Gå til innhold

Trump 2025 - 2026

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Zork skrev (47 minutter siden):

Det er vel et varselsignal når det beste forsvaret du kan finne for Shapiro er at han er bedre enn Tucker?

Igjen - dette er fryktelige mennesker. Jeg skjønner ikke hvorfor du mener vi skal velge ett horribelt menneske fremfor et annet horribelt menneske? Enhver som faktisk er glad i USA bør vel ha langt større ambisjoner for landet enn Shapiro eller Tucker?

Du snakker som om de to er de eneste vi har å velge blant - sikt høyere. Langt høyere.

Følger du i det hele tatt med på hva som blir sagt? Du ignorerer jo alt det jeg skriver? Cherry-picking får deg ikke noe sted. 

Skrevet
7 minutes ago, DukeNukem3d said:

Jeg synes det var et godt poeng at han var har vært Pro-Ukraina hele veien

Det er kanskje ikke å legge lista veldig høyt, men selv i Norge er det nok av folk som har fått det for seg å være pro-Russland eller ikke engasjere seg for Ukraina i det hele tatt. Så dermed blir det jo et kvalitetstegn

Ethvert oppegående menneske har vært Pro-Ukraina hele veien. Det er smått absurd å trekke frem ting som 'men han er ikke pro-putin' og 'han er ikke like ille som tucker' som om det skulle være noe spesielt som gjør ham verdig å hylles.

Se på hva han har stått for gjennom årene, ikke bare at han nå deler noen synspunkter de fleste av oss har. 

Ja, det finnes bøttevis av mennesker som er verre enn Shapiro - men hvorfor i alle dager er det i seg selv et poeng?

• Liker 5
  • Innsiktsfullt 2
Skrevet
Snikpellik skrev (40 minutter siden):

Ifølge Fox News har Trump-administrasjonen fjernet «politisk eksponerte personer» fra dokumentene.

https://www.foxnews.com/politics/epstein-files-explode-open-doj-details-discovery-powerful-figures-more-than-1200-victims

Det er verre enn så; kongressens autoritet har ikke blitt respektert, lovvedtaket har ikke blitt fulgt - og det vekker voldsom raseri da det kom ut at hele 84 % av alle navnene var retusjert bort - og det verste var storjurydokumentet på 119 sider, helt retusjert fra den første til den siste bokstaven. Dermed har DOJ - og Trump-"administrasjonen" - i realiteten forbrutt seg mot loven uten å kunne begrunne dette, ettersom kongressvedtaket hadde vært krystallklart om hvordan offentliggjøringen skulle skje. 

Dette bare gjør det verre for Trump, som opplever en masseflukt fra MAGA samtidig som det er vekte et voldsomt raseri mot republikanerne, nedstengningen som så midtetidig kansellering av SNAP selv om Trump kunne ha berge ordningen som det var åpning for, hadde sjokkerte nesten hele lavstatussjiktet av de republikanske velgerne. Einstein-saken er svært ødeleggende for Trump som hadde vunnet som anti-Elite kandidat, ved at det avsløre at han ikke var bedre enn den degenerte eliten - og hans ufattelige korrupsjonen hadde drevet det helt hjem. 

"Alle" ser en avsindig mann preget av alderdom og kognitive sperringer som får ham til å lyve og lyve selv i krisens stund, samtidig som han nå er på rødesonen på samtidige av valgløftene - selv immigrasjonsspørsmålet har blitt negativt fordi ICEs maktmisbruk, rettighetsbruddene og forsøk på å ramme hele immigrasjon fremfor bare kriminelle illegale fikk mange til å miste fatningen. Da en drapsmann fra Italia var avslørt å ha stått bak en masseskytning, reagert Trump ved å bruke kollektiv straff nok en gang - og dermed gjør unødvendig skade, bare piske opp folkelige reaksjoner mot seg. Amerikanerne liker ikke kollektiv straff for enslige personers handlinger. Tollvanviddet får tre fjerdedeler av amerikanerne til å rase fra seg. "Den vakre planen", skatteplanen, er så svært upopulært at stadige flere og flere folkevalgte som hadde stemt for, fikk avskjedsvarslet etter hvert tiden går. 

