Gå til innhold

Kommer du til å ta en chip?


Anbefalte innlegg

Kommer dere til å ta en chip for å være med i det nye «digitale» systemet?

Si du må chippe deg for å kunne kjøpe og selge- hvis ikke blir du ekskludert fra samfunnet. Gjør du det?

The Beast System er på gang. De er allerede i gang med å avskaffe kontantene i Sverige- og har laget den digitale e-krona - som de har oppe til Sveriges Riksdag allerede i 2024.

Norge er vel ikke langt etter.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gavekort skrev (6 minutter siden):

Hvorfor skulle implantering av denne chippen være bedre enn å bare ha det på mobiltelefonen?

Ny «teknologi». Si med denne chippen- så behøver du aldri å ha på deg nøkler, bankkort, mobil igjen- du kan lese tankene til andre mennesker (og de kan lese dine). 

Chipen vil «helbrede» deg for alle helseproblemer du har, den kan gjøre slik at lamme folk kan gå, kronisk syk blir frisk o.l.

Alle må ta den for å være med i et nytt digitalt system- som alle i verdens befolkning får et valg. Men det finnes ingen hemmeligheter heller. For alt vil være åpent og tilgjengelig for alle som chipper seg. 

Si om du er 15 min utenfor ditt hjem- så vil chippen slå ut din økonomi/du kan ikke kjøpe noe utenfor din sone. (Si dette er et eksempel på ekstrem metode for å slippe klimautslipp). 
 

Ja eller nei?

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Salvesen. skrev (2 minutter siden):

Har allerede chip i kroppen. Gir meg fordeler i hverdagen uten at jeg ser noen ulemper.

Du ser ikke ulemper ennå nei.

Men når alle blir tvunget til å ta det… fortell om fordelene da? For jeg har inntrykk av at «fordelene» er ingenting annet enn lathet.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Jesuserkonge skrev (9 minutter siden):

Du ser ikke ulemper ennå nei.

Men når alle blir tvunget til å ta det… fortell om fordelene da? For jeg har inntrykk av at «fordelene» er ingenting annet enn lathet.

Hvem er det som tvinger?

 

Jeg tok den selv. Og en kan gjerne si lathet, jeg sier praktisk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Jesuserkonge skrev (2 timer siden):

Si du må chippe deg for å kunne kjøpe og selge- hvis ikke blir du ekskludert fra samfunnet. Gjør du de

Jesuserkonge skrev (1 time siden):

- du kan lese tankene til andre mennesker (og de kan lese dine). 

Well, that escalated quickly. 

Jesuserkonge skrev (1 time siden):

Ja eller nei?

Nei. 

Det er vel ingen som vil ha en chip som gjør at alle kan lese tankene dine. Det er absurd. 

På spørsmål om jeg ville takket ja til en chip som inneholdt alt jeg trengte for å betale, låse opp bilen, dører og som kunne advare meg dersom noen aspekter av min helse skulle være verdt å sjekke opp, så hadde jeg nok vært positiv til det. Alt som forenkler og kan være livreddende anser jeg for å være positivt. 

 

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
OddZen skrev (35 minutter siden):

Dyrets merke. Tja, jeg vil tro at chippen ikke er selve problemet, men eventuelt hva man tar del i og aksepterer ved å ta den i bruk. Uansett så tror jeg ikke at det er en datachip det er snakk om, men spennende tanke. 

Man vet jo aldri. Hvis man skulle laget et «verdenslig scenario» ut av Bibelen og hvordan det har lagt opp dyrets merke.. så står jo det at mange skal bli forblindet av antikrist. Mange vil gå bort fra Gud og følge dets lover når det kommer «mirakler» som skjer foran deres øyner. Folk vil vel gjøre det meste for å gjøre livene deres «lettere». Selv NÅR de vet den forferdelige konsekvensen av handlingen det medfører. 
 

Alle som tror «ny teknologi» vil gjøre livet deres bedre- men ingen ser de ødeleggene konsekvensene av hva som vil skje. Samme at folk velvillig gir bort sin egen «fri vilje» og ingen tror at det er mulighet for andre å fjernstyre din egen personlighet- det skrives om at med en slik chip kan dine egne minner erstattes eller slettes. Men dette er jo ikke noe Ola Nordmann tenker over- for en chip er jo «kult».

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Baranladion skrev (1 time siden):

Well, that escalated quickly. 

Nei. 

Det er vel ingen som vil ha en chip som gjør at alle kan lese tankene dine. Det er absurd. 

På spørsmål om jeg ville takket ja til en chip som inneholdt alt jeg trengte for å betale, låse opp bilen, dører og som kunne advare meg dersom noen aspekter av min helse skulle være verdt å sjekke opp, så hadde jeg nok vært positiv til det. Alt som forenkler og kan være livreddende anser jeg for å være positivt. 

 

Ingen vil ha det nei.. men du tror at en chip - ikke kan fjernstyres? Ingen går jo ut med alle «ulempene» en chip har. Det vil jo bli presentert på en fin måte selvfølgelig..

»Bli frisk som aldri før!

» Tenk deg til middagen din - Vipps så er den der!

» Aldri mer glem din nøkkel!

» Betal med hånden din!

  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
:utakt skrev (15 minutter siden):

For ikke så lenge siden var det koronasertifikatet som liksom var "dyrets merke". Kan dere bestemme dere snart? 

Korona sertifikatet var aldri et valg. Dyrets merke er et valg ALLE på jorden skal få et valg om å ta. Og alle skal få vite hva det er også. 

Lenke til kommentar
Morromann skrev (11 minutter siden):

Det er så uaktuelt for mitt vedkommende som det kan få blitt. Men så lenge det er frivillig og ikke har noen sosiale konsekvenser for de av oss som slett ikke ønsker noe slikt så må gjerne de som ønsker slikt ta det.

Men si at du må ta det- hvis ikke blir du ekskludert fra samfunnet- dvs ingen handel, ingen kjøp, ingen mulighet for å kjøre bil, for jobb, for NOE. Du blir mer eller mindre «kastet ut». Hadde du sagt nei da?

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...