Populært innlegg Ruskepus Skrevet i går, 21:24 Populært innlegg Skrevet i går, 21:24 Jeg blir uvel av Trump. Videre ser jeg en surrealistik post om at russere skal gi bort penger til putin? Akkurat som han ikke er korrupt nok? Helt surrealistisk og Trump er nok betalt og like korrupt. Så jeg fortsetter med tradisjonen å bli stemplet som fiende av putin (russland), da jeg donerer den vanlige summen til vår kjære nazistiske, narkomane, pedofile jøde osv, osv..... leder som som er president i et frihetskjempende land. Jeg er stolt av å kunne bidra! 5 7
Kahuna Skrevet i går, 21:40 Skrevet i går, 21:40 Ruskepus skrev (15 minutter siden): Så jeg fortsetter med tradisjonen å bli stemplet som fiende av putin (russland), da jeg donerer den vanlige summen til vår kjære nazistiske, narkomane, pedofile jøde osv, osv..... leder som som er president i et frihetskjempende land. Jeg er stolt av å kunne bidra! 👍 Kan jeg spørre om hvordan du donerer? Evt. hvilken organisasjon?
Ruskepus Skrevet i går, 21:44 Skrevet i går, 21:44 Jeg donerer til den meste offisielle siden som Ukraina har (Visa): https://u24.gov.ua/ Da har du noen valg, alt etter hva du tror dine penger gjør mest nytte. Slava Ukraine. 3 3
Populært innlegg JK22 Skrevet i går, 21:57 Populært innlegg Skrevet i går, 21:57 Mr.M skrev (33 minutter siden): Ungarn "belønnes" visst med å tiltrekke seg massive investeringer fra bilindustrien og tusenvis av arbeidsplasser https://teksiden.no/biler-2/tysk-bilindustri-endrer-spillereglene-na-er-det-slutt-for-flere-populaere-bilmerker/#google_vignette i tillegg til Mercedes, er BMW, Audi og kinesiske BYD på vei inn. "fritt næringsliv" betyr vel at EU-politikerne bare kan stå hjelpeløse å se på Galskap! Det er å belønne demokratifiendtlige regjeringer! " - Lavere lønnskostnader, raskere godkjenningsprosesser og mindre byråkrati - " Dette er i praksis utkontraktering som nå skje på bekostning av velstående land, som Tyskland. Hele 40,000 vil miste deres arbeid, og flere millioner kan bli skadelidende ved å flytte ut bilproduksjonen til andre land. Orban får dem fordi han holde ned arbeidernes rettigheter og lønnsold, fordi han tillatt større miljøinngrep, fordi han åpnet opp for tvilsomme handlinger etc. Dette minner om korrupsjon. Ungarn bli "Mini-Kina" på et mindre skala. Dette er å gjenoppta feilen med Kina, de tenker ikke på hva som skje om hjemmarkedet skulle gå under og nedover når kjøpekraften reduseres og kunder utebli så man sitte med biler som ikke kan selges uten å sette ned prisene. Her må Merz ligge ned veto. Hele utkontrakteringsøkonomien må ligges ned, og om bedrifts/konsernledere må henges (ikke på alvor) til skrekk og eksempel, burde det gjennomføres. Uansett lever disse idiotene på lånte tid. For om AfD overtar, kan de tenke seg om å nasjonalisere hele den tyske industrien fremfor å miste den. 7 3
Simen1 Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Holy macaroni! Er det litt nord for Pokrovsk-kolonnen som er registrert først nå? 5
Mbappe09 Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Da ble Trump lurt rundt lille fingeren igjen 1 7
Simen1 Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden (endret) Hvordan er egentlig den internasjonale domstolen ICC sin jurisdiksjon i medlemsland som f.eks Ungarn? Kan de kreve at Ungarn arresterer og utleverer folk som ICC har utstedt arrestordre på? Hva er konsekvensen for medlemsland som bryter med ICC sitt krav? Kan ICC sende ut egne folk som foretar arrestasjoner i medlemsland og håndheve utlevering selv? Jeg tenker at hvis Putin dukker opp i Ungarn og internasjonale ICC-folk utnummererer og overvelder sikkerhetsopplegget, kan de da ta med seg Putin i et helikopter til Haag og sette i gang rettsprosessene? Hvordan hadde det internasjonale samfunnet reagert dersom de var litt uheldig og "mistet" han ut av helikopteret pga "rømningsforsøk"? Eller piloten og sikkerhetsfolkene tar på seg fallskjermene og forlater Putin med håndjern på .. Beklager - fantasien løper litt løpsk her nå. Vi må jo få en riktig slutt på invasjonsforsøket snart! Endret 15 timer siden av Simen1 2 1 2
sjamanen Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Mbappe09 skrev (1 time siden): Da ble Trump lurt rundt lille fingeren igjen Lurer på hvor mange runder Trump kan holde på sånn her før hans eget folk reagerer og krever resultater. 3