"Alle" ser at Trump er svært uegnet som president, og at han i virkeligheten er ikke annet enn en skamløs svindler. Han er "ned" på 39 %, men alt tyder på at andelen som støtter ham personlig kan krympes ned til 20-25 % når man skrelle bort de autoritære partilojale - mange hvitrasister har begynte å fjerne seg fordi de vil ha en effektiv og pålitelig leder, ikke en korrupt, selvopptatt og destruktiv mann med tvilsom ledelseskapasitet. Trump er avslørt i all sin gru. 

Det er SVÆRT TVILSOMT Trump vil bli stående i presidentembetet i fremtiden. Så snart republikanerne innser at Trump vil ta dem med seg i fallet, må de kaste ham ut, men da må de også fjerne Vance, som er sterkt mislikt, og ikke la den utilregnelige religiøsfanatikeren Jackson komme til. Ved å velge Vance hadde Trump skaffet seg garanti mot å bli kastet ut ved å ha den meste uspiselige visepresidenten. Enda færre vil ha Vance som president, som vil selvsagt gjør enda mer skade. Da må republikanerne regelrett kryper til demokratene for å få bort monsteret de hadde skapt fram. Folkets press kan få det til å skje. 

Det amerikanske folket har vendt seg mot Trump. De har sett sannheten på deres bekostning. 

• Liker 2
  • Innsiktsfullt 4
Skrevet
Zork skrev (2 minutter siden):

Ethvert oppegående menneske har vært Pro-Ukraina hele veien. Det er smått absurd å trekke frem ting som 'men han er ikke pro-putin' og 'han er ikke like ille som tucker' som om det skulle være noe spesielt som gjør ham verdig å hylles.

Se på hva han har stått for gjennom årene, ikke bare at han nå deler noen synspunkter de fleste av oss har. 

Ja, det finnes bøttevis av mennesker som er verre enn Shapiro - men hvorfor i alle dager er det i seg selv et poeng?

Det virker som at du ikke leser det du svarer på det i det hele tatt minus kanskje første setningen.

• Liker 2
Skrevet
6 minutes ago, Mbappe09 said:

Følger du i det hele tatt med på hva som blir sagt? Du ignorerer jo alt det jeg skriver? Cherry-picking får deg ikke noe sted. 

Jeg følger med på at du forsvarer Shapiro og ønsker å fremheve ham som et ønskelig alternativ. 

Her er vi altså grunnleggende uenig.

Jeg har ikke ignorert det du skriver - det er bare at når det du skriver er forsvar for Shapiro, så er ikke nyanser i det spesielt relevante. At han er marginalt bedre enn noen andre horrible mennesker du kan nevne er ikke gode poenger.

• Liker 4
Skrevet
Just now, DukeNukem3d said:

Det virker som at du ikke leser det du svarer på det i det hele tatt minus kanskje første setningen.

Du hadde 3 setninger i ditt innlegg. Hvilket av dem mener du jeg mener jeg ikke fikk med meg?

Dine to siste setninger var nettopp de jeg hadde i tankene da jeg skrev: "Ja, det finnes bøttevis av mennesker som er verre enn Shapiro - men hvorfor i alle dager er det i seg selv et poeng?"

Det var altså et svar til at du mente det at fordi det var noen i Norge som var pro-russiske, men Shapiro ikke var det, så var det et kvalitetstegn.

• Liker 4
Skrevet
VifteKopp skrev (30 minutter siden):

Dette handler ikke om at Trump er en gris. Det vet alle.

Det handler om at han sosialiserte med Epstein. Det bryr deler av MAGA-seg om. Derfor er Donald redd og prøver å skjule det. 

MAGA vet at han sosialiserte med Epstein. Det er ingenting nytt.  Det skader ham lite annet enn hvilken grad det skjedde 

Skrevet
jjkoggan skrev (3 minutter siden):

MAGA vet at han sosialiserte med Epstein. Det er ingenting nytt.  Det skader ham lite annet enn hvilken grad det skjedde 

Trump ville ikke brukt masse ressurser på å forsøke å distansere seg fra Epstein, hvis han ikke var redd for at det ville skade ham. 

