sverreb Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden 3 hours ago, Snowleopard said: Er ikke min jobb å motbevise eller bevise noe som helst her, spesielt siden jeg ikke har kommet med noen påstander. Det er Volvo bl.a. som skal sørge for å fortjene tilliten, og opprettholde den, til dems produkter og sikkerheten, som nå må på banen og vise at de faktisk og fremdeles er verdt den tilliten. Når de som sagt feilinformerer om sensorer, så gjør de altså det motsatte. Det er enkelt for meg og andre å holde oss unna Volvo, og ev. andre merker som viser tilsvarende problemer. Det finnes nok av alternative merker og modeller å velge mellom. https://en.wikipedia.org/wiki/Just_Asking_Questions
Snowleopard Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden del_diablo skrev (47 minutter siden): Godt at du tror at du stiller kritiske spørsmål ved å trenere og unnvike, men sånn fungerer det ikke. Har du fattet nå hvem som hevder og mener de kan bevise at sjåføren ikke satt i førersetet, og at de har brukt bilens egne sensorer som dokumentasjon? Bare å gå inn og lese artiklene på Motor sine hjemmesider. Nytter ikke å være skråsikker i din sak, og så klarer du ikke engang å se dette, men kreve bevis av andre som peker på nettopp andre sine undersøkelser. Altså ikke bare løse fortellinger, men undersøkelser gjort av fagfolk som er anerkjent for sine grundige undersøkelser og høye kompetanse Jeg aner ikke hva slags bakgrunn du har, men noe sier meg at du ikke er i nærheten av vedkommendes kompetanse innen fagfeltet. sverreb skrev (38 minutter siden): https://en.wikipedia.org/wiki/Just_Asking_Questions Javel, om du tror det er det det dreier seg om, så værsågod å tro det. 🙄 Men sannheter har blitt knust før, når mange nok har stilt spørsmål når "bevisene" ikke holder mål. F.eks. ble folk tidligere brent, torturert og/eller halshugd for sånn crazy idéer som at jorden ikke er flat men rund, eller at jordkloden ikke er senteret resten av planetene og stjernene roterer rundt! Tok noen hundre år fra de første teoriene ble fremmet, til man endelig forstod at man hadde tatt feil i alle disse årene. 1
SpecialForce Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Feilene som du nevner er ikke vanlige. Men jeg vet at VW sin ID.3 har hatt en del rusk inntil de fikk på plass en del bedre programvare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå