linux-fan Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Donald har fortsatt, for meg, forbausende høy rating. https://www.nettavisen.no/nyheter/bekmork-maling-for-trump/s/5-95-2576718 Bekmørk måling for Trump ... Hele 56 prosent av amerikanerne er misfornøyde med jobben president Trump har gjort til nå. ... min kommntar: Blant Nettavisens egne lesere: Hva synes du om president Trumps innsats? 😍 6 % 😊1 % 😐3 % 😠11 % 😡79 % Totalt 636 stemmer. Kun verifiserte brukere har kunnet avgi stemme.
qualbeen Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden linux-fan skrev (1 time siden): Donald har fortsatt, for meg, forbausende høy rating. https://www.nettavisen.no/nyheter/bekmork-maling-for-trump/s/5-95-2576718 Bekmørk måling for Trump ... Hele 56 prosent av amerikanerne er misfornøyde med jobben president Trump har gjort til nå. ... min kommntar: Blant Nettavisens egne lesere: Hva synes du om president Trumps innsats? 😍 6 % 😊1 % 😐3 % 😠11 % 😡79 % Totalt 636 stemmer. Kun verifiserte brukere har kunnet avgi stemme. Ja, det kan virke overraskende at kun 56% er misfornøyde. Man skulle tro tallene var mye høyere. Men husk på at amerikanere flest ennå ikke har begynt å merke ringeffekter av utenrikspolitikken. Så lenge folk har en jobb å gå til, så er de stort sett fornøyde. Innenriks politikk er viktigere for Average Joe, enn en liten krig på andre siden av jordkloden. Dette til forskjell fra oss europeere; vi merker lite til innenriks forhold innad i USA, men desto mer føler vi på utenriks politikk, og hans vinglinger, og hans ubehagelige begeistring for Putin! 😡 1
Dragavon Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden qualbeen skrev (1 time siden): Ja, det kan virke overraskende at kun 56% er misfornøyde. Man skulle tro tallene var mye høyere. Men husk på at amerikanere flest ennå ikke har begynt å merke ringeffekter av utenrikspolitikken. Så lenge folk har en jobb å gå til, så er de stort sett fornøyde. Innenriks politikk er viktigere for Average Joe, enn en liten krig på andre siden av jordkloden. Dette til forskjell fra oss europeere; vi merker lite til innenriks forhold innad i USA, men desto mer føler vi på utenriks politikk, og hans vinglinger, og hans ubehagelige begeistring for Putin! 😡 Tenker det at når det økonomiske flykrasjet (politikken) til Trump begynner å virke så blir det mykje meir enn 56%. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå