Gå til innhold

Trump 2025 - 2026

Anbefalte innlegg

Skrevet
Just now, Mbappe09 said:

Anbefaler veldig sterkt å se videoene. Ben Shapiro taler som en Reagen republikaner, mens Tucker ser mer ut som en som vil løpe Russlands ærend, og han har dessverre stor støtte blant yngre republikanere. Jeg er uenig i en del av Ben Shapiro sitt syn på Midtøsten (selvsagt han er jo pro-Israelsk i sin hals), men for Europa er en som Shapiro langt mer å foretrekke enn en JD. Vance/Tucker type. 

Jeg trenger ikke se noen nye videoer for å gjøre meg opp en mening om hverken Shapiro eller Tucker - de er begge fryktelig mennesker. Shapiro er nok farligere enn Tucker fordi han har kombinasjonen av å være både et jævlig menneske og smart, mens Tucker kun er et jævlig menneske.

Vi må ikke glemme hva Shapiro har stått for og sagt tidligere bare fordi han nå går mot trump - det vil være like dumt som å tro at mtg plutselig er blitt rasjonell fordi hun nå er trump sin fiende. Dette er alle horrible mennesker.

• Liker 6
  • Innsiktsfullt 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Zork skrev (2 minutter siden):

Jeg trenger ikke se noen nye videoer for å gjøre meg opp en mening om hverken Shapiro eller Tucker - de er begge fryktelig mennesker. Shapiro er nok farligere enn Tucker fordi han har kombinasjonen av å være både et jævlig menneske og smart, mens Tucker kun er et jævlig menneske.

Vi må ikke glemme hva Shapiro har stått for og sagt tidligere bare fordi han nå går mot trump - det vil være like dumt som å tro at mtg plutselig er blitt rasjonell fordi hun nå er trump sin fiende. Dette er alle horrible mennesker.

Shapiro har vært pro-Ukraina siden krigens start. Han har vært meget tydelig på at USA må støtte opp om NATO og Ukraina. Han har vært kraftig i mot tariffene til Trump. Det du sier stemmer overhode ikke. Tucker Carlson løper Vladimir Putin og Alexander Dugins ærend. 

For Europa er en som Shapiro å foretrekke enn en Tucker. Er ikke en diskusjon engang. 

Endret av Mbappe09
  • Liker 3
Skrevet
Mbappe09 skrev (1 time siden):

Ben Shapiro tar et oppgjør med ytrehøyre fraksjonen i partiet.

Jeg har veldig mye sans for shapiro, jeg skal se den videoen senere. Men jeg hadde håpet han stilte som president 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
1 minute ago, Mbappe09 said:

Shapiro har vært pro-Ukraina siden krigens start. Han har vært meget tydelig på at USA må støtte opp om NATO og Ukraina. Han har vært kraftig i mot tariffene til Trump. Det du sier stemmer overhode ikke. Tucker Carlson løper Vladimir Putin og Alexander Dugins ærend. 

For Europa er en som Shapiro å foretrekke enn en Tucker. Er ikke en diskusjon engang. 

Hva er det jeg sier som ikke stemmer?

Du setter Shapiro opp mot Tucker som om det skulle være en god vs dårlig.

De er det samme - å skulle diskutere hvem av dem som er 'bedre' er som å diskutere hvem som er best av putin og stalin. De er alle fryktelige - det gir ingen mening å skulle kjøre en "best of"-konkurranse mellom dem.

• Liker 4
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
Zork skrev (Akkurat nå):

De er det samme - å skulle diskutere hvem av dem som er 'bedre' er som å diskutere hvem som er best av putin og stalin. De er alle fryktelige - det gir ingen mening å skulle kjøre en "best of"-konkurranse mellom dem.

Ok, det virker som du ikke adresserer noe av det jeg skriver, da blir denne debatten meningsløst. Jeg har begrunnet hvorfor Shapiro er bedre for oss i Europa.

*Tok en titt på dine tidligere innlegg, og det virker som du er anti-amerikansk så det holder, uavhengig av Trump. Da ser jeg ikke noen grunn til å diskutere noe med deg. Blir litt om å generalisere alle på venstresiden. 

• Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
Zork skrev (1 minutt siden):

Helt enig....og begge to er nesegruse beundrere av Kirk, bare det er nok til å snu seg vekk.

