Gå til innhold

Formel 1 2021


Melding lagt til av Gavekort

For neste års sesong, bruk denne tråden:

 

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MartinF skrev (1 time siden):

Usaklig kjøring fra LH hele denne helgen egentlig. Hadde løpet vært noen laps lengre, så tror jeg Bottas kunne tatt Verstappen også. Dette blir jævlig spennende i de tre siste i midtøsten!

Tipper Bottas fikk føringer for å sikre 3. plass. 

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar
Nitrius skrev (2 timer siden):

Et stk herlig løp, og rå kjøring av Hamilton :D

Hva ønsker folket her, at Hamilton for en gangs skyld bli vippet av pinnen til fordel for at Verstappen blir verdensmester? Eller at Hamilton får sin 8ende tittel?

Edit: Og makan for et sirkus med regelbrudd denne helgen da..

Håper jo at Mercedes sin dominans gjennom hele hybrdi eraen skulle ende i år, ikke nødvendigvis fordi jeg heier så mye på Red Bull, helst skulle jeg sett McLaren på topp om jeg skulle hatt noe favoritt team, men blir bare Red Bull fan som en "konsekvens" av at de er eneste som klarer å utfordre Mercedes på noe som helst. 

Men når en ser hvor utrolig mye pace de har funnet i bilene nå så kjenner jeg pessimismen sprenge på å frykter vi ender opp med Mercedes på topp for 8. året på rad. 

Endret av Evil-Duck
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Nitrius skrev (10 timer siden):

Et stk herlig løp, og rå kjøring av Hamilton :D

Hva ønsker folket her, at Hamilton for en gangs skyld bli vippet av pinnen til fordel for at Verstappen blir verdensmester? Eller at Hamilton får sin 8ende tittel?

Edit: Og makan for et sirkus med regelbrudd denne helgen da..

For min del er det ikke viktig hvem av de som vinner, men det er utrolig kult å ha en tett kamp om seier. Rå prestasjon av Mercedes.

Verstappen kommer til å lage en skikkelig stygg ulykke en dag, utrolig grisete sjåfør når det blir tett racing. Den veivinga ned sletta var forssåvidt grei, men reaksjonen hans sier litt om hvordan han tolker regelverket. Han fikk sort/hvitt flagg for å sette andre sjåfører i fare.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165
Evil-Duck skrev (9 timer siden):

 

Men når en ser hvor utrolig mye pace de har funnet i bilene nå så kjenner jeg pessimismen sprenge på å frykter vi ender opp med Mercedes på topp for 8. året på rad. 

Spekuleres i at det ikke er siste gang Hamilton tar straffen for en ny motor før sesongen er omme. Og når han har en såpass stor pace forskjell som han hadde i helgen, så gir det nesten mening å gi han enn sånn supermotor hver helg. Problemet er kostnaden, men tror Mercedes vil strekke seg ganske langt for å vinne alle mesterskapene denne æraen. 

Reglene bør endres slik at man får mer og mer straff for hver nye motor man tar i bruk(utover de 3 som er tillatt). 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...