Gå til innhold

Formel 1 - 2023


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var ikke lenge spenningen om seieren varte. 😛

Hamilton gjorde en stor feil der når han ikke har hastigheten til å komme helt forbi så burde han bare lagt seg rett bak Verstappen med en gang.

I stedet tapte han ytterligere to posisjoner ved å kjempe for lenge på et tapt forsøk.

Lenke til kommentar
guttorm skrev (24 minutter siden):

Det er ikke red bulls feil at de andre svikter, Aston hadde jo litt på gang, der har Mc Laren tatt over. Krise i Ferrari og Mercedes.

Ingen som sier at det er Red Bulls feil. Men de andre kan uansett ikke fikse bilene denne sesongen. Så når det viser seg at de er dårligere, så er det lite en kan gjøre med det annet enn små justeringer.

Og slik jeg ser det, så trenger de fleste bilene der ute mye mer enn små justeringer for å være konkurransedyktige.

Btw, er det noen begrensninger på antall hk i regelverket? Eller er det kun størrelsen?

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
Comma Chameleon skrev (29 minutter siden):

Mye omrokkeringer og ting utenfor P1. Om du kun bryr deg om førsteplass kan du nok droppe resten av sesongen også.

Sorry, men har minimal interesse for hvem som blir nummer 8 eller 9 i Ungarn i et løp som var over etter første sving på første runde. RedBull har vunnet alle løpene i år. Alt jeg bryr meg om nå er om noen kan klare å slå dem. Få litt spenning igjen. Denne sesongen har vært den verste på mange år imo.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
MartinF skrev (2 timer siden):

Zzzzz.... Fy faen for et kjedelig løp. Hvor er spenningen? Det eneste nå er om Red Bull skal klare 1-2...

Jeg sovna faktisk rett etter max bytta sett nummer 2.

 

MartinF skrev (1 time siden):

Alt jeg bryr meg om nå er om noen kan klare å slå dem.

Det var jo litt spennende med Alonso vs Perez i starten av sesongen. 

 

bjorning9 skrev (2 timer siden):

+33.731 etter å tapt med 0.3 i kvaliken

Var det ikke 0.003?

 

bjorning9 skrev (2 timer siden):

Jeg hater jo Red Bull så mye, at jeg sitter å bøtter nedpå med Monster og Battery

Du er et forbilde. 

Lenke til kommentar
Sjørøver skrev (11 minutter siden):

Noen som vil gjette temperaturen i Alpine garasjen under dagens løp? Andre gang de tar hverandre ut. 

Ettersom det var Zhou som startet kjedekollisjonen som forårsaket krasjen mellom alpine bilene så tror jeg nok ikke temperaturen var så høy når de fikk litt overblikk over situasjonen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...