Gå til innhold

Det neste Total War-spillet legger kampene til det gamle Egypt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
6 hours ago, Sjørøver said:

Kult! 

 

Men synd de annonser at det skal få 4 DLC, da blir ved plutselig en veldig dyr affære for en komplett opplevelse. 

Måten de har løst DLC på så langt er jo at du får mulighet til å spille mot alle nye grupper de legger til men må kjøpe for å kunne spille som dem. Jeg synes det er en ganske fin ordning. 

Lenke til kommentar

Har de gått helt bort fra å utvikle større "tradisjonelle" Total War spill? Medieval, Rome og Empire hadde liksom en mye mer omfattende og variert verden og det skjedde relativt mye mellom iterasjonene, mens det her virker som utgivelsene bære mer preg av "Total War i [sett inn region]".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
13 hours ago, herzeleid said:

Har de gått helt bort fra å utvikle større "tradisjonelle" Total War spill? Medieval, Rome og Empire hadde liksom en mye mer omfattende og variert verden og det skjedde relativt mye mellom iterasjonene, mens det her virker som utgivelsene bære mer preg av "Total War i [sett inn region]".

Ja dette føltes veldig som den Total war britannia eller hva enn spillet het, jeg fikk noen timer med underholding fra det(med mods) men var lite og sært. Syns også det er på stor tid å forandre grunnkonseptet, "20 enhets hær" Har de hatt siden 2001, ja jeg vet du kan nå sette sammen 2 hærer på kampanje kartet osv, Men er på tide å gi et skikkelig løft, hærer på 2500 mann er nå old news, gi meg standard hærer på minst 10 000 mann. 

Lenke til kommentar
30 minutes ago, GrinderX9 said:

Egypt er ikke min greie. Jeg også hadde nok mest håpet på Medieval 3.
I mellomtiden holder jeg koken med Warhammer III som har blitt mitt favoritt strategi spill.

Er ikke interessert I warhammer,  men det er opplagte at der har de gjort en skikkelig jobb. Synd de ikke bruker like mye energi og talent på deres historiske prosjekter 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...