Gå til innhold

Black Friday, Black week, Cyber Monday og Singles day 2020


Gjest Slettet-404071

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei vet, men det gir kanskje en pekepinn på tidligere modeller i serien. Får jo gode tilbakemeldinger på Elkjøp så er litt fristende å slå til.

Men jeg er faktisk ikke så stor fan av at batteri må kobles fra og lades, mer ryddig å lade direkte i maskinen mens den står i stativet, selv om det har sine åpenlyse ulemper at batteri ikke kan skiftes

Står forøvrig på Elkjøp at det følger med ett batteri

Endret av ProphetSe7en
  • Liker 1
Lenke til kommentar
unicorndeath skrev (5 minutter siden):

Det er ikke samme modell som Elkjøp har på salg, men noterer meg at batteritiden er begrenset og at den er kronglete å tømme, tror nok jeg går for vanlig støvsuger ja.

Tja, Philips og Dyson sine for jo ekstremt mye skryt, og er visstnok helt fantastisk på tepper sammenligner med tradisjonelle støvsugere.

Kommer en av de på bra tilbud er det nok ikke umulig at det blir kjøp for min del.

Lenke til kommentar

Xiaomi har jo noen gode og rimelige trådløse støvsugere da.

Jeg har funnet ut at robotstøvsuger som støvsuger av seg selv i ny og ned er fint kombinert med en trådløs støvsuger for kjapp fjerning av møkk på gulv. Med vanlig støvsuger med ledning og slikt gidder jeg som regel ikke begynne å rote med det, og endre med å bruke kost i stedet. Men med trådløs støvsuger som bare henger der og er klar når som helst så er det enkelt å bare bruke den.

Dårligere sugekraft, men mye mer flittig brukt siden man slipper alt styret.

Lenke til kommentar
ProphetSe7en skrev (3 timer siden):

Tja, Philips og Dyson sine for jo ekstremt mye skryt, og er visstnok helt fantastisk på tepper sammenligner med tradisjonelle støvsugere.

Kommer en av de på bra tilbud er det nok ikke umulig at det blir kjøp for min del.

Vi har Dyson V11- om jeg husker riktig. En drøm på tepper, lader i veggfestet, og enkel å tømme. Anbefales! Også enkel å bruke i bilen. 
 

Eneste minuset er at man må holde knappen inne kontinuerlig for å støvsuge. 

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte den som bosch støvsugeren som er håndholdt fra elkjøp. Veldig fornøyd foreløpig. Veldig kjekt at den bruker samme batteri som verktøyene, da det blir enkelt å få tak i igjen når batteriet er dårlig. God valuta for pengene! 

Endret av Meep
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Halo: Combat Evolved skrev (31 minutter siden):

7 kjøpet Lenovo Smart Clock med Google Assistant (sort) 399.kr 

Har kjøpt den og flere. Nå spionerer Google på meg i alle rom 😱

Hadde Telldus Tellstick hub og enkelte av/på enheter og temperatur målere fra før. Kjøpte 2 dimmerpiller og 7 av/på piller. Styrer nesten alt av lys med Hey Google nå. Vaskerom/bod, 2 bad og 2 barnerom er fortsatt på vanlige brytere.

Er fortsatt i tilvenningsfase, men det blir lettere. Klarte å starte siste episode av The Mandalorian på Disney+ i går. 

Postet hva jeg kjøpte tidligere:

 

Lenke til kommentar
DiskusDød skrev (2 timer siden):

Har kjøpt den og flere. Nå spionerer Google på meg i alle rom 😱

Vet du om det er mulig å bruke den "dumt" ;)? Kan den konfigureres til å vise klokkeslett og ukedag (helst med stor skrift) og dato/år - og egentlig ikke gjøre noe mer enn det, dag etter dag? 

Har familie som begynner å slite med hukommelsen, og stadig går i surr med ukedagene - mulig denne greia kan være til hjelp. 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...