MTG har allerede brutt med Trump over denne saken, og det vitner om at det er tegn til sprekker i MAGA-demningen.

• Liker 4
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
halnes1 skrev (5 minutter siden):

Må være flaut for demokratene å legge ut et sladdet bilde fra Las Vegas 1996 Miss Univers.
Ser TV2 kaller bilde for flaut for Trump.

Idioter som går på alt.

Det som er flaut er at Trump-administrasjonen ikke frigir alle dokumentene og har fjernet politisk eksponerte personer.

Hva er Donald redd for? 

• Liker 5
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
VifteKopp skrev (31 minutter siden):

Det som er flaut er at Trump-administrasjonen ikke frigir alle dokumentene og har fjernet politisk eksponerte personer.

Hva er Donald redd for? 

Det er ikke Trump som sitter på dokumentene.
Og som justisdep. sier så tar det tid å sladde ut ofrenes navn og bilder.
Eller vil du at ofrene skal få ansiktene sine på forsidene over hele verden...

Men har nå kommet et bilde av Clinton som koser seg i badet.
Tror demokratene vil få seg mange vemmelige overraskelser her.

• Liker 2
Skrevet (endret)
Maabren skrev (På 11.12.2025 den 19.26):

Nope, du holder USA ansvarlig for noko Trump står for utan å tenke på at resten av USA neppe lar Trump svikte Europa.

Pøh, dette kan du umulig tro på. Det jeg tror på er at den gjennomsnittelige amerikaner digger at Trump leker monopol eller pyramidespill med hele kloden som mulig lottogevinst. De gir ikke Ukraina en dritt mer støtte enn de gjorde i WW2 under Roosevelt. Han måtte i all hemmelighet lure unna noe våpen til Europa slik at hans egne ikke skulle gå i vater. Når det smalt i Pearl harbour ble det imidlertid andre boller.

Trump beholder sitt våpenarsenal tett til sitt bryst, når han da ikke lar seg friste til en haug av penger for de. Noe han selvsagt krever. Ikke noe lenge leve frelsesarméen der i gården gitt.

Jeg har null tillit til Både Trump og dette truck driver landet hans, en haug av lavpanner. Skjellsordet "Qusling" har aldri passet bedre..

På toppen av denne forræderske kaka er han dum og frekk nok til å slenge ut krav og direktiver i vår retning.

Hadde det vært opp til meg skulle jeg gjort om hele dette svikfulle landet til en diger parkeringsplass.

Endret av Sovna
  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 2
Skrevet
Duriello skrev (2 timer siden):

Jepp, men nå er det ikke Tfump han nevner. 👍😉

På vei til å skrive "fjomp" her ser jeg. 

Hadde ikke vært noe galt med det..

• Liker 1
Skrevet
Mbappe09 skrev (8 timer siden):

For Europa er en som Shapiro å foretrekke enn en Tucker. Er ikke en diskusjon engang. 

De er begge uredelige idioter, pest og kolera, det er definitivt en diskusjon her, og den diskusjonen bør være finnes det ikke bedre alternativer enn to av de ikke bare verste mediepersonlighetene noensinne, men noen av de verste menneskene noensinne? Å være ett mildt bedre menneske enn tc er ikke mye til prestasjon. 

• Liker 3
Skrevet (endret)
skaftetryne32 skrev (2 timer siden):

De er begge uredelige idioter, pest og kolera, det er definitivt en diskusjon her, og den diskusjonen bør være finnes det ikke bedre alternativer enn to av de ikke bare verste mediepersonlighetene noensinne, men noen av de verste menneskene noensinne? Å være ett mildt bedre menneske enn tc er ikke mye til prestasjon. 

Siden du sier det så👍

bortkastet tid å prøve å forklare når jeg har gjort dette flere ganger nå.

Endret av Mbappe09
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...