Gå til innhold

Helldivers 2 er PlayStations hittil største PC-lansering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
SynT skrev:
Stort i Kina eller noke? Aldri hørt et fnug av spillet engang, og det lille eg ser i denne artikkelen ser det ikkje veldig intersant ut
Nei, "alle" andre enn deg har fått det med seg. Spillet gjør det knallbra både i Amerika og Europa. Så gratulerer til Sverige for nok en gang kommer med ei perle av et spill.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
phraze skrev:
SynT skrev:
Stort i Kina eller noke? Aldri hørt et fnug av spillet engang, og det lille eg ser i denne artikkelen ser det ikkje veldig intersant ut
Nei, "alle" andre enn deg har fått det med seg. Spillet gjør det knallbra både i Amerika og Europa. Så gratulerer til Sverige for nok en gang kommer med ei perle av et spill.
Nei, jeg har aldri hørt om dette
Lenke til kommentar
SynT skrev (1 time siden):

Stort i Kina eller noke? Aldri hørt et fnug av spillet engang, og det lille eg ser i denne artikkelen ser det ikkje veldig intersant ut

Enern fikk aldri mye publisitet, til tross for at det var fantastisk. Kan være fordi det var en top-down shooter som så like generisk ut som alle andre, men dette var et temmelig dypt spill. Tenk Destiny med historie fra Starship Troopers og der samtlige spillere i verden samarbeider om et felles mål. Hørt mye bra om toern også, så det blir garantert kjøp fra meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
CrabHabit skrev:
Skjønner ikke helt logikken i at dette spillet tar av mens Suicide Squad får slakt, til tross for identisk grafikk, gameplayloop og dårligere historie på denne. Kjøpte det igår og refundert innen en time
Spilte du alene eller med andre folk? Spillets underholdningsverdi kommer fra samarbeid med andre spillere til tross for kaoset som er innebygd i gameplay loopen. Her er friendly fire, "accidental deaths" og feiling en stor del av sjarmen og gameplayet. Dersom man ikke synes det er gøy er dette en ærlig sak, men for de som liker spillet (og det er mange av oss) så er det den satiriske sjarmen som kommer fra settingen kombinert med ekstremt bra gameplay og replay value som gjør at gamet fungerer så bra.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
CrabHabit skrev:
Skjønner ikke helt logikken i at dette spillet tar av mens Suicide Squad får slakt, til tross for identisk grafikk, gameplayloop og dårligere historie på denne. Kjøpte det igår og refundert innen en time
Du kan neppe ha spilt spillet. Hadde du spilt det så hadde du ikke sammenlignet det med SS. Helt forskjellige spill med forskjellig spillbarhet.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er denne artikkelen laget helt av OpenAi? Hvorfor står det at det er Playstations største PC-lansering når det kom ut samme dag som på Playstation? Er det meningen at det skal stå Sonys største PC-lansering, eller mener Gamer at alle multiplattformspill er Playstationspill fordi konsoll er best, ingen protest, og PC-versjonen tilfeldigvis kom samme dag fordi Gud har vist nåde?

Lenke til kommentar
13 minutes ago, radiohodet said:

Er denne artikkelen laget helt av OpenAi? Hvorfor står det at det er Playstations største PC-lansering når det kom ut samme dag som på Playstation? Er det meningen at det skal stå Sonys største PC-lansering, eller mener Gamer at alle multiplattformspill er Playstationspill fordi konsoll er best, ingen protest, og PC-versjonen tilfeldigvis kom samme dag fordi Gud har vist nåde?

Utgiveren av spillet er PlayStation PC LLC

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gunnaregil skrev:
phraze skrev:
SynT skrev:
Stort i Kina eller noke? Aldri hørt et fnug av spillet engang, og det lille eg ser i denne artikkelen ser det ikkje veldig intersant ut
Nei, "alle" andre enn deg har fått det med seg. Spillet gjør det knallbra både i Amerika og Europa. Så gratulerer til Sverige for nok en gang kommer med ei perle av et spill.
Nei, jeg har aldri hørt om dette
Merk at jeg skrev: "alle". Så da er du åpenbart ikke en del av "alle". Men majoriteten av gamere har fått det med seg dersom de følger med på gaming nyheter samt livestreams fra Sony.
Lenke til kommentar

Spillet er basically Starship Troopers, the game.

Kaos i gameplay og det at man må regne med å feile en del, passer narrativet om en propagandamaskin som sender kanonføde i en meningsløs krig veldig godt.

Vesentlig gøyere sammen med folk, enn alene. Både fordi det gjør det mulig å forsøke å spille kontrollert, men også fordi det introduserer ekstra nivåer med kaos (friendly fire).

Originalen er en twin-stick shooter som er gøyal og ganske tegneserie-ete, og oppfølgeren er mer eller mindre det samme spillet, bare at vi nå ser over skulderen og inntrykkene blir mye sterkere.

Lenke til kommentar
Walkyrje skrev:

Spiller dette selv på playstation 5.

Så om noen har lyst og teame opp en dag med en sur gammel gubbe i 50 årene så er det bare og legge meg til. Samme nick som her :)

Sur gammal gubbe på 50, hadde det bare vært flere som deg hadde jeg spilt mer coop shooters😆 (Seriøst ment) Hilsen sur gammal gubbe på 38🤟🏻 Fyrer jeg opp squad fls, vil jeg at teammates tar det seriøst og faktisk legger strategi og spiller for å vinne! Ikke prate drit og prøve å være en crazy cool streamer.. I'm to old for this shit sa en vis mann engang
Lenke til kommentar
Walkyrje skrev:

Spiller dette selv på playstation 5.

Så om noen har lyst og teame opp en dag med en sur gammel gubbe i 50 årene så er det bare og legge meg til. Samme nick som her :)

Derfor jeg spiller mye alene nå , blitt en sur gammal gubbe selv - klarer ikke henge med reaksjonene til kidsa alikevel .
Lenke til kommentar
Fleskelars skrev:
Walkyrje skrev:

Spiller dette selv på playstation 5.

Så om noen har lyst og teame opp en dag med en sur gammel gubbe i 50 årene så er det bare og legge meg til. Samme nick som her :)

Derfor jeg spiller mye alene nå , blitt en sur gammal gubbe selv - klarer ikke henge med reaksjonene til kidsa alikevel .
Nei ikke bare reaksjonen. Men denne hylinga også. :) Tror foreldra mine skal prise seg lykkelig når jeg satt der med en Vic 20 og internet var noe fjernt noe.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...