Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jakobk skrev (51 minutter siden):

Zen 3 ser meget spennende ut. Frister å skifte ut min gamle kriger, 2500k. Spiller ikke noe særlig på PC lenger, men gøy å oppgradere likevel😎

Jøss! Den har vært i lang og tro tjeneste! Har faktisk min liggende hjemme enda 😛 

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Mumriken skrev (38 minutter siden):

Kan hvertfall se at tallene for siege, gta og cs go ikke er i nærheten av riktig for 10900k 😂

Tror vi skal vente litt til 😉

Kanskje for 10900K@2933cl16 ram :p Men ikke din 10900K. Tviler på at noen av 5000-serien slår din uansett selv topptweaka, men at flere av dem kan slå en moderat tweaka 10900K@5GHz med 4000cl18 ram eller noe sånt kan jeg tro på. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
12 minutes ago, Cowboystrekk said:

Kanskje for 10900K@2933cl16 ram :p Men ikke din 10900K. Tviler på at noen av 5000-serien slår din uansett selv topptweaka, men at flere av dem kan slå en moderat tweaka 10900K@5GHz med 4000cl18 ram eller noe sånt kan jeg tro på. 

Joda, riktig at 10900k med kjip ram ikke er noe å skrive hjem om. Jeg skal sitte klar klokken 15 å bestille cpu for å teste selv med gode b-dies (5800 eller 5900)😊 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Mumriken skrev (11 minutter siden):

Joda, riktig at 10900k med kjip ram ikke er noe å skrive hjem om. Jeg skal sitte klar klokken 15 å bestille cpu for å teste selv med gode b-dies (5800 eller 5900)😊 

Jeg tipper 5800 jevnt over vil gjøre det bedre i spill ihvertfall. 3800X var ekstremt godt binna og en 'god' overklokker sammenligna med de fleste andre i 3000-serien. Spent på hvor langt rammen går, men det lille vi har sett av lekkasjer tyder på at 3800 vil være den generelle grensa. 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Mala skrev (43 minutter siden):

Om man skulle rasket sammen ett solid Ryzen setup fra Komplett.no i dag, hva ville dere satt på ønskelisten da? Utelukkende gaming :)

https://www.komplett.no/product/1159987/datautstyr/pc-komponenter/hovedkort/amd-socket/asus-rog-strix-b550-f-gaming-hovedkort

https://www.komplett.no/product/1139422/datautstyr/pc-komponenter/minnebrikker/gskill-ripjaws-v-ddr4-3600mhz-16gb

Velg den prosessoren som passer deg selv

  • Liker 2
Lenke til kommentar
N o r e n g skrev (11 minutter siden):

Se der ja, fin pris på det HK. Men må nok ha 3 M2-spor, har gått bort fra standard ssd bruk i grunn. Den rammen hadde jeg faktisk på lista, sikkert du som tipsa om de i den andre tråden :p

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...