Gå til innhold

Black Friday, Black week, Cyber Monday og Singles day 2020


Gjest Slettet-404071

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ProphetSe7en skrev (På 21.11.2020 den 19.08):

Jeg er litt usikker på dette, men jeg tror Bosch modellen som Elkjøp selger er 6 serien, mens Power sitt tilbud er 8 serien. Har ikke klart å finne frem til hva forskjellen egentlig er mellom disse modellene. Ser at det også finnes veldig mange forskjellige pakker, i noen får man med ekstra batteri og ekstra lader. Den pakken Power selger ser ganske ribbet ut, men det er likevel en 8 serie. Ekstra lader koster ikke så mange hundrelapper ekstra .. 

Lenke til kommentar
kjetilkl skrev (På 10.11.2020 den 10.14):

VI må vel egentlig kunne forvente at det blir bra tilbud i år, siden alt butikksalg (stort sett) utgår. - Antar det vil føre til mye større trykk og konkurranse på nett.

Vel uten Corona er det mer salg i butikkene ellers i året? Restene av dette kommer vel på salg black Friday.

Det eneste nå er vel rester av nett handel.

Er vel ingen fysiske butikker med store hyllelager nå?

Lenke til kommentar
BareGjest skrev (26 minutter siden):

Jeg er litt usikker på dette, men jeg tror Bosch modellen som Elkjøp selger er 6 serien, mens Power sitt tilbud er 8 serien. Har ikke klart å finne frem til hva forskjellen egentlig er mellom disse modellene. Ser at det også finnes veldig mange forskjellige pakker, i noen får man med ekstra batteri og ekstra lader. Den pakken Power selger ser ganske ribbet ut, men det er likevel en 8 serie. Ekstra lader koster ikke så mange hundrelapper ekstra .. 

Så lenge det følger med lader trenger en ikke en ekstra. Om noe må ekstra batteri være smart å ha om en ikke når over hele huset med et batteri.

Power sin har jo langt lavere før pris enn Elkjøp sin? Må være ekstrautstyret som gjør det da?

Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg orker å vente til neste potensielle supersalg med DNB mastercard, for kun 5% ekstra avslag på årets macbooks. De 15% hos Elkjøp skal holde, og drar innom i morgen og kjøper meg ny mac tenker jeg :)  Om noen her vil tipse meg om noe annet vil jeg sjekke tråden her i morgen for replies! Ser også etter tilbehør på tilbud, om noen kommer over det. 

Her er maccen jeg kjøper.

Og her er et tips til de som sliter med rynkete klær og ikke vil gå til innkjøp av strykejern + brett. Jeg har reservert en slik :)

 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...