Gå til innhold

President Bidens regjeringstid


Anbefalte innlegg

debattklovn skrev (1 minutt siden):

Mannen er forvirret. Dette er andre gang han de seneste uker han sier at sønnen Beau døde i Irak. Beau døde av kreft mens han var innlagt på et amerikansk sykehus.

Uansett, det blir feil å sluke rått og spre videre alt som disse høyrevridde mediene lirer av seg. Med noen hjerneceller og litt kildekritikk er det meste lett å gjennomskue. Denne Murdoch-blekka NYP støtter GOP/Trump og gjør omtrent hva som helst for å sverte Biden/demokrater.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
debattklovn skrev (15 minutter siden):

Biden er 10 ganger verre enn Trump når det kommer til å holde rare uforståelige taler. 

Hahaha. Det tror jeg ikke på at du mener. Sett deg ned og se et Trump-tale i sin helhet, og sammenligne med en tale av Biden i sin helhet.

Å holde rare uforståelige taler som plutselig hopper frem og tilbake uten mening er jo taktikken til Trump og nettopp en stor del av suksessoppskriften hans. Det er dette han er best på.

Trumps nyeste tale:

Spoiler

 


Bidens nyeste tale:

Spoiler

 

 

Endret av Snikpellik
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QB4VTZbn
Hedonism skrev (23 timer siden):

 

Biden faktasjekkes av CNN i forbindelse med mellomvalget og kommer ikke særlig godt utav det. 

Yep. "Pussig" hvordan NRK og co her i Norge sluttet å rapportere kritisk om den politiske ledelsen i USA, etter at Biden og demokratene tok over. Vi ser heller nærmest ingen kritikk av falske nyheter fra CNN, MSNBC, NYT og andre demokrat/venstrevridde am. medier, som det har florert av - i stedet videreformidlet av NRK og co. Løgner, korrupsjon, kriminalitet og radikalisme betyr ingenting når demokratene og venstresiden gjør det. Store deler av norsk presse, med NRK i spissen, er en gjeng med hyklere. USA har en åpenbart kognitivt svekket president, men siden han er en demokrat, så tier NRK og co.

Det faktum at CNN faktasjekker Biden nå, viser bare hvor desperate de er, ettersom CNN blør seere etter flere år med hyklerisk moralisering og propaganda i stedet for nyheter.

Endret av Slettet-QB4VTZbn
Lenke til kommentar
27 minutes ago, SilverShaded said:

Uansett, det blir feil å sluke rått og spre videre alt som disse høyrevridde mediene lirer av seg. Med noen hjerneceller og litt kildekritikk er det meste lett å gjennomskue. Denne Murdoch-blekka NYP støtter GOP/Trump og gjør omtrent hva som helst for å sverte Biden/demokrater.

Det er et ikke-argument. Hvis du ikke liker NYP kan du finne andre MSM-kilder som sier nøyaktig det samme... 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
17 minutes ago, SilverShaded said:

Uansett bias er det trist å se at ingen skjønner hva han snakker om, Eneste jeg har sett er en fyr på YT som forsto dette....alle de andre er for opptatt med å bashe Biden 🙂

Grunnen til at man fokuserer på dette er jo at det taler til hans mentale tilstand. Hvis jeg en dag

  • jevnlig sier ord som ikke eksisterer okdawpokdpazzaa
  • tror det er 54 stater i USA
  •  tror vi er i år 30xx
  • ikke vet om sønnen min døde i en krig i et annet land eller ikke
  • spør om personer som jeg vet er død og begravet er tilstede i rommet og forventer svar fra dem
  • lyver om å ha blitt arrestert i Sør-Afrika
  • hevder å ha pratet med personer som døde før jeg ble født

så ønsker jeg at mine nærmeste sørger for at jeg får hjelp. Og da vil jeg være ansvarlig for minst mulig, minst av alt hele landet med at det innebærer. 

  • Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
debattklovn skrev (23 minutter siden):

Grunnen til at man fokuserer på dette er jo at det taler til hans mentale tilstand.

...så ønsker jeg at mine nærmeste sørger for at jeg får hjelp. Og da vil jeg være ansvarlig for minst mulig, minst av alt hele landet med at det innebærer. 

I dette spesifikke tilfellet var det altså feil

Men så omtenksomt at du tenker på Biden's og USA's ve og vel.

Hvis det skjer deg, eller meg, håper jeg de henger en DNR-ordre på oss.

Endret av SilverShaded
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Etter å ha sett et par videoer av Biden på YouTube og gransket ham nøye, noe jeg gjorde for et par uker siden, kom jeg frem til at han ikke er dement, men kognitivt svekket av alderdom. Men vanskelig å si selvfølgelig, jeg er ikke lege. Hvis det er dementia, tror jeg det er snakk om en type innledende fase av sykdommen. 

Det er vel ikke så rart, han er snart 80 år og har gjennomgått 2 hjerneoperasjoner og 1 hjerteoperasjoner, og han har tatt noen harde støt i livet som å miste en sønn.

Men ja, demokratene og amerikanske velgere bør passe seg litt her. Det er ikke lenger forsvarlig å stemme på Biden. Helt utrolig hvor annerledes han er siden han var visepresident under Obama, han er knapt til å kjenne igjen. Og da mener jeg ikke operasjonene med plastisk kirurgi som han har gjennomgått, han rettet bl a på nesen og lignende før valget i 2020, men først og fremst er det hans hans vesen og fremtoning som er så annerledes. Han var en skikkelig aggressiv alfahann, akkurat som Trump, men nå fremstår han mer som en mumlende, halvt senil bestefarstype. 

Håper både Biden og Trump forsvinner før presidentvalget i 2024, men det er vel bare ønsketenkning. Det blir nok senile Biden mot narssisitiske Trump. Ja, så er det jo bare for amerikanerne å velge det minste ondet, da. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg skal stemme på.....Whaley og Ryan men også disse intersannte spørsmålene (issue 1, 2) som står på stemmeseddelen. En av dem som ville påvirke dere hvis dere bodde her i Ohio.  Burde dere ha noe stemmerett uten statsborgerskap?

 

Issue 1

Proposed Constitutional Amendment to Require Courts to Consider Factors Like Public Safety When Setting the Amount of Bail

Issue 2

Proposed Constitutional Amendment to Prohibit Local Government from Allowing Non-Electors to Vote

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er hett under føttene til Biden om dagen. Det er nok vanskelig for de fleste her inne å ta inn over seg, men det virker mer og mer som om han er en mer uredelig fyr enn Trump (!), noe man ikke kan si om så mange mennesker. Det kommer endelig for en dag nå når republikanerne har flertall i representantenes hus, så demokratene ikke kan blokkere det.  Her er høringen fra for to dager siden, med kongressmedlem James Comer: link

Endret av Aiven
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...