Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

3 minutes ago, CommanderKeen said:

Jaja, ble ikke denne gangen heller. Sony har virkelig gitt meg avsmak på denne konsollgenerasjonen. En ting er at de ikke evner å møte etterspørsel, men det at alle spillene som kommer ut nå om dagen enten må kjøres i performance eller fidelity er jo falitterklæring.

Skal man bare gjøre som man burde gjort for mange år siden og graduere til PC?

Veldig glad for at jeg har hatt 3080 i noen måneder nå. Fikk Legion og Cold War gratis samt Valhalla Ultimate til 100,- (pga. feilprising). Konsollene blir inget savn for å si det slik. Har en XSX i pappesken her - ingen hast.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
CommanderKeen skrev (3 minutter siden):

Jaja, ble ikke denne gangen heller. Sony har virkelig gitt meg avsmak på denne konsollgenerasjonen. En ting er at de ikke evner å møte etterspørsel, men det at alle spillene som kommer ut nå om dagen enten må kjøres i performance eller fidelity er jo falitterklæring.

Skal man bare gjøre som man burde gjort for mange år siden og graduere til PC?

Det er like utfordrende å få tak i bra skjermkort om dagen

Lenke til kommentar

Ja, dette gikk vel egentlig nøyaktig slik jeg forventet, og slik erfaringen min har vært med samtlige launcher av populære ting tidligere: sider som ikke laster skikkelig, ting som ikke funker og generelt sett kaos.

Det var alltid en Lotto-billett, men jeg prøvde nå. Da er det bare å lene seg tilbake og vente på den jeg har i bestilling, så kommer den når den kommer.

Lenke til kommentar
hypotc skrev (Akkurat nå):

Samme her! Forhåpentligvis ankommer de senest i januar.

Ja vi får se. Da har jeg iallefall en fail-safe. Komplett og Coolshop. Så får vi se hvem som klarer levere først.

FUFATHEMAN skrev (1 minutt siden):

flaks jeg så denne nå! 100 tusen takk

Å trodde alle her var der jeg. Var jo 3000 som så på produktet der ved bestilling. Bare hyggelig :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...