• Liker 5
Skrevet
1 minute ago, Mbappe09 said:

Ok, det virker som du ikke adresserer noe av det jeg skriver, da blir denne debatten meningsløst. Jeg har begrunnet hvorfor Shapiro er bedre for oss i Europa.

*Tok en titt på dine tidligere innlegg, og det virker som du er anti-amerikansk så det holder, uavhengig av Trump. Da ser jeg ikke noen grunn til å diskutere noe med deg. Blir litt om å generalisere alle på venstresiden. 

Du har lest veldig lite av mine innlegg om du tror jeg er anti-amerikansk.

Mitt poeng er at du tar to fryktelige mennesker og så skal late som om det gir mening å finne den beste av dem. Vi kan gjerne være enige om at Shapiro er bedre enn Tucker. Problemer er at Shapiro uansett er et fryktelig menneske. 

Jeg gidder ikke grave frem alt det horrible han har stått for og sagt - det antar jeg du er klar over. Jeg skjønner bare ikke hvorfor du ønsker å gjøre et poeng av at noen er "bedre enn Tucker" som om det skulle være relevant for noe som helst.

• Liker 6
Skrevet
VifteKopp skrev (6 timer siden):

Formålet er å vise for verden at Donald og andre republikanere pleiet tett omgang med en pedofil rikmannsinfluenser.

Hvilket i seg selv egentlig ikke betyr en skitt om da ikke disse som var med epstein var kjent med hva han drev med. Mao bare tull alt sammen. Men amerikanere er jo litt skinnhellige og klarer sikkert å konstruere en eller annen vinkling som skal antyde at de visste eller burde kjent til hva Epstein drev med bak lukkede dører.

De viser jo bilder av hage og soverom og beskriver bildene som horrible og skrekkelige.men det er jo fantasien til de som ser bildene som er horrible...Idiotsak det hele så lenge man ikke kan bevise at de som var med han visste hva han drev med...

• Liker 1
Skrevet
obygda skrev (23 minutter siden):

Hvilket i seg selv egentlig ikke betyr en skitt om da ikke disse som var med epstein var kjent med hva han drev med. Mao bare tull alt sammen. Men amerikanere er jo litt skinnhellige og klarer sikkert å konstruere en eller annen vinkling som skal antyde at de visste eller burde kjent til hva Epstein drev med bak lukkede dører.

De viser jo bilder av hage og soverom og beskriver bildene som horrible og skrekkelige.men det er jo fantasien til de som ser bildene som er horrible...Idiotsak det hele så lenge man ikke kan bevise at de som var med han visste hva han drev med...

Trenger ikke beviser. Implikasjonen er nok til å gjøre skade. 

• Liker 1
Skrevet
VifteKopp skrev (5 minutter siden):

Det har lite innflytelse på hva folk mener om Trump siden folk allerede vet at han liker å «grab ‘em by the pussy» med mindre det kan dokumenteres at noen av ofrene hans var 15år.  Resten av eliten kan skades betydelig.  

• Innsiktsfullt 1
Skrevet (endret)
obygda skrev (38 minutter siden):

«Litt skinnhellige» er bare fornavnet.

Medier og politikere lager sensasjon av bilder og filer som ikke viser annet enn uskyldig privat samvær.

La oss få de harde bevisene på bordet og ikke hyklerske amerikaneres avvikende seksuelle fantasier.

Endret av Vokteren
Skrevet
VifteKopp skrev (15 minutter siden):

Du har sikkert vært i samme butikk som en voldtektsmann .eller på buss..tog eller fly...samtidig med vedkommende...Uvitende selvfølgelig...men om noen aviser visste kunne de jo lage en stor sak ut av det..."Se han tar samne buss som terroristen.."...

Skrevet
Vokteren skrev (1 minutt siden):

«Litt skinnhellige» er bare fornavnet.

Medier og politikere lager sensasjon av bilder og filer som ikke viser annet enn uskyldig privat samvær.

La oss få de harde bevisene på bordet og ikke hykleri eller amerikaneres avvikende seksuelle fantasier.

Epsteins kriminelle oppførsel gjør det mer enn uskyldig privat samvær. Blir du gode venner til mafia naboen så har man rett til å stille spørsmål til ditt forhold og handlinger med naboen 

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
Zork skrev (50 minutter siden):

Du har lest veldig lite av mine innlegg om du tror jeg er anti-amerikansk.

