Gå til innhold

Trump 2025

Anbefalte innlegg

Skrevet

Demokratene tiner omtrent som følgende ! Demokrati er det bare når vi får det som vi vil, ellers er det ikke noe demokrati. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
3 hours ago, Tussi said:

Er det ikke bare å si at han kan drite i fredsprisen hvis han invaderer? Da lar ham sikkert være

Selv om Trump starter WW3 vil han selv tro at han fortjener Nobels Freds Pris.
En Malignant Narsissist som Trump vil alltid tro at han har rett og at han aldri gjør noe galt.

Narcissists don’t learn from their mistakes because they don’t think they make any, study shows

Hvis han invaderer Venezuela så vil han si at han skapte fred i landet og at han burde få Nobels Freds Pris for det.

Professor Ulrik Fredrik Malt beskriver Donald Trump som en psykopat og narsissist og advarer norske myndigheter om å håndtere ham med respekt og klare grenser for å unngå å provosere hans narsissistiske raseri. Det vil ikke være lurt å prøve å presse han med trusler. Trump er dog lett å manipulere med beundring, skryt og bestikkelser noe flere nasjoner har utnyttet. 

Endret av LuxFerre
  • Liker 6
Skrevet (endret)
LuxFerre skrev (Akkurat nå):

Selv om Trump starter WW3 vil han selv tro at han fortjener Nobels Freds Pris.
En Malignant Narsissist som Trump vil alltid tro at han har rett og at han aldri gjør noe galt.

Hvis han invaderer Venezuela så vil han si at han skapte fred i landet og at han burde få Nobels Freds Pris for det.

Professor Ulrik Fredrik Malt beskriver Donald Trump som en psykopat og narsissist og advarer norske myndigheter om å håndtere ham med respekt og klare grenser for å unngå å provosere hans narsissistiske raseri. Det vil ikke være lurt å prøve å presse han med trusler. Trump er dog lett å manipulere med beundring, skryt og bestikkelser noe flere nasjoner har utnyttet. 

Jepp, står det i Se og hø... jeg mener Dagbladet så må det være sant!

Men søtt da, at radikalvenstre nå er som små sinte lemen som bruker "Malignant Narsissist" om Trump. Ble det for kjedelig med den "Orange mannen" ?

Slike som deg ønsker vel Narkotikasmugling og masseinnvanding velkommen, så det er vel ikke stort mer å forvente.

Endret av Kone
  • Liker 2
Skrevet
Kone skrev (23 minutter siden):

Men søtt da, at radikalvenstre nå er som små sinte lemen som bruker "Malignant Narsissist" om Trump. Ble det for kjedelig med den "Orange mannen" ?

Slike som deg ønsker vel Narkotikasmugling og masseinnvanding velkommen, så det er vel ikke stort mer å forvente.

Her er du vel litt i enkleste laget, bare opptatt av å sette merkelapper på ting og stemple dem i svart/hvitt. Det er faktisk fullt mulig å konstruktivt analysere, kommentere og eventuelt kritisere noe uten å være "sint lemen". Det er også fullt mulig å kritisere DT uten å være tilhenger av hverken narkosmugling eller masseinnvandring, det fins utrolig mange grader i grøten mellom det du karakteriserer som "radikalvenstre" og det "MAGA-høyre" står for. Gi folk litt mer kred, man taper aldri på tilegne seg et litt bredere perspektiv. 

• Liker 6
Skrevet
8 minutes ago, SilverShaded said:

Her er du vel litt i enkleste laget, bare opptatt av å sette merkelapper på ting og stemple dem i svart/hvitt. Det er faktisk fullt mulig å konstruktivt analysere, kommentere og eventuelt kritisere noe uten å være "sint lemen". Det er også fullt mulig å kritisere DT uten å være tilhenger av hverken narkosmugling eller masseinnvandring, det fins utrolig mange grader i grøten mellom det du karakteriserer som "radikalvenstre" og det "MAGA-høyre" står for. Gi folk litt mer kred, man taper aldri på tilegne seg et litt bredere perspektiv. 

Her er det bare å ignorere og gå videre - slike debattanter er ikke egentlig interessert i hverken bredere perspektiv eller logikk.

• Liker 6
Skrevet
1 hour ago, Kone said:

Slike som deg kunne vel ønske at du kunne feste med Trump og Epstein.

IMG_4795.gif.afe36546491d7dfac26f58a5e27c5d54.gif

• Liker 7
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Krig og fred skrev (Akkurat nå):

Slike som deg kunne vel ønske at du kunne feste med Trump og Epstein.

IMG_4795.gif.afe36546491d7dfac26f58a5e27c5d54.gif

triggered-nicolas-cage.gif

Skrevet (endret)
Zork skrev (Akkurat nå):

Her er det bare å ignorere og gå videre - slike debattanter er ikke egentlig interessert i hverken bredere perspektiv eller logikk.

Alltid morsomt å pirke litt i radikalvenstre vepsebolet her inne 😘

Endret av Kone
Skrevet (endret)
1 hour ago, Kone said:

Jeg er ikke radikal venstre og jeg var før Trump kom til makten her og argumenterte mot Woke.

Jeg har lenge ment Trump er potensielt den største faren verden har opplevd potensielt noen gang.
Jeg vil si mye avhenger om han greier å bli diktator og få full kontroll og makt over USA.
Hans Malignant Narsissist symptomer er mye klarere enn på noen andre personer jeg har sett.
Han har alle symptomene og de er utrolig klare å se for alle, men det er ikke opp til meg å diagnostisere han.
Du vet selv tydeligvis mye bedre enn alle psykiatere og psykologer som sier at han er en Malignant Narsissist.
Dette beskrives som Dunning-Kruger-effekten der en med liten kunnskap tor han vet mer en ekspertene akkurat som Trump.

De personer som ser mye på Trump propaganda i sosial media og Fox News blir hjernevaket in i "The Cult of Trump".
De vil mene det samme som Trump der alt som Trump står for er bra og alt og alle trump misliker er ting de hater.
Det er lett å se dem i mange forum for de ser alle Norske nyhetskilder som Fake News og de blindt forsvarer Trump.

Jeg tror ikke noe jeg skriver eller hva eksperter sier kan endre din mening men jeg oppfordrer deg å høre på ekspertene.

Noen eksperter som sier at Trump er en farlig og ustabil Malignant Narsissist uegnet til å være president.
Mental Health Experts on Donald Trump
Trump is a Danger to the Republic - Mental Health Professionals Are Sounding the Alarm
More than 200 health professionals say Trump has ‘malignant narcissism’ in open letter
Det er uetisk av psykologer og psykiatere å være tause om Donald Trump
Kan Trump være en ondartet narsissist?
Trump er psykopat
Claes Andersson: Trump är narcissistisk psykopat

Endret av LuxFerre
  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
4 minutes ago, Kone said:

Alltid morsomt å pirke litt i radikalvenstre vepsebolet her inne 😘

Like morsomt med radikalhøyre,som er minst like sårbare og blir ofte lettere krenket. Det er bare å fortsette med navnekallingen,og framprovosere et enda større skille,og polarisering. Det kan det jo bare komme godt ut av. 

• Liker 2
Skrevet
Kone skrev (2 timer siden):

Slike som deg ønsker vel Narkotikasmugling 

Maken til frekkhet. Er ikke du tilhenger av forbudsregimet? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...