obygda Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden mandodiao skrev (6 minutter siden): Trump er en opportunist - syk er han også...Så skulle ikke forundre meg om KGB har ett og annet på mannen. Denne turen til ASIA var vel også en delvis business tur...for familien...var det ikke snakk om en golf resort?
Subara Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Berkely, California. Homeless woman forced to sleep on the sidewalk because it's illegal to sleep in her car. https://fb.watch/D5F1gBA66-/ Invisible People,https://invisiblepeople.tv/about/ Spoiler There is a direct correlation between what the general public perceives about homelessness and how it affects policy change. Most people blame homelessness on the person experiencing it instead of the increasing shortage of affordable housing, lack of employment, a living wage or the countless reasons that put a person at risk. This lack of understanding creates a dangerous cycle of misperception that leads to the inability to effectively address the root causes of homelessness. We imagine a world where everyone has a place to call home. Each day, we work to fight homelessness by giving it a face while educating individuals about the systemic issues that contribute to its existence. Through storytelling, education, news, and activism, we are changing the narrative on homelessness. This isn’t just talk. Each year, our groundbreaking educational content reaches more than a billion people across the globe. Our real and unfiltered stories of homelessness shatter stereotypes, demand attention and deliver a call-to-action that is being answered by governments, major brands, nonprofit organizations, and everyday citizens just like you. However, there is more work to be done on the road ahead. Homelessness is undoubtedly one of our biggest societal issues today and will only continue to grow if we don’t take action now. 1
Mbappe09 Skrevet 32 minutter siden Skrevet 32 minutter siden mandodiao skrev (2 timer siden): Men hvorfor velger han å stille som presidentkandidat hvis et land som Russland har ting på han? Hadde jeg vært trump ville jeg holdt meg langt unna politikken og heller nyt livet.
0laf Skrevet 5 minutter siden Skrevet 5 minutter siden Mbappe09 skrev (26 minutter siden): Men hvorfor velger han å stille som presidentkandidat hvis et land som Russland har ting på han? Hadde jeg vært trump ville jeg holdt meg langt unna politikken og heller nyt livet. Han må jo betale tilbake på et vis, og hva er vel bedre for russerne enn å ha en president de kan styre, det er jo derfor de har "hjulpet" Trump hele veien
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå