Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det forbud mot å selge PS5 på finn.no? Har sett flere annonser der idag, fra 10-20'000, men de blir borte etter noen få sekunder. Var nettopp en PS5 til 12k i Bergen, men borte med en gang man prøvde å trykke på den...

Ingen intensjon om å kjøpe til de blodprisene, men tenkte å titte på annonsen

Skrevet
newman221 skrev (1 minutt siden):

Er det forbud mot å selge PS5 på finn.no? Har sett flere annonser der idag, fra 10-20'000, men de blir borte etter noen få sekunder. Var nettopp en PS5 til 12k i Bergen, men borte med en gang man prøvde å trykke på den...

Ville vært rart da det ligger xbox series x ute til salgs enda siden lanseringen av den.

Skrevet

Angående denne karen som jobbet i Sony som solgte PS5 til 20k fikk jeg følgende svar fra corporate-emailen til Sony:

Sitat

"Hej,

Tack för ditt mail.

Vi på Sonys support har tyvärr inte möjligheten att hjälpa dig med frågor rörande Playstation.
Jag rekommenderar därför att du kontaktar Playstations support angående detta.

Skrevet

Fikk nettopp beskjed om at det var min tur i køen og ble kastet til produktsiden hvor det stod "Ikke tilgjengelig" så da er løpet kjørt for min del. 

Skrevet
fwj__ skrev (7 minutter siden):

Hva er poenget med dette køsystemet når man får "OBS: Produktene er ikke reservert, så vi anbefaler deg å ta en ekstra kikk i handlekurven din før du fullfører kjøpet." 

Å unngå at nettsidene kneler totalt

Skrevet (endret)

Så elkjøp ikke mulighet nå lengre? Dritt man ikke har mulighet til å sitte pal og refreshe siden kl 1300 for så legge inn ordre på ps5🥺

Endret av ReaveЯ
Skrevet

Idiotisk at ting ikke blir reservert når man havner i kø. Trykket på kjøp knappen 13:01 og stod i kø til 13:21 bare for å se at alt var utsolgt..

Skrevet

Noen som kan forklare meg hva Bot-er skal klare/gjøre, som en refresh-knapp ikke klarer? Er det bare at det går "millioner" ganger raskere?

Skrevet
newman221 skrev (3 minutter siden):

Ingen forbud nei. Men klart. Ein skrapa bunnen av tønna når det kjem til mennesker som kjøper for å legge dei ut igjen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...