engavif Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden sjamanen skrev (13 minutter siden): Lurer på hvor mange runder Trump kan holde på sånn her før hans eget folk reagerer og krever resultater. Han kan holde på helt til "vestlige" politikere setter en grense. Er det mange som har sagt noe om dette? Men mulig vi er for avhengig av USA enda at dem ikke tørr å si noe om dette. 2
jallajall Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden 1 hour ago, Simen1 said: Hvordan er egentlig den internasjonale domstolen ICC sin jurisdiksjon i medlemsland som f.eks Ungarn? Kan de kreve at Ungarn arresterer og utleverer folk som ICC har utstedt arrestordre på? Hva er konsekvensen for medlemsland som bryter med ICC sitt krav? Kan ICC sende ut egne folk som foretar arrestasjoner i medlemsland og håndheve utlevering selv? Jeg tenker at hvis Putin dukker opp i Ungarn og internasjonale ICC-folk utnummererer og overvelder sikkerhetsopplegget, kan de da ta med seg Putin i et helikopter til Haag og sette i gang rettsprosessene? Hvordan hadde det internasjonale samfunnet reagert dersom de var litt uheldig og "mistet" han ut av helikopteret pga "rømningsforsøk"? Eller piloten og sikkerhetsfolkene tar på seg fallskjermene og forlater Putin med håndjern på .. Beklager - fantasien løper litt løpsk her nå. Vi må jo få en riktig slutt på invasjonsforsøket snart! Det skjer ingenting hvis medlemslandet ikke gjør noe. Ref. for eksempel Netanyahus besøk til Ungarn. 1
sedsberg Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden 30 minutes ago, sjamanen said: Lurer på hvor mange runder Trump kan holde på sånn her før hans eget folk reagerer og krever resultater. Hans eget folk ( de som stemte ham inn, altså flertallet) vil heller bli russiske enn styrt av "the dems". Spoiler 2
<generisk_navn> Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden sedsberg skrev (29 minutter siden): Hans eget folk ( de som stemte ham inn, altså flertallet) vil heller bli russiske enn styrt av "the dems". Har sett det bildet, og jeg antar at fedrene til de to sjarmtrollene på bildet roterer i sine graver når de ser det. Det er nemlig slett ikke usannsynlig at nevnte fedre var aktivt tjenestegjørende i en av de amerikanske militære grenene under den kalde krigen. 3 1
oddeh Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden https://x.com/10DowningStreet/status/1980575211977367958 5 4
Sovna Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden (endret) Simen1 skrev (5 timer siden): Jeg tenker at hvis Putin dukker opp i Ungarn og internasjonale ICC-folk utnummererer og overvelder sikkerhetsopplegget, kan de da ta med seg Putin i et helikopter til Haag og sette i gang rettsprosessene? Hvordan hadde det internasjonale samfunnet reagert dersom de var litt uheldig og "mistet" han ut av helikopteret pga "rømningsforsøk"? Eller piloten og sikkerhetsfolkene tar på seg fallskjermene og forlater Putin med håndjern på .. Beklager - fantasien løper litt løpsk her nå. Vi må jo få en riktig slutt på invasjonsforsøket snart! Synes ikke fantasien din løper løpsk egentlig. Psyko-trynet har jo etterhvert fått så mye selvtillit at han går rundt i åpent lende både hist og pist og vinker med seiersgester. Jeg trodde dette feige mennesket ville gjemme seg i gullbelagte tunneler til alt er over. Jeg ville tro det er mulig nå å gjøre noen James Bond stunts eller Emil i Lønneberget hyss. Kan ikke skjønne annet. Endret 9 timer siden av Sovna 3 2
oddeh Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Moscow’s Metro Turns Into Draft Trap as Face Recognition Hunts Conscripts Moscow human rights groups reported that police have begun detaining draft-age men in the capital’s metro using the city’s face-recognition network, with initial cases logged from October 12 and a 19-year-old held after being flagged at Timiryazevskaya station, according to The Insider on October https://united24media.com/latest-news/moscows-metro-turns-into-draft-trap-as-face-recognition-hunts-conscripts-12681 6 1
Populært innlegg <generisk_navn> Skrevet 6 timer siden Populært innlegg Skrevet 6 timer siden Skulle bare mangle!!! 4 8
Mbappe09 Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Hadde jeg sagt hva jeg mente om det russiske folkeslag ville jeg blitt bannlyst fra dette forumet med umiddelbar virkning. 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå