Gå til innhold

Anmeldelse: Assassin's Creed Mirage


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kommer til å stå over denne, gikk lei AC for mange år siden. Hvert spill i serien har i praksis vært det samme spillet om igjen og om igjen. Samme grunn som jeg ga opp Far Cry, også et Ubisoft spill, i hovedsak nøyaktig samme spillopplevelse. Nye karakterer, historie og lokasjon, men spillet er grunnleggende det samme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
3 minutes ago, Uderzo said:

Jeg kommer til å stå over denne, gikk lei AC for mange år siden. Hvert spill i serien har i praksis vært det samme spillet om igjen og om igjen. Samme grunn som jeg ga opp Far Cry, også et Ubisoft spill, i hovedsak nøyaktig samme spillopplevelse. Nye karakterer, historie og lokasjon, men spillet er grunnleggende det samme.

De 3 siste er laget som open world RPGs og føles helt anderledes ut(og mye dårligere) se for deg en dårlig RPG, med kjipt combat, og bland det med Ubisofts patenterte open world tull og de har de 3 siste AC spillene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Valhalla var første AC jeg spilte i mange timer på evigheter. Sist jeg spilte mer en et par timer var AC3 eller black flag. Jeg ble aldri ferdig med Valhalla, da jeg merket at jeg bare forsøkte å bli ferdig med spillet, og ble utrolig lei det repeterende gameplayet. Mirage får absolutt ikke en sjans hos meg. Spillene er kjedelige og egentlig ganske så like både i åpen verden eller en mer lineær fremgangsmåte. Bygget på Ubi soft formelen som går igjen i de fleste av spillene deres, og som jeg bare ikke orker mer av. Watch Dogs føles som en moderne versjon av AC, bygget på samme formel i hvordan det spilles,bare med moderne hjelpemiddel.
Lenke til kommentar

Likte når serien begynte med mer og nyere RPG-elementer i Origins som jeg kom sent men godt til på Xbox One X. Hadde da spilt litt I & II før men bare lagt dem bort igjen. Har Odyssey liggende, men venter litt med det. Mirage tror jeg blir hoppet over for min del.

Har forresten vært fan av Watch Dogs siden første spillet og fått med meg alle i den serien. Mange klaget jo over at de var skuffet over at første spillet var oversolgt på grafikk, men for min del kom jeg til spillet uten all hypen først og da fungerte det helt fint. Misnøyen hadde vel med å gjøre at konsollversjonene dro ned PC-kvaliteten for at de skulle ha en mer jevn ytelse på alle plattformer. PC-versjonen hadde jo mye mer krutt som var koblet ut, men som ble moddet inn igjen etterhvert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...