Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
3 minutes ago, jon-t said:

Dersom ikke high refreshrate gaming eller benchmarks er din greie så har det riktignok ikke noe å si. Bare å kjøpe billig 3200 cl16.

High refresh rate betyr ikke så mye. Jeg spiller mest simulatorer(flight sim), og bygge/managment-spill(Cities Skylines, Transport Fever, etc) som alle krever endel av CPUen. 

Lenke til kommentar
2 hours ago, Nizzen said:

Er det håp tro? 

 

Bestilt, bekreftet inn på lager 6 desember 2020, 1 stk.


Har Crosshair Dark klar her hjemme, så er litt spent på om den cpuen kommer :p

Jeg gjorde det slik at den mørke kommer sammen med prosessoren. Hadde gått på veggene hvis jeg skulle hatt et hovedkort i flere uker uten CPU. Ei lita uke nå igjen å vente.

Vi får håpe at julenissen kommer med pakkene tidlig i år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Nizzen skrev (3 timer siden):

Er det håp tro? 

 

Bestilt, bekreftet inn på lager 6 desember 2020, 1 stk.


Har Crosshair Dark klar her hjemme, så er litt spent på om den cpuen kommer :p

Har buildzoid sett på Dark Hero og sammenlignet mot de "vanlige" C8? Eller vet du om noen sammenligning av samme type?

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
11 minutes ago, ExcaliBuR said:

Har buildzoid sett på Dark Hero og sammenlignet mot de "vanlige" C8? Eller vet du om noen sammenligning av samme type?

Vet ikkje. Bare vet at Dark Hero er det beste :D

Dynamic oc mode og passiv chipset kjøling er vel den største forskjelen.

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar
15 minutes ago, ExcaliBuR said:

Det sies så. Og er nok det. Men jeg liker ikke å ta ting for god fisk 😉 

Ikkje jeg heller, men Asus lager ikkje et nytt hovedkort som er dårligere enn Crosshair vanilla hero som er nå, for så å komme ut med det som en ny toppmodell :p

Fisken (Crosshair Hero) er bra fra før, så da blir den iallefall ikkje dårligere. Passiv kjøling på chipset er i seg selv en deilig oppgradering.

 

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar
Nizzen skrev (9 minutter siden):

Ikkje jeg heller, men Asus lager ikkje et nytt hovedkort som er dårligere enn Crosshair vanilla hero som er nå, for så å komme ut med det som en ny toppmodell :p

Fisken (Crosshair Hero) er bra fra før, så da blir den iallefall ikkje dårligere. Passiv kjøling på chipset er i seg selv en deilig oppgradering.

 

Vet Asus har for vane å lage gjennomførte hovedkort.

Hva er det som gjør at Dark kan passivt kjøle SB sammenlignet mot de tidligere C8? 

Lenke til kommentar
Nizzen skrev (Akkurat nå):

Hvis jeg skal leke Sherlock Holmes, så spår jeg at det er bedre passiv kjøling :D

Så passiv kjøling har utviklet seg såpass det siste året at noe som først måtte ha aktiv vifte for kjøling, som kunne hos de fleste bli BIOS flashet til å ha 0 rpm, til å kunne bli helt passiv. Men da må man ha nytt hovedkort... 🤔

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...