Gå til innhold

Trump 2025

Anbefalte innlegg

Skrevet

Donald har fortsatt, for meg, forbausende høy rating.

https://www.nettavisen.no/nyheter/bekmork-maling-for-trump/s/5-95-2576718

Bekmørk måling for Trump

...

Hele 56 prosent av amerikanerne er misfornøyde med jobben president Trump har gjort til nå.

...

min kommntar: Blant Nettavisens egne lesere:

Hva synes du om president Trumps innsats?

😍 6 %
😊1 %
😐3 %
😠11 %
😡79 %
Totalt 636 stemmer. Kun verifiserte brukere har kunnet avgi stemme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
linux-fan skrev (1 time siden):

Donald har fortsatt, for meg, forbausende høy rating.

https://www.nettavisen.no/nyheter/bekmork-maling-for-trump/s/5-95-2576718

Bekmørk måling for Trump

...

Hele 56 prosent av amerikanerne er misfornøyde med jobben president Trump har gjort til nå.

...

min kommntar: Blant Nettavisens egne lesere:

Hva synes du om president Trumps innsats?

😍 6 %
😊1 %
😐3 %
😠11 %
😡79 %
Totalt 636 stemmer. Kun verifiserte brukere har kunnet avgi stemme.

Ja, det kan virke overraskende at kun 56% er misfornøyde. Man skulle tro tallene var mye høyere. 

Men husk på at amerikanere flest ennå ikke har begynt å merke ringeffekter av utenrikspolitikken. Så lenge folk har en jobb å gå til, så er de stort sett fornøyde. Innenriks politikk er viktigere for Average Joe, enn en liten krig på andre siden av jordkloden. 

Dette til forskjell fra oss europeere; vi merker lite til innenriks forhold innad i USA, men desto mer føler vi på utenriks politikk, og hans vinglinger, og hans ubehagelige begeistring for Putin! 😡

• Innsiktsfullt 1
Skrevet
qualbeen skrev (1 time siden):

Ja, det kan virke overraskende at kun 56% er misfornøyde. Man skulle tro tallene var mye høyere. 

Men husk på at amerikanere flest ennå ikke har begynt å merke ringeffekter av utenrikspolitikken. Så lenge folk har en jobb å gå til, så er de stort sett fornøyde. Innenriks politikk er viktigere for Average Joe, enn en liten krig på andre siden av jordkloden. 

Dette til forskjell fra oss europeere; vi merker lite til innenriks forhold innad i USA, men desto mer føler vi på utenriks politikk, og hans vinglinger, og hans ubehagelige begeistring for Putin! 😡

Tenker det at når det økonomiske flykrasjet (politikken) til Trump begynner å virke så blir det mykje meir enn 56%.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...