Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bandidos-Pelle skrev (1 minutt siden):

Jeg skjønner ikke helt hvordan systemet funker. De aller fleste her inne satt vel og refreshet annethvert sekund fra klokken 13:00, og jeg fikk opp køsystemet rundt 13:01:58 eller noe og trykket umiddelbart. Rart hvordan noen får opp knappen før andre, gir ikke helt mening.

Sitter i kø på ca. 60 % nå.

husk at det er flere 10talls tusen som prøver å komme inn, er bare basert på flaks. Er millisekunder i forskjell liksom. Noen refresher også for mye, kanskje sida er cacha osv. 

Lenke til kommentar
goodomens skrev (Akkurat nå):

Det kø systemet må jo være helt ubrukelig , spammet F5 fra 12:50 til knappen kom opp 12:02 , rett i kø , stod så i kø 10 min for å bli sendt rett tilbake TIL SAMME SIDEN med grå knapp ............ hva? ..........

Det var da sikkert 1000-1500 forran deg i køen så det ble utsolgt

Lenke til kommentar
  • Gjest endret tittelen til PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus
  • Uderzo låste denne emne
  • Uderzo gjenåpnet denne emne
  • Uderzo låst og gjenåpnet denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...