Gå til innhold

Atle Antonsen er tilbake i Kongen Befaler


Anbefalte innlegg

Aha. Da skjønner jeg. Null overlapp med programmer jeg ser på, så da er det ikke så rart.

Entern skrev (3 timer siden):

Liker og veldig godt Ingrid, hun har jo en uslåelig latter 😆 og artig å se henne mindre familievennlig enn vanlig 😆 

Ja latteren smitter utrolig lett, og så er det gøy å se når hun blir frustrert eller misforstår oppgaven helt 🤣.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Comma Chameleon skrev (10 minutter siden):

Aha. Da skjønner jeg. Null overlapp med programmer jeg ser på, så da er det ikke så rart.

Ja latteren smitter utrolig lett, og så er det gøy å se når hun blir frustrert eller misforstår oppgaven helt 🤣.

Ja hun er kjempemorsom når hun blir frustrert og sint 🤣🤣 og den latteren altså 😂😂😂 (smitter jo gjerne over på Nora også😆😂)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gleder meg til å se! 

Foretrekker Greg Davies i TM, deretter Atle Antonsen.  Jeg syntes Bård Ylvisåker gjorde det dårlig i sin sesong.

På mange måter synes jeg han er avhengig av Vegard for å få rett dynamikk og kjekling. Hadde forventet å se ham byttet ut, men usikker på hvem i humor-Norge som kunne nådd opp. 

Mads Hansen kanskje, men han er litt forræder og tja.. slick. Harald Eia, men han har stort sett en måte å gjøre ting på. Kanskje Terje Sporshem. Are Kalvø hadde vært gøy! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Comma Chameleon skrev (På 9.3.2024 den 2:17 PM):

Støttes. Kongen Befaler er helt herlig. Årets favoritt er Ingrid Linhave. Aldri hørt om hun før, men ler mye av henne her. Resten av gjengen er også bra.

 

Entern skrev (5 timer siden):

Ingrid har vært mer programleder og sånn enn komiker, hun jobbet en del sammen med Solveig Kloppen for lenge siden, men har vel jobbet mest sammen med Kåre Magnus Berg (de hadde et morsomt og hyggelig kveldsprogram på P1 som het Kveldsstell men det var det visst bare jeg som likte så det varte ikke så lenge 😆). Har og vært programleder på tv-sendinger 17. Mai, og sånne ting (mener å huske hun har delt programlederrollen med Haddy N’Jie et par ganger, de passet godt sammen synes jeg), Sommeråpent, Kvelden før Kvelden osv. Forbindes mest med Demenskoret nå 😊

Vanskelig for meg å ha favoritt denne gangen, men Skjerven er kanskje minst favoritt hos meg selv om jeg ikke har noe imot han. 😅 Sikkert bare fordi han er «upperdog». Hele laget er veldig morsomt denne gangen synes jeg, veldig trivelig og morsomt. 😊

Liker og veldig godt Ingrid, hun har jo en uslåelig latter 😆 og artig å se henne mindre familievennlig enn vanlig 😆 

Ikke mye jeg ser på dagens TV, men kongen befaler er helt topp. Det tetter litt igjen hullet etter Brille. Er vel stort sett bare det, Kompani Lauritzen og Mesternes Mester av underholdnings-TV jeg ser det meste av. Det tapte seg litt med Bård Ylvisåker, selv om Bård er bra på sitt vis han, så er Atle rosinen i pølsa i rollen som programleder. Godt å se ham tilbake i god gammel form. Det begynte litt kjedelig med sesong 8, men sesong 9 nå leverer av det jeg har sett hittil. Kjempegode deltakere og Ingrid er som en sårt trengt solstråle.

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Fustasjeopphengsforkobling skrev (På 10.3.2024 den 2:39 PM):

 

Ikke mye jeg ser på dagens TV, men kongen befaler er helt topp. Det tetter litt igjen hullet etter Brille. Er vel stort sett bare det, Kompani Lauritzen og Mesternes Mester av underholdnings-TV jeg ser det meste av. Det tapte seg litt med Bård Ylvisåker, selv om Bård er bra på sitt vis han, så er Atle rosinen i pølsa i rollen som programleder. Godt å se ham tilbake i god gammel form. Det begynte litt kjedelig med sesong 8, men sesong 9 nå leverer av det jeg har sett hittil. Kjempegode deltakere og Ingrid er som en sårt trengt solstråle.