Mitt poeng er at du tar to fryktelige mennesker og så skal late som om det gir mening å finne den beste av dem. Vi kan gjerne være enige om at Shapiro er bedre enn Tucker. Problemer er at Shapiro uansett er et fryktelig menneske. 

Jeg gidder ikke grave frem alt det horrible han har stått for og sagt - det antar jeg du er klar over. Jeg skjønner bare ikke hvorfor du ønsker å gjøre et poeng av at noen er "bedre enn Tucker" som om det skulle være relevant for noe som helst.

Du må jo se og høre hva de sier? Det er stor forskjell på Tucker og Ben, og det er Ben sin side som har styrt det republikanske anti-Russland partiet. Den fraksjonen er i ferd med å forsvinne, og for oss europeere er det krise, med mindre vi blir fullstendig uavhengige. 

At Ben er et fryktelig menneske er din mening, men jeg bryr meg fint lite om hva han er, jeg er mer opptatt av hvilken side han står på. Han står på siden til EU/Ukraina og vil ha et sterkt vesten. At han har uttalelser som er koko i forhold til Israel er jeg enig i. Tucker og fraksjonen hans er bokstaveligtalt fascister. 

• Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
5 minutes ago, Mbappe09 said:

Du må jo se og høre hva de sier? Det er stor forskjell på Tucker og Ben, og det er Ben sin side som har styrt det republikanske anti-Russland partiet. Den fraksjonen er i ferd med å forsvinne, og for oss europeere er det krise, med mindre vi blir fullstendig uavhengige. 

At Ben er et fryktelig menneske er din mening, men jeg bryr meg fint lite om hva han er, jeg er mer opptatt av hvilken side han står på. Han står på siden til EU/Ukraina og vil ha et sterkt vesten. At han har uttalelser som er koko i forhold til Israel er jeg enig i. Tucker og fraksjonen hans er bokstaveligtalt fascister. 

Det er vel et varselsignal når det beste forsvaret du kan finne for Shapiro er at han er bedre enn Tucker?

Igjen - dette er fryktelige mennesker. Jeg skjønner ikke hvorfor du mener vi skal velge ett horribelt menneske fremfor et annet horribelt menneske? Enhver som faktisk er glad i USA bør vel ha langt større ambisjoner for landet enn Shapiro eller Tucker?

Du snakker som om de to er de eneste vi har å velge blant - sikt høyere. Langt høyere.

• Liker 4
Skrevet
jjkoggan skrev (26 minutter siden):

Epsteins kriminelle oppførsel gjør det mer enn uskyldig privat samvær. Blir du gode venner til mafia naboen så har man rett til å stille spørsmål til ditt forhold og handlinger med naboen 

Men når du ingenting vet?

Skrevet (endret)
jjkoggan skrev (52 minutter siden):

Det har lite innflytelse på hva folk mener om Trump siden folk allerede vet at han liker å «grab ‘em by the pussy» med mindre det kan dokumenteres at noen av ofrene hans var 15år.  Resten av eliten kan skades betydelig.  

Dette handler ikke om at Trump er en gris. Det vet alle.

Det handler om at han sosialiserte med Epstein. Det bryr deler av MAGA-seg om. Derfor er Donald redd og prøver å skjule det. 

Endret av VifteKopp
  • Liker 4
Skrevet
obygda skrev (45 minutter siden):

Du har sikkert vært i samme butikk som en voldtektsmann .eller på buss..tog eller fly...samtidig med vedkommende...Uvitende selvfølgelig...men om noen aviser visste kunne de jo lage en stor sak ut av det..."Se han tar samne buss som terroristen.."...

Ikke det samme i det hele tatt. Donald var god venn av Epstein. Så langt narsissister som han kan ha gode venner.

• Liker 3
Skrevet (endret)
Zork skrev (44 minutter siden):

Det er vel et varselsignal når det beste forsvaret du kan finne for Shapiro er at han er bedre enn Tucker?

Jeg synes det var et godt poeng at han var har vært Pro-Ukraina hele veien

Det er kanskje ikke å legge lista veldig høyt, men selv i Norge er det nok av folk som har fått det for seg å være pro-Russland eller ikke engasjere seg for Ukraina i det hele tatt. Så dermed blir det jo et kvalitetstegn

Endret av DukeNukem3d
  • Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...