Gå til innhold

Ubisoft svarer på kritikk av Star Wars Outlaws' sesongpass


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror faktisk jeg hater Ubisoft mer enn jeg elsker Star Wars for tiden.

Dette til tross for at det er Division-studioet som står bak dette, som jeg også liker.

Er redd det kan bli et bra spill som jeg veldig gjerne kunne tenkt meg å spille, om det IKKE var publisert, eid, og ihjel-mtxet av Ubisoft i alle fall.

Synd for både studioet og fans at Ubisoft er involvert i dette overhodet.

Lenke til kommentar

Grådig av Ubisoft å flå blodfans av Star Wars som er gira på å spille dette så fort som mulig. Mitt tips er heller å vente noen måneder, så er prisen garantert halvert i ett eller annet salg og eventuelle småfeil og mangler rettet opp. 

Lenke til kommentar

Ubisoft kunne unngått mye kritikk veldig enkelt. De kunne potensielt hatt samme fordeling av belønninger i de ulike pakkene, men holdt tilbake lansering av Jabba-oppdraget et par måneder (selv om oppdraget var klart til lansering). Da ville de kamuflert at Jabba-oppdraget var såkalt "day one DLC".

Ettersom de nå allerede har solgt ulike pakker er det antakelig for sent å gjøre endringer. 

Lenke til kommentar

Elsker Star Wars, men jeg er heldigvis tålmodig. Jeg klarer fint å vente et halvt år eller 1 år til spillet er på salg. Da kjøper jeg det hvis spillet får gode omtaler.

Aldri i verden betaler jeg over 1000 kr for et spill. Særlig ikke Ubisoft.

Lenke til kommentar
Skjønner virkelig ikke problemet. Betal mer= få mer. Sånn er det med absolutt alt. Jasså du ønsker soltak, sportsfelger og sprekere bil uten å betale mer? OG du ønsker deg mer godteri i godteposen på fredag? FAEN altså må betale mer da gitt !! Selv om en ting er kun digital opplevelse koster det å utvikle. Så da er det beste å hate absolutt alt å gå rundt være negativ 24/7. YEY for et bra liv!
  • Liker 1
Lenke til kommentar
mrBytemare skrev:
Skjønner virkelig ikke problemet. Betal mer= få mer. Sånn er det med absolutt alt. Jasså du ønsker soltak, sportsfelger og sprekere bil uten å betale mer? OG du ønsker deg mer godteri i godteposen på fredag? FAEN altså må betale mer da gitt !! Selv om en ting er kun digital opplevelse koster det å utvikle. Så da er det beste å hate absolutt alt å gå rundt være negativ 24/7. YEY for et bra liv!
Det er nok dessverre ikke så enkelt som du skal ha det til her. Det man risikerer av å støtte opp om slik praksis over tid er at i de fremtidige "bilene" du kjøper, så regnes både håndbrekk, hanskerom og blinklys som ekstrautstyr. Og så begynner bremselys, bakseter og frontrute å regnes som ekstrautstyr. Og slik fortsetter det. Akkurat når det gjelder biler, så har vi i det minste et lovverk som sier hva bilen minimum skal inneholde for å kunne kjøres på veiene. Men noe lignende lovverk finnes ikke når det gjelder spill.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Likte George Lucas sin Star Wars. Disney sin Star Wars er noe ræl. Ubisoft har noen greie spill, men har bare gådd nedover. Siste spill fra dem som jeg virkelig har likt er AC: Origins og Trials Rising. Nu når Trials serien er generelt begravet så er det pent lite Ubisoft kommer med som er enteressant. Det at det de kommer med er bygd opp med grunnmuren til Blackrock. Alt med DEI, etc. Hjelper det heller ikke. Ser at det er bare flere indie boomer shooters som har bynt å interessere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kommentarene føles jo nesten som at man ikke får noe (særlig) for å betale mer. Blir nesten like galt uansett og det er vel i det lengste en god ting da det blir negativt fokus på hvor dumt det er.

Ellers syns jeg både Ubisoft og Star Wars (under Disney) er ganske skit for tida. Jedi-spillene tli Respawn var derimot gode og universet elsker jeg jo. Syns dette ser spennende ut fra det som er vist, men det blir selvsagt ingen pre order eller spesialutgave.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...