Gå til innhold

Historiesjefen for Fable har forlatt Playground – lover at spillet fortsatt er i gode hender


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
14 minutes ago, bubba477 said:

Etter den tungt politiske traileren ser det ikke bra ut for Fable.

Jeg sjekka ut traileren nå. Richard Ayoade er jo gull, og det virker som god britisk humor. Hva er så politisk? Greit at de bruker en svart person og ei jente i traileren, men det er ikke noe minus når resultatet blir en kjempebra trailer👍

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Axefjord skrev:
14 minutes ago, bubba477 said:

Etter den tungt politiske traileren ser det ikke bra ut for Fable.

Jeg sjekka ut traileren nå. Richard Ayoade er jo gull, og det virker som god britisk humor. Hva er så politisk? Greit at de bruker en svart person og ei jente i traileren, men det er ikke noe minus når resultatet blir en kjempebra trailer👍

Svart hud er visst nok politisk for enkelte tvilsomme miljøer på internett.
  • Liker 8
Lenke til kommentar

Folk forlater spillstudioer hele tiden, så dette ser jeg ikke på som problematisk. Særlig i dette tilfellet hvor hun det er snakk om har historie for å forlate prosjekter før de er ferdige. Dog interessant å se hvordan enkelte avskjeder og ansettelser fanges opp av media.

Alpred93 skrev (23 minutter siden):

Svart hud er visst nok politisk for enkelte tvilsomme miljøer på internett.

Samt at helten i traileren ikke var konvensjonell vakker. 

Ja, det var faktisk folk som ble sure fordi hun ikke så ut som en supermodell.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Likte fyren med briller godt, gir litt "The Riddler" vibes. På siden må jeg bare spørre, er det kun jeg som syns den hovedkarakteren de valgte er usedvanlig frastøtende? De andre karakterene er jo attraktive, fra narratoren til banditten med 1 sec. screentime. Hun gir meg litt... uncanny valley effekt? O.o
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Crext skrev:
Likte fyren med briller godt, gir litt "The Riddler" vibes. På siden må jeg bare spørre, er det kun jeg som syns den hovedkarakteren de valgte er usedvanlig frastøtende? De andre karakterene er jo attraktive, fra narratoren til banditten med 1 sec. screentime. Hun gir meg litt... uncanny valley effekt? O.o
Karakteren i de andre spillene forvandlet seg jo etter hvordan man spilte. One og du fikk horn osv, var du god ble du "vakrere". Muligens noe av grunnen?
Lenke til kommentar
Crext skrev:
Likte fyren med briller godt, gir litt "The Riddler" vibes. På siden må jeg bare spørre, er det kun jeg som syns den hovedkarakteren de valgte er usedvanlig frastøtende? De andre karakterene er jo attraktive, fra narratoren til banditten med 1 sec. screentime. Hun gir meg litt... uncanny valley effekt? O.o
All negativ fokus jeg har sett om spillet var om hovedpersonen. Etter det jeg forstår er det han som har laget hovedpersonen modellerte seg selv men som ei dame, så ja det ville neppe se bra ut. Nå er dette helt greit om du kan lage din egen karakter, men dette har ikke vært vanlig i Fable spillene, men mer at dit utseende endrer seg.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Axefjord skrev (På 17.7.2023 den 13.29):

Jeg sjekka ut traileren nå. Richard Ayoade er jo gull, og det virker som god britisk humor. Hva er så politisk? Greit at de bruker en svart person og ei jente i traileren, men det er ikke noe minus når resultatet blir en kjempebra trailer👍

Richard Ayoade er en gave til menneskeheten, en av de morsomste skuespilerne/tv personene som eksisterer og absolutt en god figur for å fronte britisk humor som er mye av hva Fable spillene er bygd rundt. Jeg tørr ikke å ha så høye forhåpninger til dette spillet, men jeg håper så inderlig at det blir bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...