Enig, sesong 9 har vært en av de beste sesongene synes jeg, nesten litt trist det bare er en episode igjen 😀

Og ja Atle er veldig bra (jeg likte Bård og, må sies at han var veldig heldig med deltakere, sesongen hans var jo blant de beste sånn sett 😀)

Lenke til kommentar

Bård var vel et offer av at han er/ser relativt ung ut. Har ikke det røffe utseendet. Om man ser på både Atle Antonsen, Greg Davies og flere andre 'Taskmasters' så bør de være gammel/stor/autoritær nok for rollen. Bård gjorde absolutt en god jobb med tanke på at han måtte hoppe inn for å redde en til sesong av serien mens alt det rundt Atle løste seg. Greg Davies er absolutt favoritten, men utifra alle de andre jeg har sett så setter jeg faktisk Atle som nummer to!

Synd med kun en episode igjen, men siden sesongen er såpass bra så håper jeg det fortsetter med flere sesonger. Aner ikke hvordan seertallene ser ut da.

Noen som har testet å være publikum på noen av innspillingene? Sikkert en del dødtid, men hadde vært gøy å teste :D 

Lenke til kommentar
Fustasjeopphengsforkobling skrev (På 10.3.2024 den 2:39 PM):

 

Ikke mye jeg ser på dagens TV, men kongen befaler er helt topp. Det tetter litt igjen hullet etter Brille. Er vel stort sett bare det, Kompani Lauritzen og Mesternes Mester av underholdnings-TV jeg ser det meste av. Det tapte seg litt med Bård Ylvisåker, selv om Bård er bra på sitt vis han, så er Atle rosinen i pølsa i rollen som programleder. Godt å se ham tilbake i god gammel form. Det begynte litt kjedelig med sesong 8, men sesong 9 nå leverer av det jeg har sett hittil. Kjempegode deltakere og Ingrid er som en sårt trengt solstråle.

Hvis du ser etter noe norsk, så er Spillet en stor suksess i mine øyne. Beste norske kjendisreality på lenge.

Lenke til kommentar
Entern skrev (1 time siden):

Enig, sesong 9 har vært en av de beste sesongene synes jeg, nesten litt trist det bare er en episode igjen 😀

Og ja Atle er veldig bra (jeg likte Bård og, må sies at han var veldig heldig med deltakere, sesongen hans var jo blant de beste sånn sett 😀)

Definitivt beste sesongen på lenge. For min del nesten utelukkende takket være Ingar, men egentlig en sterk cast over hele linja denne sesongen.

Når det kommer til Atle, så skulle jeg ønske han var litt mindre myk og litt mer spydig/hard slik som i den britiske utgaven. Jeg følte han hadde mer den sjargongen i de tidligere sesongene, men nå er han mer snill og virker nesten å bli litt ille berørt av å gi ut lite poeng.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Nimrad skrev (5 timer siden):

Når det kommer til Atle, så skulle jeg ønske han var litt mindre myk og litt mer spydig/hard slik som i den britiske utgaven. Jeg følte han hadde mer den sjargongen i de tidligere sesongene, men nå er han mer snill og virker nesten å bli litt ille berørt av å gi ut lite poeng.

Haha, har helt motsatt oppfatning. Liker han mer nå :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Nimrad skrev (11 timer siden):

Definitivt beste sesongen på lenge. For min del nesten utelukkende takket være Ingar, men egentlig en sterk cast over hele linja denne sesongen.

Når det kommer til Atle, så skulle jeg ønske han var litt mindre myk og litt mer spydig/hard slik som i den britiske utgaven. Jeg følte han hadde mer den sjargongen i de tidligere sesongene, men nå er han mer snill og virker nesten å bli litt ille berørt av å gi ut lite poeng.

Ja dette er en av de aller beste sesongene synes jeg, sammen med 3-4 og 7 :) 

Ja Ingar er helt fantastisk, få klarer å være så morsomme og så koselige samtidig. :) Men hele gjengen er jo flott, Jørnis er sprudlende og fantasifull, Ingrid er jo helt fantastisk, Nora er vel den beste «ungjenta» som har vært der ved siden av Maria i 1-2 og Petter er subtil og kultivert nok til at det at han leder voldsomt hele tiden ikke er for tydelig :) 

Aiven skrev (5 timer siden):

Haha, har helt motsatt oppfatning. Liker han mer nå :D

Er faktisk ok at han er litt hyggeligere nå 😅

I de tidlige sesongene var han jo litt slemmere enn Greg, vil jeg si 😅🤣 (og veldig morsom da 😊)

Endret av Entern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...