring, blant annet på selvforsørgelse, kriminalitet og botid.

https://www.rights.no/2025/03/12-000-nye-statsborgere-onskes-en-storslatt-velkommen/

Du har helt rett. Når endelig økonomien begynte å bedre seg for et par år siden, da skulle vi ta imot nesten 100 000 ukrainske flyktninger. Det gikk selvsagt dårlig. Sist jeg sjekket, tok vi imot det firedoblede av våre naboland til sammen. Mange av dem kommer hit og forventer å få ting rett i hendene - gratis boplass, utdannelse, stønad, språkkurs osv. Men å ta ordentlig vare på mange av våre viktigste kulturinstitusjoner, det har vi ikke penger til.

Og nå sender Norge 85 milliarder kr til Ukraina for våpen, en krig som Ukraina umulig kan vinne, ettersom Russland har 10x befolkningen. Ukraina vil gå tom for soldater lenge før Russland, men la oss fortsette å brenne opp skattebetalernes penger på luftslottspolitikk promotert av pratemakerne på NRK og TV2.

Norge er et land i forfall. Se på hvor mye mer lærere, fastleger o.l. tjener i Danmark vs. Norge. Å bygge bolig i Norge er dobbelt så dyrt som i Sverige. Offentlig sløsing og sosiale budsjetter har eksplodert - derav økte skatter og avgifter, krona svekkes overfor nesten alle utenlandske valutaer, inkludert den somaliske shillingen (et av de verst styrte landene i verden).

Vi trenger å ta et oppgjør med politikere som Audun Lysbakken og co, og nasjonalpressen med NRK i spissen som sprer regelrett desinformasjon basert på deres SV/MDG-agenda. 

Dessverre vil dagens problemer bare fortsette å vokse, for de blir ikke tatt ordentlig tak i. For å ikke nevne hvordan gjengkriminalitet og grov vold vokser kraftig i Norge, grunnet MØNA-innvandringen.

Endret av Peter Johansen
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
Tussi skrev (7 timer siden):

Unnfanget med en hellig hånd ?

Skrevet (endret)
Drunkenvalley skrev (11 timer siden):

Og voldtatt av guden deres, denne guden som også i følge mange er selve jesus, så denne sønnen voldtok sin egen mor, som var et barn for øvrig, for å føde seg selv ? Jeg mener faen steike, det hele er jo bare perverst, hva de som tror på abrahamittisk religion ser i dette svineriet er ikke godt å si.  

Endret av skaftetryne32
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 2
Skrevet (endret)
Tussi skrev (På 31.5.2025 den 14.24):

Det er begge parters ansvar. Det er migrantenes ansvar å lære språk og regler og søke integrering og arbeid. Det er vår jobb å tilrettelegge for dette og å inkludere i våre arbeids-og sosiale nettverk 

Men når de ikke vil integreres hos "vantro"?

Dette er tilfellet i alle vestlige land med muslimske asyl-migranter.
De har ikke kommet hit fordi de beundrer vår kultur og våre verdier.
Tvert i mot, de velger velferd og forkaster resten.

Endret av Neptun1
  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 4
Skrevet
Tussi skrev (På 31.5.2025 den 14.24):

Det er begge parters ansvar. Det er migrantenes ansvar å lære språk og regler og søke integrering og arbeid. Det er vår jobb å tilrettelegge for dette og å inkludere i våre arbeids-og sosiale nettverk 

Aner ikke om det er så enkelt og inkludere muslimer jeg prøvde meg på en jente fra Kosovo en gang det var faren som var rasistisk ikke jeg jeg likte datteren hans og hun likte meg dvs det var hun som tok kontakt først 

• Liker 2
Skrevet (endret)
Vokteren skrev (9 timer siden):

Unnfanget med en hellig hånd ?

Mens Stakkar Josef, laa ved siden av og sov.

De holdt jo ikke paa med saant griseri.

Endret av Karltorbj
Skrevet (endret)
On 5/31/2025 at 8:52 PM, Neptun1 said:

Forventer ikke at du skal være enig med mine vestlige verdier, 

Rasisme er ikke vestlige verdier…

Endret av rabler
  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
5 hours ago, Neptun1 said:

Men når de ikke vil integreres hos "vantro"?

Dette er tilfellet i alle vestlige land med muslimske asyl-migranter.
De har ikke kommet hit fordi de beundrer vår kultur og våre verdier.
Tvert i mot, de velger velferd og forkaster resten.

Dette er fremdeles bare rasistiske løgner. Uansett hvor mange permutasjoner du forsøker å pakke det inn i.

• Liker 2
Skrevet
rabler skrev (1 time siden):

Dette er fremdeles bare rasistiske løgner. Uansett hvor mange permutasjoner du forsøker å pakke det inn i.

*gjeeesp* rasismekortet fungerer ikke i 2025. Selv partiene som er ansvarlige for masseinnvandringen av økonomiske migranter fra mena-land har innsett feilsteget og vil stramme inn nå, og er villig til å diskutere problemene med manglende integrering.

• Liker 6
Skrevet (endret)
4 minutes ago, Socketlicker said:

*gjeeesp* rasismekortet fungerer ikke i 2025. Selv partiene som er ansvarlige for masseinnvandringen av økonomiske migranter fra mena-land har innsett feilsteget og vil stramme inn nå, og er villig til å diskutere problemene med manglende integrering.

Ja, ikkje rart rasismekortet ikkje funker når rasistene berre er enig og køyre på nå om dagan. Eller berre tvert ut ignorerer det.

Det er framleis rasisme, men det er ikkje stort praktiskt å peike det ut når vedkommende drit i sannheten. Eller, det er ikkje praktiskt om du prøver nå personen, men det er neppe interessant å prøve lengre - det er heller audiensen du håper minne på det.

Endret av Drunkenvalley
Skriveleif
  • Liker 5
Skrevet
Drunkenvalley skrev (3 minutter siden):

Ja, ikkje rart rasismekortet ikkje funker når rasistene berre er enig og køyre på nå om dagan. Eller berre tvert ut ignorerer det.

Det er framleis rasisme, men det er ikkje stort praktiskt å peike det ut når vedkommende drit i sannheten. Eller, det er ikkje praktiskt om du prøver nå personen, men det er neppe interessant å prøve lengre - det er heller audiensen du håper minne på det.

Nei, det er ikke rasisme å debattere problematikken med masseinnvandringen og den manglende integreringen, det har selv de mest ivrige innvandringstilhengerne forstått

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...