paatur Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) 8 minutes ago, Jarmo said: Skremmende at vi har Hamas-tilhengere her i Norge. Vanlige palestinere er ok, men at noen forsvarer Hamas til bitter end syns jeg ikke noe om. Syns det like skremmende med både Hama og Israel tilhengere. Same shit, different name. Endret 1 time siden av paatur 1 1
Imaginacíon Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) 20 minutes ago, Mannen med ljåen said: Hvem er de viktigste donorene? Hvis du ser overfor det svaret i den X-linken jeg la ved, ser du at det er en som er villig til å donere 500k dollar. Hvis det ikke er løgn da. En får se hvor langt de kommer. Jeg vet ikke hvor mye en slik båt koster, men en brukt en er det kanskje mulig å få for 100,000 kroner. I så tilfelle må de samle inn 100,000,000 kroner. Og skaffe 10,000 frivillige. Endret 1 time siden av Imaginacíon 1 1
Sir Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Imaginacíon skrev (16 minutter siden): Denne tvilen ser jeg fint lite til hos sionister, inkludert de her inne. Men for all del, jeg korrigerer meg selv hvis jeg oppdager en feil i noe jeg trodde var riktig. Det har jeg flere ganger innrømmet her inne, at jeg tok feil. Det er bra, og jeg mener selvfølgelig ikke at det bare skal gjelde for deg. Vi har alle noe å jobbe med. Men at andre har gravd seg ned betyr ikke at vi også må gjøre det mot oss selv. Scout mindset, not soldier mindset. 1
Red Frostraven Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden VifteKopp skrev (4 timer siden): Du ignorerer fullstendig poenget, som er at ballen er på Hamas sin banehalvdel nå. De kan i praksis avslutte krigen i morgen. Er ikke det fint? Krigen har pågått siden 1947 og avsluttes ikke med at Hamas aksepterer nye vilkår for å ikke gjøre motstand mot okkupasjonen palestinerene lider under. 1 3
Jarmo Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden paatur skrev (22 minutter siden): Syns det like skremmende med både Hama og Israel tilhengere. Same shit, different name. Ville du hatt hundre Hamas medlemmer eller hundre beboere fra Israel i nabolaget ditt? 2 1 2
DukeNukem3d Skrevet 51 minutter siden Skrevet 51 minutter siden (endret) Jarmo skrev (1 time siden): Skremmende at vi har Hamas-tilhengere her i Norge. Vanlige palestinere er ok, men at noen forsvarer Hamas til bitter end syns jeg ikke noe om. Helt enig! Også skremmende å lese folk argumentere for at Hamas heller bør fortsette å krige enn å takke ja til en avtale som får slutt på krigen. Når folk sier at "nei nei vi støtter ikke Hamas, vi er bare kritiske til israelsk krigføring" så gjelder det tydeligvis ikke disse. Endret 49 minutter siden av DukeNukem3d 2 2
Sir Skrevet 36 minutter siden Skrevet 36 minutter siden (endret) Red Frostraven skrev (1 time siden): Krigen har pågått siden 1947 og avsluttes ikke med at Hamas aksepterer nye vilkår for å ikke gjøre motstand mot okkupasjonen palestinerene lider under. Hvis den ene parten ikke aksepterer den andre sin eksistens så vil det ikke bli fred før en av partene er borte. Endret 35 minutter siden av Sir 2
Imaginacíon Skrevet 20 minutter siden Skrevet 20 minutter siden (endret) 21 minutes ago, Sir said: Hvis den ene parten ikke aksepterer den andre sin eksistens så vil det ikke bli fred før en av partene er borte. Endret 14 minutter siden av Imaginacíon 1
Imaginacíon Skrevet 14 minutter siden Skrevet 14 minutter siden 36 minutes ago, DukeNukem3d said: Helt enig! Også skremmende å lese folk argumentere for at Hamas heller bør fortsette å krige enn å takke ja til en avtale som får slutt på krigen. Når folk sier at "nei nei vi støtter ikke Hamas, vi er bare kritiske til israelsk krigføring" så gjelder det tydeligvis ikke disse. Nå skal det foregå forhandlinger i Egypt. Trump hevder at Israel har stanset folkemordet mens forhandlingene pågår, men det er rapporter om at det ikke stemmer. I alle fall er det all grunn til å ta seg en bolle. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå