obygda Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Mbappe09 skrev (14 minutter siden): Hvordan kommer Venezuela til å reagere? Har ikke de et ganske stort forsvar? Om USA går inn i landet med tropper så blir det jo krig....og som med alle kriger så vet man ikke helt hvordan den vil utspille seg. Vi husker alle hvordan Russland skulle ta over Ukraina på noen få timer...det gikk jo ikke..... Om USA går inn - så håper jeg de tabber seg ut...Ikke det at jeg har noe til overs for narkotika karteller osv..men Trump trenger en lærepenge..Jeg tror ikke han har fått en skikkelig lærepenge i hele sitt liv...... 1
Mbappe09 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) obygda skrev (14 minutter siden): Om USA går inn i landet med tropper så blir det jo krig....og som med alle kriger så vet man ikke helt hvordan den vil utspille seg. Vi husker alle hvordan Russland skulle ta over Ukraina på noen få timer...det gikk jo ikke..... Om USA går inn - så håper jeg de tabber seg ut...Ikke det at jeg har noe til overs for narkotika karteller osv..men Trump trenger en lærepenge..Jeg tror ikke han har fått en skikkelig lærepenge i hele sitt liv...... Enig. Er ekstremt i mot Maduro og kommunist regimet men Trump burde fått en kraftig slag i trynet dersom han invaderer Venezuela Endret 1 time siden av Mbappe09 1
frohmage Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Trump: – Jeg kansellerer alle presidentordre som ble gitt av Joe Biden Det skriver han på Truth Social fredag kveld norsk tid. https://www.vg.no/nyheter/i/7pnAEv/trump-jeg-kansellerer-alle-presidentorde-som-ble-gitt-av-joe-biden 3
Boing_80 Skrevet 59 minutter siden Skrevet 59 minutter siden Se så tøffe vi er! https://www.latimes.com/california/story/2025-06-14/trumps-legal-case-for-calling-in-the-troops-explained
Jotun Skrevet 59 minutter siden Skrevet 59 minutter siden Skal gå rimelig galt der nede for at ikke en evt aksjon blir en great success uansett. Såg jo bombingen i iran. To minutter senere var de igang med å grave frem inngangen igjen.
Mannen med ljåen Skrevet 46 minutter siden Skrevet 46 minutter siden frohmage skrev (18 minutter siden): Trump: – Jeg kansellerer alle presidentordre som ble gitt av Joe Biden Det skriver han på Truth Social fredag kveld norsk tid. https://www.vg.no/nyheter/i/7pnAEv/trump-jeg-kansellerer-alle-presidentorde-som-ble-gitt-av-joe-biden Her kunne journalistene utbrodert litt. Hvilke presidentordrer gjelder dette? Er dette bra eller dumt? 1
frohmage Skrevet 23 minutter siden Skrevet 23 minutter siden Mannen med ljåen skrev (21 minutter siden): Her kunne journalistene utbrodert litt. Hvilke presidentordrer gjelder dette? Er dette bra eller dumt? Visstnok alle som er signert med autopen.
Mannen med ljåen Skrevet 20 minutter siden Skrevet 20 minutter siden Ja, det er alt som står. Så da må alle leserne sjekke hvilke presidentordre det gjelder for å avgjøre om dette er fornuftig eller galt. Jeg tror de greiene om menn i kvinneidrett allerede var reversert?
sedsberg Skrevet 18 minutter siden Skrevet 18 minutter siden Hvorfor signerte Biden med autopen hvis det ikke er en gyldig signatur?
Mannen med ljåen Skrevet 14 minutter siden Skrevet 14 minutter siden Han var vel frontfigur for Democrats, men ute av stand til å gjøre annet enn å holde regisserte taler, og forhåpentligvis ikke snuble i ordene. De sparte vel en del tid på å forfalske signaturen hans, heller enn å få ham til å sette seg ned ved et skrivebord når han skulle sove middag. 1
Maabren Skrevet 13 minutter siden Skrevet 13 minutter siden 10 hours ago, skaftetryne32 said: Likevel mener du faktisk at trump var det beste valget, seriøst det gir ingen mening. Man må jo være nedsnødd om Harris var det beste valget. Av 2 onder velger man gjerne den som er minst ond. Om Trump greier 4 år får USA svar på om di valgte riktig. Skjønner dog at det er lett å lene seg blind på den venstrevridde tolkinga og vridinga av alt som omhandler Trump.
frohmage Skrevet 5 minutter siden Skrevet 5 minutter siden sedsberg skrev (12 minutter siden): Hvorfor signerte Biden med autopen hvis det ikke er en gyldig signatur? Det er vel gyldig signatur?
sedsberg Skrevet 1 minutt siden Skrevet 1 minutt siden 2 minutes ago, frohmage said: Det er vel gyldig signatur? Slik jeg forstår det: Det kreves godkjenning av presidenten for å kunne signere med autopen. Trump hevder Biden ikke visste om bruken og at signaturene dermed er ugyldige. Trump har også sikret seg og vil anklage Biden for falsk forklaring om han påstår at han faktisk hadde gitt tillatelse til bruk. Quote Donald Trump hevder at Joe Biden ikke var involvert i signeringene med «autopen» og at han vil bli tiltalt for falsk forklaring om han sier noe annet. https://www.dagbladet.no/nyheter/opphever-bidens-presidentordre/83915422
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå