Gå til innhold

Black Friday, Black week, Cyber Monday og Singles day 2021


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
8 minutes ago, NortonM said:

236kr inkl frakt for Stadia Premiere Edition.

Det er meget billig for en Chromecast Ultra og en kontroller. Bruker Stadia kontrolleren på PC'en med Steam og Batocera. 

Bra tilbud det der. Har vært på utkikk etter en trådløs kontroll til PCen, men etter et kjapt søk, så ser det ikke ut som Stadia-kontrollen støtter non-Stadia spill på PC via trådløst tilkobling..

Lenke til kommentar
Datafriken skrev (49 minutter siden):

Utsolgt =/

Synd. Ser ut som de selger ut denne og blir erstattet av Google TV enheten med fjernkontroll og Stadia kontroller. Jeg bestilte seks stykk for å gi i julegaver. Håper jeg får dem.

Sjalottløk skrev (47 minutter siden):

Bra tilbud det der. Har vært på utkikk etter en trådløs kontroll til PCen, men etter et kjapt søk, så ser det ikke ut som Stadia-kontrollen støtter non-Stadia spill på PC via trådløst tilkobling..

Bruker USB-C til USB-A, følger med. Har en 3meter i tillegg.

Lenke til kommentar
OC-Freak skrev (På 3.11.2021 den 22.12):

Bare å gjøre seg klare for 30-50% tilbud som i bestefall viser seg å være 10% om man sjekker prishistorikk siste halvår for de fleste varer. 🙈

I bestefall. Her er et nåværende eksempel "tilbud" hos Komplett:
https://www.komplett.no/product/836099/datautstyr/skjermer/bord-og-veggfeste/skjermfeste-for-fire-monitorer-ms410

^ Jeg kjøpte dette til 699 Kr. i 2018.

Lenke til kommentar

Mulig at Black friday er strukket mer ut i år grunnet covid. Ikke som i fjor da man hadde middels Black week tilbud og mer saftige tilbud på selve dagen. Dagen som skapte smittegilde i køtrengsel. 

Dette er tross alt planlagt lenge før sommeren angående innkjøp. Da fryktet man å skape tilstander med store kø forsamlinger på en dag. 

Litt utenfor butikker, et tips til Ford eiere med navigasjon.. Finn er også stedet for å finne bra rabatter på nye ubrukte ting, eller demovarer med full garanti https://www.finn.no/239236625

Lurt å se på Finn ut i januar... Da kommer masse i retur på åpent kjøp osv fra Black week, som butikker legger på Finn. 

Endret av plankeby
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Theo343 skrev (53 minutter siden):

Noen som har sett en god 38" ultrawide med g-sync på tilbud?

Jeg var selv på jakt etter noe sånt, men ga opp håpet for et par år siden. Jeg gikk heller for høyere (vertikal) oppløsning og gikk for 40" 3840x2160 for 1/4 av prisen. Det var det minste av to onder. Ulempen med dette panelet er at det har nokså kjip kontrast og mangler sync. Jeg tok en ny jakt på prisjakt og fant egentlig bare ut av markedet ikke har endret seg de siste par årene.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
10 minutes ago, Simen1 said:

Jeg var selv på jakt etter noe sånt, men ga opp håpet for et par år siden. Jeg gikk heller for høyere (vertikal) oppløsning og gikk for 40" 3840x2160 for 1/4 av prisen. Det var det minste av to onder. Ulempen med dette panelet er at det har nokså kjip kontrast og mangler sync. Jeg tok en ny jakt på prisjakt og fant egentlig bare ut av markedet ikke har endret seg de siste par årene.

Har vurdert det et par ganger selv hm. Hva endte du opp med?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...